Entertainment alle pijlers

The Walking Dead : The Storm Is Coming

16-02-2019 09:40 531 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
"You came into our land. Killed our kind. Now we explore your land, learn about your people. You will see many of us. You will know us. You will fear us."



Afbeelding



Welkom in een nieuwe topic over ons favoriete serie


The Walking Dead

Laten we hier weer gezellig praten over de acteurs, over de serie zelf

kort samenvatting van tot nu toe :

Er zijn al wat jaren verstreken na "Rick zijn dood"
er is wat mysterieus gaande waardoor The Family niet meer in het geheel lijkt
Er zijn karakters verdwenen en er zijn een paar nieuwe gezichten terug gekomen en ook nieuwe vijanden
The whisperers, de mensen met Walkers huiden en maskers

Ook Negan leeft nog en is vrijgelaten
Zal Negan The Family helpen of niet ? Waar is zijn loyaliteit ?

En Wat gebeurd er als ze over de grenzen heen gaan van the whisperers ?

De laatste keer zaten zo door een onnodige actie van Carol in een grot komen ze vrij of niet
Wat gaat er allemaal gebeuren in S10B ?



Afbeelding

Wat betreft spoilers hielden we ons altijd aan de tijden die fox uitzend
inmiddels zijn die wat veranderd


The Walking Dead word uitgezonden op fox om :

en MAANDAG AVOND om 22u



Kijk je eerder of tussen deze tijd plaats de spoilers graag in het wit


Na maandag 23u kan er vrij uit over de afgelopen aflevering worden gesproken


Deze Openingspost is nog onder constructie
Grote kans bestaat dat er nog veel gewijzigd zal worden naarmate seizoen vordert
zie je veel fouten meld het even dan wijzig ik het graag



Vorig topic

entertainment/the-walking-dead-team-viv ... #p29079700
mamsvan wijzigde dit bericht op 24-02-2020 14:54
25.13% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
The governor was ik ook helemaal klaar mee op gegeven moment, maar dat seizoen was wel heel gaaf!
Negan heb ik nooit irritant gevonden, vind hem nog steeds leuk! Altijd al gevonden! Ook toen hij hersens insloeg.. :rofl:
En verder hebben we niet echt langdurige schurken gehad toch? De wolves zijn er ook maar even geweest. En die kannibalen was ook maar paar afleveringen volgens mij... Ik kan me al nauwelijks herinneren hoe het begon!
Alle reacties Link kopieren Quote
De governor en Negan zijn volgens mij de schurken die er het langste zijn geweest.
Leuke aflevering. Erg jammer dat het afgelopen is en we nu met een cliffhanger zitten.. achja. In de comic vond ik Princess stomvervelend, maar deze Princess vond ik erg goed neergezet. Wat vonden jullie?

Beta trok ik vandaag ook niet zo goed..

En Judith met die prachtige giga bruine ogen. Wist het eerst niet zo met haar maar vind haar character steeds beter uit de verf komen. Ik vond ook Kelly en Carol leuk om te zien, die erkenning dat Carol is wie ze is geworden door de seizoenen heen en daardoor ook dingen doet die niemand anders kan.
En verder hebben we niet echt langdurige schurken gehad toch? De wolves zijn er ook maar even geweest. En die kannibalen was ook maar paar afleveringen volgens mij... Ik kan me al nauwelijks herinneren hoe het begon!
Hier een korte recap :D. Ready? Seizoen 1 Zoektocht naar familie van Rick en daarna op weg naar het CDC (die opblies), seizoen 2 zoektocht naar Sophia en ontmoeting met familie Greene (Herschel :love:, Maggie, etc), seizoen 3 intrek in de prison en rompslomp daar, seizoen 4 prison en the governor, seizoen 5 nasleep governer en trektocht naar Terminus en grady hospital (Beth), seizoen 6 Alexandria, seizoen 7 Negan. Van daar weten we het wel toch? :lol: (heb de eerste paar seizoenen maar een stuk of 4 keer gezien :$ en zou zo weer overnieuw kunnen beginnen). Maar ga nou toch twijfelen dus correct me if I’m wrong :hmm:
Wou alleen nog maar even zeggen dat ik het zo’n geweldige serie vind :P
anoniem_176786 wijzigde dit bericht op 08-04-2020 22:27
Reden: Mezelf quoten hoeft nou ook weer niet...
93.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
noctua schreef:
08-04-2020 22:26
Wou alleen nog maar even zeggen dat ik het zo’n geweldige serie vind :P
Ik vond dat ook. Denk totdat Glenn dood ging en de nasleep daarna. Toen ineens vond ik het veel minder spannend. Weet niet precies welk seizoen.
dolfje schreef:
08-04-2020 22:35
Ik vond dat ook. Denk totdat Glenn dood ging en de nasleep daarna. Toen ineens vond ik het veel minder spannend. Weet niet precies welk seizoen.
Hier hetzelfde. Vond het leuk tot het einde van de saviors. Daarna werd Rick zo’n vreselijke zeikstraal (goed dat was ie al wel een beetje) en vond ik de serie stomvervelend worden. Pas met de introductie van The Whisperers vond ik de serie echt weer goed.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het begin van the saviors heel spannend toen ze nog van niets wisten. Nu zijn ze gewoon verklede slechterikken
vloerkleed schreef:
09-04-2020 12:00
Ik vond het begin van the saviors heel spannend toen ze nog van niets wisten. Nu zijn ze gewoon verklede slechterikken
Bedoel je the Whisperers?
Alle reacties Link kopieren Quote
Thanks for the recap! Zie het ineens weer voor me. En was Beth ook helemaal vergeten haha... niet gemist overigens... :whistle:
Heb hetzelfde als jij, beetje een dipje waarin ik echt zat te wachten tot Rick aan de wandel zou gaan. Begin van de whisperers vond ik ook fantastisch! Maar nu Alpha weg is mogen ze allemaal achter de muziek aan wat mij betreft...
Ben benieuwd wat princess gaat brengen!
Alle reacties Link kopieren Quote
noctua schreef:
09-04-2020 14:12
Bedoel je the Whisperers?
Ja oepsie 😂
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor wie het nog niet weet.

Vanavond op Fox eindelijk de langverwachte seizoens finale.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Eindelijk! Benieuwd of ze die nieuwe serie ook gaan uitzenden!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh bedankt voor de reminder! Meteen even programmeren om op te nemen.
pepexx schreef:
05-10-2020 11:06
Voor wie het nog niet weet.

Vanavond op Fox eindelijk de langverwachte seizoens finale.

Ik lees het net per toeval. Precies op tijd!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga zo naar bed dus kijk het later deze week.
Oké, nu snap ik wel waarom ze wat meer tijd nodig hadden voor deze aflevering; véél CGI.

Ik vond het wel een mooie finale. Veel te kort natuurlijk, na zo lang wachten, maar verder prima.
Wat een mooie aflevering, als vanouds.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja mooie aflevering. En alles staat mooi klaar voor volgend seizoen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Geweldige aflevering .
Dag Beta.

The talking heads, geweldig.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben er eerder nog niet aan toegekomen maar ik ga nu kijken!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vond de einde mhaw

Heb vorig week aflevering 13 tot 16 gekeken .
Want na het doden van Alpha heb ik toen niet meer verder gekeken en vooruit geschoven

Bij de MICHONNE aflevering werd ik echt blij van Rick zijn bewijs

Kennelijk mis ik Rick toch wel

Ik dacht heel even dat Gabriel eind naderde maar gelukkig niet

Heel veel karakters die nu in the family zitten heb ik niet veel mee

Zoals die Kelly en kornuiten

Tot nu Jerry uiteraard zijn vrouw
Rosita en Gabriel en haar baby
Uiteraard ezekiel en eugene
Carol en Daryl (krijgen trouwens een spinoff serie)
En uiteraard Judith en Grace rj en Aäron
Maar bij de rest denk mhaw interesseert mij weinig en ja hoor daar hoort maggie ook bij

Die nieuwe ben ik benieuwd na
Princes 😊
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het ook wel mwah en ook ok tegelijkertijd. Het is al zo lang geleden dat ik er weer helemaal uit was en nu wil je verder en dat gaat niet.
Had eigenlijk nog wel een grotere dood verwacht, Daryl of Carol of zo.
Wat mij betreft mogen ze er wel een eind aan gaan breien. Hoef niet meer spin-offs te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vind ik ook

Natuurlijk kijk ik tot de laatste aflevering maar op een spin off zit ik niet wachten meer

Wel hoop ik dat Rick gewoon terug komt 🤣
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat hij samen met Michonne aan komt en hallo luitjes alles komt goed en ze leven nog lang en gelukkig :P
Ik moet het nog maar zien hoor, of die films gaan gebeuren. De hele filmindustrie ligt op z'n gat momenteel.

En laten we eerlijk zijn, wie zit er nou te wachten op meerdere (!) bioscoopfilms over Rick? Ik niet hoor.
Als ik een filmstudiobaas was en ik moest een project schrappen, dan wist ik het wel.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven