Verliefd op een oudere getrouwde man

10-10-2020 00:54 277 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Ik zit met mezelf in de knoop, vandaar dit topic. Ook kon ik er niet iets heel concreets van terug vinden op dit forum. Maar ik denk dat ik verliefd ben op een man van 45 (word zelf 24 aankomende maand). Vond hem altijd al ‘speciaal’, ziet er goed uit en ruikt ongelofelijk lekker. Tot dat we van de week 1,5 uur non stop een gesprek aan het voeren waren. Iets heel persoonlijks. Opeens BAM, ik was verliefd. Pas toen hij z’n hand op m’n schouder legde werd het me allemaal heel duidelijk. Ik vond zijn aanraking zo fijn. Hij is tevens getrouwd en wil ook niet een relatie met hem, want het is onmogelijk. Maar ik schrik er gewoon van, dat ik verliefd op iemand ben van 20 jaar ouder?!! Kan de hele dag alleen maar aan hem denken. Heeft iemand hier ervaring mee? En kan hem niet ontwijken want we zijn ten slotte collega’s. Heeft iemand de gouden tip? Hoe hij zo snel mogelijk uit mijn hoofd kan verdwijnen?

Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hand op je schouder? Lekker dan, welke 1,5 meter? Ja zo gaan de besmettingen wel hard.
ik geef mn bek ook maar een douw
In de toekomst er maar geen persoonlijke gesprekken meer mee voeren en als hij een collega van je is, wat doet zijn hand op jouw schouder?


edit: op een (veel) oudere man verliefd worden is niet abnormaal, je bent niet de eerste.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 10-10-2020 01:03
25.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
[quote=Henk-en-Roelie post_id=32002821 time=1602284514 user_id=210941]
In de toekomst er maar geen persoonlijke gesprekken meer mee voeren en als hij een collega van je is, wat doet zijn hand op jouw schouder?


Er is een collega van ons verongelukt, dat nieuws kregen we een paar uur voor dat gesprek te horen.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer 3 stappen achteruit en minder persoonlijks delen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon lekker 1,5 m afstand houden. Dat ten eerste.
En verder gewoon niet voeden, dit...
Alle reacties Link kopieren
je haalt verliefdheid en troostgevoel door elkaar. (mijn koude grond psychologie) Je hebt een rot bericht gehad, en daar zijn jullie allemaal van ondersteboven, heel begrijpelijk. ik denk dat jullie daar ook over spraken. En dan geeft die troost van een hand op je schouder een warm gevoel, en dat voelt als liefde. hij begrijpt je op dat moment. En ja je kunt verliefd worden op een veel oudere man, Maar wees verstandig, doe er verder niets mee wat jullie allebei kan schaden.
Sterkte met het verlies van je collega
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:01
Hand op je schouder? Lekker dan, welke 1,5 meter? Ja zo gaan de besmettingen wel hard.
We droegen mondkapjes, en soms als de emoties wat oplopen schiet dat er wel eens bij in.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
10-10-2020 01:11
je haalt verliefdheid en troostgevoel door elkaar. (mijn koude grond psychologie) Je hebt een rot bericht gehad, en daar zijn jullie allemaal van ondersteboven, heel begrijpelijk. ik denk dat jullie daar ook over spraken. En dan geeft die troost van een hand op je schouder een warm gevoel, en dat voelt als liefde. hij begrijpt je op dat moment. En ja je kunt verliefd worden op een veel oudere man, Maar wees verstandig, doe er verder niets mee wat jullie allebei kan schaden.
Sterkte met het verlies van je collega
Dankjewel voor je wijze woorden! Misschien haal ik het inderdaad door elkaar, maar hij spookt de hele dag al door m’n hoofd. Zoek foto’s van hem op, en tuurlijk wilde ik hem gewoon knuffelen, maar dat is onmogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Van de vent van een ander blijf je af!!
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Zo sommige mensen hebben slaap te kort geloof ik...

Zoals er in je topic staat (wat andere mensen blijkbaar niet lezen...) besef je zelf ook dat je wat aan de gevoelens moet doen omdat hij getrouwd is en je geen relatie wil en ik denk ook wat er eerder gezegd is dat je misschien wat gevoelens door elkaar heen haalt.

Geef het een paar dagen de tijd, het vedriet moet nog een plek krijgen en dan gaat hoe hard ook is het leven door. Dan is er de intimiteit van verdriet delen er niet meer en dan is hij weer de collega zoals altijd in zijn doen en laten.
Hele slechte deal, een getrouwde man. Bedenk even wat er gebeurt als je werk van hem maakt. Dates altijd op zijn voorwaarden, want ja, hij is getrouwd. Jij altijd op de allerlaatste plek. En meer dan seks wordt het nooit.

Heb je daar zin in dan?
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:37
Van de vent van een ander blijf je af!!
Nou relaxt ze zei toch dat ze er niets mee wilde? Het is mij ook wel eens gebeurd hoor en bij meer mensen gebeurd dit dit gaat gewoon weer over.

To ik had met een veel te leuke leraar gewoon blijven zwijmelen niets mee gedaan ook nooit gezegt doe ook maar niet en idd neem een beetje afstand van hem jullie werken samen.
Blijei96 schreef:
10-10-2020 01:14
Dankjewel voor je wijze woorden! Misschien haal ik het inderdaad door elkaar, maar hij spookt de hele dag al door m’n hoofd. Zoek foto’s van hem op, en tuurlijk wilde ik hem gewoon knuffelen, maar dat is onmogelijk.

Stop daar mee, probeer het zeker niet te voeden.
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:01
Hand op je schouder? Lekker dan, welke 1,5 meter? Ja zo gaan de besmettingen wel hard.
Zucht.
Madeliefjees schreef:
10-10-2020 01:37
Van de vent van een ander blijf je af!!
Dat geeft to toch ook aan? Dat ze gevoelens krijgt voor die man kan ze niets aan doen. Ze heeft alleen maar invloed op hoe ze daarmee omgaat.
DS1971 schreef:
10-10-2020 07:54
Zucht.

Nou, inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Dat wat je aandacht geeft, groeit. Mijn advies, focus jezelf verplicht ergens anders op. Verliefd worden kan altijd, maar in dit geval hoef/mag je er niks mee gaan doen. Dus je aandacht gaan verleggen, net als met liefdesverdriet moet je er doorheen, maar laat het alsjeblieft niet groeien.

Je schrijft zelf dat je er niks mee wil, dat is ook het beste. Met een getrouwde man word jij alleen maar het slachtoffer, je gaat er niet uithalen wat je verdient en uit een normale relatie krijgt.
Sterkte.
Voed het gevoel niet. Dus stop met foto’s zoeken en zwijmelen. Dan ben je er het snelste van af.
Blijei96 schreef:
10-10-2020 01:11
We droegen mondkapjes, en soms als de emoties wat oplopen schiet dat er wel eens bij in.
Emoties die hoog op lopen op het werk ?
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
10-10-2020 08:06
Emoties die hoog op lopen op het werk ?
Jij leest niet?

Ze kregen net het bericht dat een andere collega is verongelukt.
Best emotioneel voor de meeste mensen dan.

Laat het los to, voordat het je er verder in meeneemt...

Sterkte.
DTEEZ!
Alle reacties Link kopieren
Mensen reageren net alsof de keuze bij to ligt maar ik lees nergens dat die man van haar iets wil. Even een hand op de schouder van een collega leggen die helemaal van slag is over de plotse dood van een collega is niet ongepast.

Goed dat je er iets wil aan doen to. Niet voeden, afstand nemen, komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je niet alleen was toen het bericht kwam.
Als hij een vrouw was, dan was je nu niet verliefd maar gewoon heel blij met die collega.
Dus ben je echt verliefd of gewoon in de war.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp helemaal dat je niet van plan bent om er iets mee te doen!

Zou het je lukken om gewoon een beetje te genieten van de vlinders? Stilletjes in je eentje? Verliefd zijn is per slot best een fijn gevoel. Zolang je het maar niet voedt en met twee benen op de grond blijft, kan het geen kwaad. En uiteindelijk gaat het (meestal!) vanzelf weer over.
Alle reacties Link kopieren
Een beetje verliefd zijn, is best lekker hoor. Houd jezelf in de gaten, laat je niet kwetsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven