Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
RikM schreef:
04-10-2020 10:38
Nou had ik verdorie weer een nachtmerrie. Dit was zo'n laatste-schooldag-en-ik-wist-van-niets droom. Die heb ik echt ik geen járen gehad. Volgens mij probeert mijn brein me iets te vertellen. :wtf:

Of zou het komen doordat ik gisteren Phoebes kaasplankje heb beledigd?
:proud: :proud: :proud:

Je onderbewustzijn wel ja, of die verwerkt iets. Ik herken het wel, wanneer ik met iets zit of onrustig ben en niet lekker in mn vel zit ga ik ook onrustig dromen in terugkerende thema's/verhalen.
Ik droom ook onrustiger als het slecht weer is.
Kwebbeltje91 schreef:
04-10-2020 10:51
Ik droom ook onrustiger als het slecht weer is.
Dat kan denk ik wel, als het raar weer is en je daar wat gevoelig voor bent.
Sommige dromen blijven erg hangen en daar zit dan ook wel een boodschap in vanuit je onderbewustzijn. Dromen moet je dus niet letterlijk nemen want het is symbolisch.

Zo ik ga verder Janen, alhoewel ik last krijg van een Janedip. Ik vind het een beetje langdradig worden en het gaat s2 bijna alleen maar over babygedoe...
(En de hele dag op mijn kont zitten daar ben ik nou eenmaal niet goed in)
Ik heb me ooit laten vertellen dat je elke nacht droomt, maar je onthoudt zelden een droom (langer dan de paar minuten tussen wakker worden en wekker of tussen wekker en daadwerkelijk opstaan).

Tijdje terug een uur voor wekkertijd wakker geworden. In de 45-60 minuten dat ik daarna weer geslapen heb droomde ik dat ik een boekenkast vol boeken had. Ik heb de ambitie om de hoeveelheid boeken( en -kasten) te verminderen: is mijn onderbewuste het daar nou mee eens of niet? :hyper:
Phoebemeaculpa schreef:
04-10-2020 11:16
Dat kan denk ik wel, als het raar weer is en je daar wat gevoelig voor bent.
Sommige dromen blijven erg hangen en daar zit dan ook wel een boodschap in vanuit je onderbewustzijn. Dromen moet je dus niet letterlijk nemen want het is symbolisch.

Zo ik ga verder Janen, alhoewel ik last krijg van een Janedip. Ik vind het een beetje langdradig worden en het gaat s2 bijna alleen maar over babygedoe...
(En de hele dag op mijn kont zitten daar ben ik nou eenmaal niet goed in)
Ja klopt. Je schijnt ook heel veel te verwerken in je dromen. zo ben ik vroeger gepest en kom ik regelmatig mijn pestkoppen tegen in mijn dromen (wat dan verrassend goed gaat!). Gekkigheid.

Zo, ik ben inmiddels gedoucht en aangekleed. Is anders ook zo'n gek iets als je in je badjas een restaurant binnenkomt he :proud:
Ik niet, ik ben net naar de bank verhuist waar ik, nog in pyama ondanks dip (klein dippie) braaf aan het Janen ben.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmorgen al een blokje omgegaan en later nog een stuk gewandeld.
Kijk nu Emily in Paris op Netflix, ook leuk.
dolfje schreef:
04-10-2020 15:14
Ik ben vanmorgen al een blokje omgegaan en later nog een stuk gewandeld.
Kijk nu Emily in Paris op Netflix, ook leuk.
Dat dacht ik al...ik ga er niet aan beginnen, 3x raden wat ik namelijk al de hele dag aan het doen ben... :facepalm: :facepalm: :proud: :whistle: :nut: ;-D
Verschrikkelijk, ik krijg er vierkanten ogen van...
Zo, ik ben weer thuis. Heerlijk etentje gehad maar zit wel echt tjokvol. Ik had een pizza maar die kreeg ik niet helemaal op. Bodem was ook aan de randen wat taai.

Aankomende week wordt het druk qua werk (en ook beetje privé) dus nu even tijd voor mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Ik ging al heel vroeg slapen nl rond 21:00 uur. Best een paar keer wakker geweest want ik draai telkens op mijn linkerzijde en dan gaat mijn arm/hand tintelen.
Vanmorgen gemediteerd en heb al gedweild en het beddengoed zit in de was. Dadelijk komt de kapster. Daarna ga ik even naar de supermarkt. Leeggoed wegbrengen en paar dingen vergeten natuurlijk bij picnic zaterdag.
Misschien dat ik vanmiddag nog ga sporten maar kan ook goed van niet.
Ja hoor heb ik weer, trek ik net een nieuw pak wasmiddel iets te enthousiast open, halve inhoud over de vloer, grrrrrrrrrrrr... :furious:
Nou ja, nu ruikt het wel lekker in de badkamer.. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar!

Ik heb net 2 broeken en een blouse besteld. Vond dat dat mocht :P
Phoebemeaculpa schreef:
05-10-2020 13:49
Ja hoor heb ik weer, trek ik net een nieuw pak wasmiddel iets te enthousiast open, halve inhoud over de vloer, grrrrrrrrrrrr... :furious:
Nou ja, nu ruikt het wel lekker in de badkamer.. :proud:

Herkenbaar :proud:
Gelukkkig, gedeelde smart is halve smart... :proud:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 05-10-2020 15:22
79.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ben toch maar begonnen met Jane en 1ste 10 min lag ik al in een deuk,
en daarna had ik zoiets van HUH what the bloody F
heb fanatisch nieuws... ik ben GESLAAGD voor mijn auto theorie :cheer: :cheer2: ben zo facking blij stond helemaal te stuiteren :blob: :blob:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
05-10-2020 15:14
ben toch maar begonnen met Jane en 1ste 10 min lag ik al in een deuk,
en daarna had ik zoiets van HUH what the bloody F
heb fanatisch nieuws... ik ben GESLAAGD voor mijn auto theorie :cheer: :cheer2: ben zo facking blij stond helemaal te stuiteren :blob: :blob:
Ja grappig is het he! Leuk dat je begonnen bent.
Wat goed, gefeliciteerd!!! :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Rouge!

Ik ben klaar met Emily in Paris. Weet nu even niet wat te kijken of te lezen. Jane vond ik alleen het eerste seizoen leuk van dus dus sla ik over.
Gefeliciteerd Rouge!! Wat een lekker gevoel he :proud: Ik slaagde voor theorie pas de 3e keer en die 3e keer kon ik het echt niet geloven :hihi:

Zo, ik ben weer klaar met werken voor vandaag. Dadelijk maar naar de supermarkt, heb ik dat ook gelijk weer gehad.

Bwoh, ben moe. Vannacht ook kort geslapen, zal het wel mee te maken hebben.
Jeeujjj, van harte Rouge!! Ik ben een paar meer voor theorie en praktijk gezakt, dus heb een klein rijbewijstrauma. Ben je al begonnen met de praktijk?
Alle reacties Link kopieren
Na het eten nog even snel een rondje met man gewandeld tussen de buien door.
Nog even douchen en dan een serie kijken denk ik en weer vroeg gaan slapen.
Alle reacties Link kopieren
dank voor de feliciaties :bigkiss: :bigkiss:

@kwebbel zeker weten ik kon het ook niet geloven toen er stond geslaagd op het scherm :-o

@vesper dat had ik ook heb tig keer examen gedaan maar zakte steeds had zelfs faalangst ontwikkeld maar besloot vorig jaar om het weer een kans te geven en voila :cheer2: heb flink geleerd theorie cursus gedaan. ja zeker ga nu 2x per week rijden voor de voorbereiding :lol:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gefeliciteerd Rouge :cheer2:


Hier was het heel erg buiig hoop dat mijn wildernistuintje er blij mee is. Het ene moment sta je met plu op op de bus te wachten, dan is het even droog, zodra de bus gaat rijden regent het en als je uitstapt is het weer droog.. Grotendeels goede timing van mij en de regen dus, dat wil ik vaker doen :P
Rouge__ schreef:
05-10-2020 20:13
dank voor de feliciaties :bigkiss: :bigkiss:

@kwebbel zeker weten ik kon het ook niet geloven toen er stond geslaagd op het scherm :-o

@vesper dat had ik ook heb tig keer examen gedaan maar zakte steeds had zelfs faalangst ontwikkeld maar besloot vorig jaar om het weer een kans te geven en voila :cheer2: heb flink geleerd theorie cursus gedaan. ja zeker ga nu 2x per week rijden voor de voorbereiding :lol:
Haha ik ken het :P Ik moest ook 2 keer kijken voordat ik besefte dat ik geslaagd was. Mijn zus was mee en we zijn gelijk de stad in gegaan om het te vieren :proud:
Alle reacties Link kopieren
regende ook flink hier vooral vanmorgen was ook nog koud :-[

@kwebbel ik ook geloofde het ook niet pas toen ik de email bevestiging kreeg drong het tot me door.
ik was alleen en was zooo nerveus, mag natuurlijk niemand mee vanwege corona

@watervrouw :bigkiss:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Oooh ja die stomme corona.. Balen dat je alleen moest! Nou ja je hebt je theorie. Nu nog in 1,5 jaar dat roze pasje halen maar dat gaat vast wel lukken ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven