Gedachte om de hele dag zoenen!

18-10-2020 12:38 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal,

Ik vroeg mij zo af, ik heb nu geen relatie of iemand die ik leuk vind. Maar mijn grootste wens om een keer de hele dag met iemand te zoenen. Op een luie zondag op de bank of in bed? Wie heeft dit weleens gedaan en is dat wel reëel? Het lijkt mij een heerlijk idee zo elkaar te laten weten dat je elkaar erg lief vind. En je hoeft toch niet perse dan een relatie te hebben?
Heeft iemand ervaring?
IBIopviva schreef:
18-10-2020 13:30
haha jaaaa! De hele dag lang he op wat eet en plas pauzes na. Dat doet veel met je/mijn lijf.

Hetgeen waar je naar hint dan heb je dit al binnen een uur ipv de hele dag. :proud: :bigkiss:
Is een vorm van topsport natuurlijk. https://nos.nl/artikel/219052-langste-z ... onden.html

Heb het idee dat TO het wat te makkelijk opvat allemaal, ze heeft nog niemand om dit te doen ook.
Hèhè, eindelijk weer eens tranen met tuiten gelachen.
Cateautje schreef:
18-10-2020 13:46
Hèhè, eindelijk weer eens tranen met tuiten gelachen.


Het gaat hier over zoenen.
Ik denk dat je het verst komt als je beide ontzettend verliefd bent en dus niet van elkaar af kunt blijven. En dan nog is een hele dag erg lang.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht huur iemand in. Maar je wilt zo ook nog laten weten dat je elkaar erg lief vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ja als je verliefd bent zoen je wat meer en langer. Maar de hele dag? Nee joh, dat lijkt me tergend. Saai, en je wil toch ook meer dan? Vreselijk als het alleen bij zoenen blijft.
Geloof niet alles wat je denkt.
La-Gamine schreef:
18-10-2020 14:37
Ja als je verliefd bent zoen je wat meer en langer. Maar de hele dag? Nee joh, dat lijkt me tergend. Saai, en je wil toch ook meer dan? Vreselijk als het alleen bij zoenen blijft.


Dan kan je volgens mij beter gaan zoenen met jou, duurt het geen dag. Lijkt me wel lang ook, hangt misschien af van wat je er mee wil bereiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zoenen heerlijk, wij doen het iedere dag wel even, maar EEN HELE DAG ???
Een variant hierop: een hele dag of 24 uur samen naakt in huis doorbrengen en af en toe lekker aan elkaar zitten (inclusief zoenen), maar ook je eigen ding doen ? En dan als lovers, niet als naturisten. Uiteraard niet van buitenaf zichtbaar anders krijg je dit soort taferelen.

Is dat iets ?
Alle reacties Link kopieren
De volgorde is: eerst iemand oprecht lief vinden en dan komt het kussen vanzelf. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Heb dat wel gedaan hoor op bed of de bank als tiener, als twintiger wel uuuuren en later werd het minder.. Nu wordt het sneller seks.
Soms mis ik het wel. Zoenen is lekker intiem. Nadeel was wel de gescrubde huid en opgezette lippen. Ach als je elkaar leuk vindt...
Dat doet me denken aan mijn eerste vriendje. Wij konden dus wel echt minstens acht uur achter elkaar samen op bed liggen zoenen. Met korte pauzes haha. En dan was ik het nog niet zat. Wat kon die goed zoenen. Maar goed, ik was toen zestien en seks deden we nog niet aan. Dat kwam later pas.
Maar echt, uren en uren en het ging niet vervelen hoor. Krijg het nog warm als ik eraan terug denk. :P

Toen we elkaar een paar jaar geleden nog eens terug zagen deden we dat gladjes nog eens over, uren en uren. :rofl:
Denk dat het de enige is met wie ik dat zo lang vol zou houden. Bij de meeste mannen ben ik er ook wel klaar mee naar een uurtje of wat.
Alle reacties Link kopieren
Madrid87 schreef:
19-10-2020 10:34
Dat doet me denken aan mijn eerste vriendje. Wij konden dus wel echt minstens acht uur achter elkaar samen op bed liggen zoenen. Met korte pauzes haha. En dan was ik het nog niet zat. Wat kon die goed zoenen. Maar goed, ik was toen zestien en seks deden we nog niet aan. Dat kwam later pas.
Maar echt, uren en uren en het ging niet vervelen hoor. Krijg het nog warm als ik eraan terug denk. :P

Toen we elkaar een paar jaar geleden nog eens terug zagen deden we dat gladjes nog eens over, uren en uren. :rofl:
Denk dat het de enige is met wie ik dat zo lang vol zou houden. Bij de meeste mannen ben ik er ook wel klaar mee naar een uurtje of wat.
Een lekker idee. Had je niet last van je ademhaling en van pijn aan je lippen de volgende dag dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind zoenen intiemer dan sex. Met zomaar iemand zoenen vind ik niks.
Alle reacties Link kopieren
Als tiener kon ik dat inderdaad uren. Nu zou ik toch wel verder willen gaan dan alleen een potje zoenen. Al was het alleen maar omdat ik vreselijk gefrustreerd zou raken van alleen zoenen zonder verder te gaan.
Lady*Voldemort schreef:
18-10-2020 12:51
Ik zou wel een vrouw kiezen. Mannen hebben altijd stoppels, zeker als ze vanwege het zoenen de hele dag geen tijd hebben om zich te scheren. En dan loop jij de rest van de week rond met een rooie schrale bakkes.
Teamgenootje van mij heeft een flinke wond op haar kin gehad na nacht en dag flikflooien met haar toenmalige scharrel. Begon met een geïrriteerde rode plek en eind van de dag lag het open :lol: Heeft bloedserieus op werk verteld gevallen te zijn met als gevolg een geschaafde kin.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven