Gezellige discuzeurtopic nummertje 4! Kom erbij!

03-10-2020 21:27 3004 berichten
Tromgeroffel!!!
Deel 3 is alweer volgekletst, vandaar weer een nieuw klets en zeurtopic.
Wees allen weer van harte welkom.

Happy new topic!!!
Afbeelding
Afbeelding

Link vorige topic; overig/gezelligheids-onzin-en-discuzeur ... p31345014
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 08-10-2020 21:20
27.07% gewijzigd
Ow Dolfje volledig tegenovergestelde effect dan wat je had gehoopt, sucks 😔
Bij mijn huidige baan probeer ik doelbewust als ik mijn pc afzet, alle werkgerelateerde ideeën, emoties en gedachten op dat adres te laten.
Thuis is thuis en werk is werk.
Alle reacties Link kopieren
Nou er speelt van alles. Ik kan en mag hele leuke dingen doen, ook nu en dat is even lastig in deze situatie, maar organisatorisch is niet alles even fijn. Te druk en te weinig mensen. Het is een beetje lastig uitleggen om het vaag te houden. Ik heb meerdere functies zeg maar.
Maar ik heb dit altijd wel gehad zo. Ook in mijn vorige baan die helemaal niet uitdagend was. Kan veel te veel malen over dingen waar je niks aan kan en hoeft te veranderen. En ik ben met sommige dingen gewoon te onzeker denk ik.
Vanmorgen weer iets nieuws geleerd ( wat helemaal niet moeilijk was maar je moet het net Ff weten) en dat is wel fijn want nu kan ik met iets anders over een paar weken ook weer vooruit.
Het komt wel goed maar nu zijn gewoon even drukke weken, dat is elk jaar zo.
Aaah, het zit dus ook in je aard ;) Ik ken het ;)


Morgen een hele drukke lange dag voor de boeg.. Eerst werken (begin er eerder) en daarna mijn vader ophalen en met hem naar een medische afspraak. Kan de hele middag duren dus dat wordt een lange dag. Hopelijk werkt het weer mee.
Alle reacties Link kopieren
Ja het zit in mijn aard en ik wil er vanaf :P

Nog even een kopje soep en wat tv kijken en dan naar bed.
Lijkt mijn werk wel Dolfje, druk, chaotisch, slecht georganiseerd en te weinig mensen...

Ik had geen goede dag vandaag, moe en onrustig.
Gaat vast raar klinken maar volgens mij is dagen achter elkaar een serie bingen niet zo goed voor mij begin ik te vermoeden.

En ik moet morgen naar de tandarts, joepie.... :sarcastic:
Dat wat jij omschrijft was mijn vorige werk. Ik had daar nooit moeten beginnen. Maargoed, het is gebeurd en ik heb ervan geleerd.

Ik ga zo richting bed. De wekker gaat morgen heel vroeg en ik ben de hele dag op pad..
Succes op je werk Dolfje, komt goed 👍
Veel geluk met de medische hulp voor pap, Kwebbeltje 🤗
En wijze gedachten Phoebe dat bingewatchen niet altijd even goed is 😉
Joepie Rougeke met je theorie voor het autorijden 🚗
Slaap lekker lieverds 😴
Kwebbeltje91 schreef:
06-10-2020 15:59
Ik heb dus altijd gedacht dat jij lang haar had :proud: Geen idee waarom haha.

Zo dan ben je snel klaar met Jane.. Maar wat jij zegt had ik ook hoor, die verhaallijn met haar vader vond ik in het begin even leuk maar op den duur ging dat erg vervelen.
Haha grappig, nee helemaal niet.. lang haar staat mij niet. (Tis ook niet superkort hoor, meer piekerig, en blond)

Nogmaals het was ook wel erg veel, daar ben ik niet zo van, en ik ben er dus wel snel doorheen gegaan. Om eerlijk te zijn interesseerde mij vooral de verhaallijn van Jane en Raf :$
(En Abuela ook claro, me gusta Abuela Mucho :$)
Dat Sin rostro gedoe werd op een gegeven moment ook echt te langdradig..
Dat was leuk tot duidelijk werd wie erachter zat...

Dolfje: :hug:
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 06-10-2020 22:03
8.74% gewijzigd
Vivamuis schreef:
06-10-2020 21:53
Succes op je werk Dolfje, komt goed 👍
Veel geluk met de medische hulp voor pap, Kwebbeltje 🤗
En wijze gedachten Phoebe dat bingewatchen niet altijd even goed is 😉
Joepie Rougeke met je theorie voor het autorijden 🚗
Slaap lekker lieverds 😴
Dank je, ja voor mij niet in ieder geval denk ik.
Wees weer welkom, gezellig :hello:
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 21:55
Dank je, ja voor mij niet in ieder geval denk ik.
Wees weer welkom, gezellig :hello:
Phoebeje 😘
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 21:43
Gaat vast raar klinken maar volgens mij is dagen achter elkaar een serie bingen niet zo goed voor mij begin ik te vermoeden.
Klinkt helemaal niet raar. Je hebt je hoofd veel te vol gestopt.
Kijk mij eens mindful zijn :P
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 21:54
Dat Sin rostro gedoe werd op een gegeven moment ook echt te langdradig..
Dat was leuk tot duidelijk werd wie erachter zat...

Dolfje: :hug:
Thanks voor de hug.
Oh ja Sin Rostro , ik weet niet meer hoe of wat maar ben toen ook afgehaakt.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
06-10-2020 16:12
Ik zou willen dat ik dat ook had. Of in elk geval als ik moet slapen.
:hug: :hug:

ik had vandaag ook een baal dag op werk, geen zin :moon: O_o heb wel lekker gesport na werk :cheer: morgen weer?...
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen na mijn werk ook sporten. Heb ervoor gezorgd dat ik om 2 uur naar huis kan.
Ga naar bed, trusten.
Vivamuis schreef:
06-10-2020 21:56
Phoebeje 😘
😘

Maar Dolf, vol met wat?? Nutteloze informatie van de serie? (Waar ik het geduld ook niet voor had. Erg verslavend maar echt te lang...)
:zzz: :yawnee: Goedemorgen!!
Vivamuis schreef:
06-10-2020 21:53
Succes op je werk Dolfje, komt goed 👍
Veel geluk met de medische hulp voor pap, Kwebbeltje 🤗
En wijze gedachten Phoebe dat bingewatchen niet altijd even goed is 😉
Joepie Rougeke met je theorie voor het autorijden 🚗
Slaap lekker lieverds 😴
Dank je wel. Ik ben heel erg benieuwd vandaag..

Lange dag dus vandaag, nu aan de koffie. Vannacht wel goed geslapen, dat scheelt :)
Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
06-10-2020 22:17

Maar Dolf, vol met wat?? Nutteloze informatie van de serie? (Waar ik het geduld ook niet voor had. Erg verslavend maar echt te lang...)
Precies dat ja.

Ik heb beter geslapen gelukkig. Dadelijk voor het eerst sinds maart weer voor de klas. Leuk maar nieuw en weer even wennen.
Leuk Dolf, succes!!!

Ik zag net bij de personele mutaties mijn naam staan... slik.. het is echt officieel... nog steeds erg dubbel...
:hug: voor wie wil

Oppaspoezel is weer overgeleverd aan het eigen personeel. Appte een fotootje naar familielid, deze is nu een jaartje katloos en gaat tóch weer op zoek naar een goudenmandjeszoekert :hyper: :cat:
Vivamuis schreef:
06-10-2020 15:43
Hallootjes lieve Discuzeurdertjes! Mag ik weer een beetje meedoen? Wel geen videoland- of netflixadept hier :shame: maar ik lees jullie graag :bigkiss:
Welkom :)

Npostart(plus) kan ik aanbevelen :P , videoland en netflix doe ik ook (nog) niet..
Watervrouw333 schreef:
07-10-2020 10:11
:hug: voor wie wil

Oppaspoezel is weer overgeleverd aan het eigen personeel. Appte een fotootje naar familielid, deze is nu een jaartje katloos en gaat tóch weer op zoek naar een goudenmandjeszoekert :hyper: :cat:
:hug: terug en ook :hug: voor allen, gewoon zomaar, omdat jullie lief zijn :)
En ik ga mijn paar dagen Schier doorzetten heb ik besloten. Had het er gister met vriend even over en hij raadde me echt aan om het te doen zodat ik even mijn hoofd leeg kan maken om goed aan mn nieuwe avontuur te beginnen :)
Alle reacties Link kopieren
Goed vooruitzicht hoor Phoebe!

Ik merk dat ik alweer toe ben aan vakantie :P , ben net 1,5 week weer aan het werk en het is te druk.
Dadelijk eerst sporten en dan ga ik mijn meditatiemomentje doen. Hoef vanavond niet te koken want heb dat gisteren voor vandaag al gedaan.
Knuffel aan jullie allemaal :bigkiss:
Dank je voor de tip watervrouw.
O Phoebe, wat gaat het snel nu, best spannend hé.
Dolfje is het gelukt met voor de klas staan?
Kwebbeltje, heb je al nieuws over pap?
Rougeke, minder gebaald?
Iedereen blijkbaar goed geslapen, da’s leuk!
Ik niet, heb de halve nacht weer plafonddienst gehad :@@:
Gelukkig korte werkdag, moest maar tot 12; nu de beentjes al omhoog en effe op het forum lezen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor dat lukt meestal wel, het is altijd weer even kijken hoe het gaat. Ben blij dat ik dat niet elke dag de hele dag hoef :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven