Werk & Studie alle pijlers

Uurloon Aldi

18-10-2020 13:45 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, is er iemand die weet hoeveel je als 17 en 18 jarige bij de Aldi verdient? En wat voor ervaring heb je van het werken bij de Aldi?
Alle reacties Link kopieren
Tussen de €4,64 en €6,09 afhankelijk van o.a. je leeftijd en omzet filiaal.
Alle reacties Link kopieren
Ga maar uit van minimumloon
Afbeelding
https://www.glassdoor.nl/Salarissen/ALD ... -E7337.htm
Alle reacties Link kopieren
Is voor mij al bijna 40 jaar geleden dat ik bij de Aldi werkte, toen was de omzet van het filiaal ook nog een grote factor, verdiende niet slecht, was wel hard werken.
die ik wilde bestaat al...
Ik hoor geen positieve verhalen over werken bij de aldi.
Alle reacties Link kopieren
Tijdje geleden was er een documentaire over Aldi bij ik meen Zembla.
Weet niet of nog steeds zo is of dat de situatie veel is verbeterd. Denk wel dat je minimumloon verdient idd
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin over minimumloon, waar halen jullie dat nou toch vandaan? Ga dan wat nuttigs doen als je onzin wil plaatsen.

Aldi valt gewoon onder de supermarkt-cao, althans, de VGL-CAO. Zie https://www.fnv.nl/cao-sector/handel/su ... rmarkt-vgl . Dat verdient meer dan minimumloon. Met 17 jaar en kassamedewerker heb je een uurloon van 5,64. Vroeger kreeg je er bij Aldi ook nog een winstdeling bij maar ik weet niet of dat nog steeds geldt.

Het is hard werken met beperkte middelen maar dan heb je ook je workout weer gehad. In een leuk en voldoende groot filiaal kan het heel gezellig zijn. Hangt ook erg af van waar de winkel staat.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Twee zusjes van mij werken bij de aldi. Klagen nooit over het loon, is iets boven het minimumloon. Wel word je als beginner vaak achter de kassa gezet en later mag je ook de winkel in om vakken te vullen.

Hoor ze weleens mopperen omdat het soms echt hard werken is, maar leuke collega's en leuk loon maken het weer goed. Zal morgen even navraag doen wat ze ongeveer verdienden op die leeftijd.

Bij bijvoorbeeld een action of mc donalds verdien je minder goed.
Macarinata schreef:
18-10-2020 18:41
Wat een onzin over minimumloon, waar halen jullie dat nou toch vandaan? Ga dan wat nuttigs doen als je onzin wil plaatsen.

Aldi valt gewoon onder de supermarkt-cao, althans, de VGL-CAO. Zie https://www.fnv.nl/cao-sector/handel/su ... rmarkt-vgl . Dat verdient meer dan minimumloon. Met 17 jaar en kassamedewerker heb je een uurloon van 5,64. Vroeger kreeg je er bij Aldi ook nog een winstdeling bij maar ik weet niet of dat nog steeds geldt.

Het is hard werken met beperkte middelen maar dan heb je ook je workout weer gehad. In een leuk en voldoende groot filiaal kan het heel gezellig zijn. Hangt ook erg af van waar de winkel staat.

Doe maar rustig..

En die tabel had ik al lang geplakt.
Alle reacties Link kopieren
Macarinata schreef:
18-10-2020 18:41
Wat een onzin over minimumloon, waar halen jullie dat nou toch vandaan? Ga dan wat nuttigs doen als je onzin wil plaatsen.

Aldi valt gewoon onder de supermarkt-cao, althans, de VGL-CAO. Zie https://www.fnv.nl/cao-sector/handel/su ... rmarkt-vgl . Dat verdient meer dan minimumloon. Met 17 jaar en kassamedewerker heb je een uurloon van 5,64. Vroeger kreeg je er bij Aldi ook nog een winstdeling bij maar ik weet niet of dat nog steeds geldt.

Het is hard werken met beperkte middelen maar dan heb je ook je workout weer gehad. In een leuk en voldoende groot filiaal kan het heel gezellig zijn. Hangt ook erg af van waar de winkel staat.
Jij bent van de Aldi?
Alle reacties Link kopieren
Is hard werken en de organisatiestructuur is zo flexibel als beton.
Neemt niet weg dat het best goed verdient (meer dan minimum en idd een winst-uikering) voor supermarktwerk.
Inmiddels hebben ze ook al jaren scankassa's, dus je hoeft nog maar een paar codes uit je hoofd te leren ivp 600 codes.

Toen ik er nog werkte werd je wel geacht een kwartier voor en minimaal een kwartier na je werktijd aanwezig te zijn voor klaar maken en opruimen. Dat was dan wel in je eigen tijd en werd niet vergoed.
Alle reacties Link kopieren
groenebroek schreef:
19-10-2020 11:08
Toen ik er nog werkte werd je wel geacht een kwartier voor en minimaal een kwartier na je werktijd aanwezig te zijn voor klaar maken en opruimen. Dat was dan wel in je eigen tijd en werd niet vergoed.
Ja, raar gedoe. Dat is bij meer winkels.
Alle reacties Link kopieren
groenebroek schreef:
19-10-2020 11:08
Is hard werken en de organisatiestructuur is zo flexibel als beton.
Neemt niet weg dat het best goed verdient (meer dan minimum en idd een winst-uikering) voor supermarktwerk.
Inmiddels hebben ze ook al jaren scankassa's, dus je hoeft nog maar een paar codes uit je hoofd te leren ivp 600 codes.

Toen ik er nog werkte werd je wel geacht een kwartier voor en minimaal een kwartier na je werktijd aanwezig te zijn voor klaar maken en opruimen. Dat was dan wel in je eigen tijd en werd niet vergoed.
Oh dat vond ik altijd zo knap dat die Aldi mensen dat konden: al die codes uit hun hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven