Hotel Amsterdam met kind.

15-10-2020 15:30 278 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan volgende week in de vakantie drie nachtjes naar een hotel toe.
Nu was ik van plan om in de avond ergens een hapje te gaan eten met mijn twee kinderen van 3 en 7.
Maar nu zitten alle restaurants/eetgelegenheden dicht door Corona.

Ik heb nu het idee om 1 avond in het hotel te eten ( van der valk ) maar verder zoek ik nog naar andere leuke ideeën.
Dus wie heeft tips of ideeën 💡?

Tips voor leuke uitjes in Amsterdam of omgeving zijn ook welkom :heart:
Alle reacties Link kopieren
snackbar / thuisbezorgd.nl / supermarkt
Een pizza ophalen en in je hotelkamer opeten.
Waarom ga je in godsnaam naar Amsterdam toe wat de grootste besmettingshaard in Nederland is? Van alle plaatsen die je kan kiezen...
Alle reacties Link kopieren
Pandalief9 schreef:
15-10-2020 15:35
Waarom ga je in godsnaam naar Amsterdam toe wat de grootste besmettingshaard in Nederland is? Van alle plaatsen die je kan kiezen...
zucht
Alle reacties Link kopieren
bij de beren kun je ook bestellen
Alle reacties Link kopieren
Pandalief9 schreef:
15-10-2020 15:35
Waarom ga je in godsnaam naar Amsterdam toe wat de grootste besmettingshaard in Nederland is? Van alle plaatsen die je kan kiezen...
Nou inderdaad dit.
Er is 2 weken geleden al gezegd dat je Amsterdam moet mijden als je er niet noodzakelijk naar toe hoeft.
lilalinda schreef:
15-10-2020 15:36
zucht
Nee, zucht van de mensen die hier naar toe gaan 👍
Waarom stel je het niet uit?

Juist in Amsterdam is het aantal besmettingen erg hoog, je zult overal moeten reserveren, en gezellig een afhaalmaaltijd nuttigen op je hotelkamer.

Ik zou het zonde vinden van alle entree en hotel kosten om dat nu door te zetten en lekker thuisblijven. Of omboeken naar een hotel in de natuur war je nog lekker kunt wandelen, fietsen en spelen zonder mondkapjes en tijdsloten.
Alle reacties Link kopieren
Is de McDrive eigenlijk gewoon open? Zou ik mijn kinderen iig blij mee maken
Alle reacties Link kopieren
Pandalief9 schreef:
15-10-2020 15:37
Nee, zucht van de mensen die hier naar toe gaan 👍
maar zolang het mag, gaat dat echt alleen TO aan

en ze weet echt wel, dat er nu Corona heerst, dus maakt ze de bewuste keus om wel te gaan.
Poeszie schreef:
15-10-2020 15:37
Is de McDrive eigenlijk gewoon open? Zou ik mijn kinderen iig blij mee maken
Frietsaus op de achterbank.

Want je mag alleen in je auto eten.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-10-2020 15:39
maar zolang het mag, gaat dat echt alleen TO aan

en ze weet echt wel, dat er nu Corona heerst, dus maakt ze de bewuste keus om wel te gaan.

Sluit ik me bij aan.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
15-10-2020 15:39
maar zolang het mag, gaat dat echt alleen TO aan

en ze weet echt wel, dat er nu Corona heerst, dus maakt ze de bewuste keus om wel te gaan.
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die het niet weten gezien de oplopende besmettingen. En voor het geval TO het wel wist kun je natuurlijk op je vingers natellen dat je zulke reacties krijgt als je zegt dat je naar Amsterdam op vakantie wilt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Dit is wat Rutte zei over herfstvakantie:

"En voor de vakantie geldt ook dat we hebben gezegd: je kan best op vakantie, maar dan ga je naar die plek toe waar je je huisje of je hotelkamer hebt en dan ga je niet ook nog eens een keer daar weer eindeloos verplaatsen. Dus beperk je dan zoveel mogelijk ook daar weer in je verplaatsingen."

Ik zeg het niet snel, maar laat iedereen zich daar nu eens aan houden. Dus geen leuke uitstapjes maken, maar op de hotelkamer blijven.
Pandalief9 schreef:
15-10-2020 15:37
Nee, zucht van de mensen die hier naar toe gaan 👍
Ja, en al die Amsterdammers die in een andere regio gingen feesten omdat het in hun eigen regio niet mocht.
Wat een kinderachtige reactie.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
15-10-2020 15:39
Frietsaus op de achterbank.

Want je mag alleen in je auto eten.

Gewoon een oude handdoek meenemen.

Ik heb gelijk zin in Mac junkfood nu :kwijl:
lilalinda schreef:
15-10-2020 15:39
maar zolang het mag, gaat dat echt alleen TO aan

en ze weet echt wel, dat er nu Corona heerst, dus maakt ze de bewuste keus om wel te gaan.
Het mag, maar ze vraagt tips voor “ leuke uitjes “
En ik ben bang dat er niet heel veel leuks te doen is nu net alle regels zijn aangescherpt.

En dan zou ik mijn geld in mijn zak houden en van wanneer ik ook echt iets leuks kan doen.
Alle reacties Link kopieren
forumfossiel schreef:
15-10-2020 15:43
Het mag, maar ze vraagt tips voor “ leuke uitjes “
En ik ben bang dat er niet heel veel leuks te doen is nu net alle regels zijn aangescherpt.

kom dan, met leuke uitjes, die buiten kunnen
of op een andere manier Corona-proof
Alle reacties Link kopieren
Boottochtje over de grachten?
Alle reacties Link kopieren
Het hotel is al betaald en om nou 300,- weg te gooien..

Ik zat ook al te denken aan 1 dag roomservice, lekker filmpjes kijken ( laptop mee ).
1 avond dus in het hotel zelf eten.
Er is een zwembad dus als het kan qua reserveringen gaan we dat ook op twee dagen doen in de middag of avond.
Maar drie volle dagen op de hotelkamer gaat ook vervelen voor de kinderen, en ik denk dat ik dan gillend gek word ;-)

En met uitjes bedoel ik alles wat leuk kan zijn met kinderen van 3 en 7.
Als er ergens een groot bos is met speelgelegenheid vind ik dat ook helemaal prima.
De bioscoop was ook een optie waar ik aan dacht.

Ik ga echt niet de volle drukte opzoeken, maar drie dagen op een hotelkamer zitten met twee jonge kinderen worden we alle drie niet blij van :)
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
15-10-2020 15:51
Boottochtje over de grachten?
Die had ik ook al in gedachte inderdaad!
Heb je toevallig tips voor een leuke rondvaart ?
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
15-10-2020 15:59
Het hotel is al betaald en om nou 300,- weg te gooien..

Ik zat ook al te denken aan 1 dag roomservice, lekker filmpjes kijken ( laptop mee ).
Heerlijk lijkt me dat!
Alle reacties Link kopieren
artis??
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
15-10-2020 16:00
Die had ik ook al in gedachte inderdaad!
Heb je toevallig tips voor een leuke rondvaart ?

Nee sorry, ik ben totaal niet bekend in Amsterdam, Moest er voor werk af en toe heen, maar dan zag ik alleen een kantoor, maar ik geloof dat ik er verder een x of 3 ben geweest in mijn leven. Provinciaaltje ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven