Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Daar doe je dus op deze manier net zo hard aan mee. Dat wil er niet in op één of andere manier heb ik het idee. En zo kun je altijd wel een reden verzinnen waarom het in dit geval wel zou mogen.

Als je niet wil dat dit soort dingen gebeuren op het forum moet je het ook zelf niet doen. Maar ik zal nu wel iets heel raars zeggen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
07-10-2020 13:50
Daar doe je dus op deze manier net zo hard aan mee. Dat wil er niet in op één of andere manier heb ik het idee. En zo kun je altijd wel een reden verzinnen waarom het in dit geval wel zou mogen.

Als je niet wil dat dit soort dingen gebeuren op het forum moet je het ook zelf niet doen. Maar ik zal nu wel iets heel raars zeggen.
Ik doe het zelf ook niet: ik bedreig niemand, ik stalk niemand en het zal mij verder een rotzorg zijn hoe geschift iemand is. Ik houd gewoon graag dat soort gekken ver van mij af.
En ja, als die andere bekende gek die ‘ervaringsdeskundige’ is van zowat iedere diagnose in de DSM V weer kwetsbare mensen gaat opzoeken in lotgenotentopics zal ik daar zeker op reageren. Op het topic en via PB. Omdat ik het ook waardeer als forummers mij waarschuwen voor bepaalde aasgieren. En dat vind ik een verdomd goede reden.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Als iemand kwetsbare mensen opzoekt moet dat gewoon gemeld worden natuurlijk. Wat mij betreft zijn de regels voor iedereen gelijk en sommige dingen kunnen gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
07-10-2020 13:58
Als iemand kwetsbare mensen opzoekt moet dat gewoon gemeld worden natuurlijk. Wat mij betreft zijn de regels voor iedereen gelijk en sommige dingen kunnen gewoon niet.
Dat is juist de crux: er zijn geen regels overtreden van dit forum. Als dat wel zo was had jij of een ander mij allang gestaft. Of dat heb je misschien gedaan, dat weet ik natuurlijk niet. Vooralsnog heb ik geen bericht van een mod ontvangen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik staf niet, maar ik vind het niet netjes hoe het gegaan is.
dan was het Het groepje niet, maar die deed eraan mee en zei dat ik het verkeerd zag.
Maar ik ken die hele man niet en weet niks van een forummer die allemaal foto's van zichzelf hier plaatst. Op die ene na, die het dus schijnbaar weer niet is.
Maar ga vooral op jullie manier verder, het mag.
Ik wilde gewoon weg uit dat topic, want wat ik er schreef was niet iets wat ik niet hardop durfde te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
07-10-2020 14:17
Ik staf niet, maar ik vind het niet netjes hoe het gegaan is.
Dat staat jou uiteraard vrij om dat te vinden. Zoals het mij vrij staat om te reageren als ik op één hoop wordt gegooid met stalkers.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
07-10-2020 14:21
Dat staat jou uiteraard vrij om dat te vinden. Zoals het mij vrij staat om te reageren als ik op één hoop wordt gegooid met stalkers.

Uiteraard!
Niq schreef:
07-10-2020 12:01
Zoals ik Het-Groepje (niet de NP132ers) lees lijkt het net of ze vindt dat, omdat iemand haar prive gegevens ooit probeerde te achterhalen (was dat echt zo?) dat ze daarom nu ook andermans prive mag openbaren op wat voor manier dan ook.
Dat heb je dan verkeerd gelezen.
Ik heb niks geopenbaard.
Lees maar terug. Ik heb niks gewijzigd, of gewist.
Jij bent hier aan de andere kant mij aan het beschuldigen van liegen en liegt zelf. Wat maar weer duidelijk maakt dat je geen enkel punt hebt.
Niq schreef:
07-10-2020 14:18
dan was het Het groepje niet, maar die deed eraan mee en zei dat ik het verkeerd zag.
Maar ik ken die hele man niet en weet niks van een forummer die allemaal foto's van zichzelf hier plaatst. Op die ene na, die het dus schijnbaar weer niet is.
Maar ga vooral op jullie manier verder, het mag.
Ik wilde gewoon weg uit dat topic, want wat ik er schreef was niet iets wat ik niet hardop durfde te zeggen.
Rectificeer je eerdere post dan even. Ik heb niet gezegd dat jij het verkeerd zag, ik heb gezegd hoe ik het zie.
Dat jij dat zo hoog opneemt dat je er dagen later nog aandacht voor wil en je punt wil maken met gejokkebrok, tja.
Maw:
Niq wil een punt maken dat het erg is te weten dat een gebande oud forummer nu in de landelijke pers tekeer gaat.
Dat doet ze door een andere forummer in de napraat dagen later met naam en toenaam te beschuldigen van liegen, en een jokpartij over wat er door die forummer is gepost te plaatsen.
Ja, je hebt zeker een punt gemaakt, Niq.
Het-groepje schreef:
11-10-2020 07:43
Rectificeer je eerdere post dan even. Ik heb niet gezegd dat jij het verkeerd zag, ik heb gezegd hoe ik het zie.
Dat jij dat zo hoog opneemt dat je er dagen later nog aandacht voor wil en je punt wil maken met gejokkebrok, tja.

Ja ik schreef ook hoe ik het zag. En op de dag dat het zich afspeelde.
Het-groepje schreef:
11-10-2020 08:25
Maw:
Niq wil een punt maken dat het erg is te weten dat een gebande oud forummer nu in de landelijke pers tekeer gaat.
Dat doet ze door een andere forummer in de napraat dagen later met naam en toenaam te beschuldigen van liegen, en een jokpartij over wat er door die forummer is gepost te plaatsen.
Ja, je hebt zeker een punt gemaakt, Niq.
Goed zo, pluim verdiend met jouw punt maken.
Niq schreef:
11-10-2020 08:28
Goed zo, pluim verdiend met jouw punt maken.
Je bent wel heel hard van je high horse gevallen, zo met je snoetje in de stront. En nog bijdehant komen doen ook. Doei he. Je bent echt de moeite niet waard. Hypocriet.
Jij moet niet praten alsof je het tegen een klein kind hebt.
Niq schreef:
11-10-2020 09:01
Jij moet niet praten alsof je het tegen een klein kind hebt.
Want anders?
Het-groepje schreef:
11-10-2020 09:55
Want anders?


Ben je af.
Alle reacties Link kopieren
en krijg je straf
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
Willem, Smulrol zegt niet dat je je racistisch uit. En ze beschuldigt je ook niet van racisme.
DerryGirl schreef:
11-10-2020 18:33
en krijg je straf
Nee hoor. Tenzij de 'straf' dit dommige groepsgedrag is.
Het-groepje schreef:
12-10-2020 07:28
Nee hoor. Tenzij de 'straf' dit dommige groepsgedrag is.


Jij ook een goedemorgen!
In_Tenebris schreef:
12-10-2020 07:34
Jij ook een goedemorgen!
Goedemorgen! 😊
Abyss schreef:
07-10-2020 00:55
Mods roepen toch altijd het napraat topic of vraag het de mods topic te gaan voor commentaar op beslissingen of discussies?

Dus als je het hier plaats wordt je alsnog weer doorverwezen?
en straks bij het vraag de mods topic weer hier naar toe verwezen?

Maar goed wel interessant van dat Engels. Volgens mij roept hier iedereen telkens wel iets in het Engels..
Wordt je daar echt om geband?

en ehm. stel je praat Engels, mag dat niet? bijzonder.
Een vraag. Komt jouw afbeelding ( hoe heet zo iets?) van een Japanse film met prachtige muziek? Wil ik al een tijd vragen.
Waterman26 schreef:
12-10-2020 08:46
Goedemorgen! 😊

Goedemorgen ;)
Alle reacties Link kopieren
Als we elkaar goedemorgen gaan wensen post dan ajb in het andere napraat topic. Dat is daarvoor. Kun je gelijk zeggen waaruit je ontbijt bestond en wat je zo gaat doen met je leven.

@het groepje ik snap je frustratie. Denk niet dat jullie hieruit gaan komen.

On topic: eens met madam. Smulrol heeft Willem geen racist genoemd en ik vind het wonderlijk dat hij die conclusie trekt als je kijkt naar wat er gezegd is.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven