Mode & Beauty alle pijlers

Lelijke voornaad panty

20-10-2020 15:22 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie tips om ervoor te zorgen dat de naad voor op je panty minder zichtbaar is door je bovenkleding heen?
Ik kan geen panty vinden zonder naad😕.

Met een strake jurk lijkt het net zo'n zwangerschapsstreep (midden voor op mijn buik).
Onderjurkje heb ik al geprobeerd maar je blijft het zien.....
Alle reacties Link kopieren
Misschien onder een strakke jurk een zwangerschapspanty dragen? Als ik me het goed herinner hebben die geen naad in het midden maar meer richting de benen dus dat zou minder zichtbaar zijn en heb je zelf extra ademruimte als bonus :-D

Ik draag overigens altijd jurkjes maar heb nooit dat de naad zichtbaar is, maar misschien draag ik dikkere stof of minder strakke jurkjes...
Alle reacties Link kopieren
Kousen dragen?
Je bedoelt de bovenrand? Kousen hebben dat probleem niet. En als de panty tot aan mijn taille komt vind ik het vaak ook wel meevallen. Zit sowieso ook prettiger, een panty met een hoger kruis zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Nee, ik bedoel die rand in het midden van het broekje.
Zeg maar van je navel tot je kruis.

Zwagerschapspanty ga ik eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Alle reacties Link kopieren
Panty's van Heist kopen/ Duur, maar geen naad midden voor.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even googelen op naadloze panty, meer dan genoeg keuze!
Alle reacties Link kopieren
Kousen inderdaad. Draagt veel prettiger
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
20-10-2020 15:47
Kousen inderdaad. Draagt veel prettiger
van die plakdingen?
Oh ik haak even aan. Zijn er ook mooie kousen in 30 denier ofzo voor lange benen. Ik heb echt het idee dat die dingen bij mij niet lang genoeg zijn (1.80 lang met dus lange benen en regelmatig jurkjes net boven de knie die nog iets optrekken als ik zit).
Ik heb panty's van de Hema waar die naad niet in zit. Volgens mij die shape panty's?
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
20-10-2020 16:20
van die plakdingen?
Die laten toch zo los?
beetjegek schreef:
20-10-2020 16:28
Die laten toch zo los?
Zolang je geen bodylotion opsmeert blijven ze prima zitten.
Alle reacties Link kopieren
LīlyRose schreef:
20-10-2020 16:40
Zolang je geen bodylotion opsmeert blijven ze prima zitten.
Aha... dat deed ik dus fout
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
20-10-2020 16:41
Aha... dat deed ik dus fout
Bij mij eindigen ze alsnog rond mn knieen. Ik ben te lang (182cm met lange benen of ik draag te korte rokjes. Overigens wat voor mij wel werkt is panty van Wolford of Falke en een iets dikkere stof: hele dunne strakke jurkjes laten niet alleen een voornaad, maar ook een bildeuk zien.
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje80 schreef:
20-10-2020 16:24
Oh ik haak even aan. Zijn er ook mooie kousen in 30 denier ofzo voor lange benen. Ik heb echt het idee dat die dingen bij mij niet lang genoeg zijn (1.80 lang met dus lange benen en regelmatig jurkjes net boven de knie die nog iets optrekken als ik zit).
Nooit gevonden. Bij mijn stelten eindigen die kousen op het dikste punt op middenbovenbeen waar ze echt niet vanzelf blijven hangen. Ik denk dat dat stukken beter zit wanneer ze bijna tot je kruis komen.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
20-10-2020 15:47
Kousen inderdaad. Draagt veel prettiger
leuk idee maar ik heb korte benen en als ik een rokje aan heb die iets boven mijn knie valt dan zie je al de rand van mijn kousen. Vind ik thuis prima (man ook) maar op mijn werk net even niet. Ik draag dus enkel kousen bij jurken/rokken die echt onder de knie vallen.

Ik ken je probleem to, sommige panty`s hebben het minder dan andere, bij mij werkt een wat dikker onderjurkje ( idee van correctieondergoed) over de panty meestal wel.
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-10-2020 16:48
leuk idee maar ik heb korte benen en als ik een rokje aan heb die iets boven mijn knie valt dan zie je al de rand van mijn kousen. Vind ik thuis prima (man ook) maar op mijn werk net even niet. Ik draag dus enkel kousen bij jurken/rokken die echt onder de knie vallen.

Ik ken je probleem to, sommige panty`s hebben het minder dan andere, bij mij werkt een wat dikker onderjurkje ( idee van correctieondergoed) over de panty meestal wel.
Je ziet de rand en je hebt korte benen? Da's raar...
Ik ben 172 en heb redelijk lange benen en heb dat probleem nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
20-10-2020 17:02
Je ziet de rand en je hebt korte benen? Da's raar...
Ik ben 172 en heb redelijk lange benen en heb dat probleem nooit gehad.
Maar jij hebt dus relatief lange benen. Vergeet niet dat die rand voor jou net zo breed si als bij mij, bij mij beslaat die dus relatief gezien een groter deel van mijn bovenbeen(tje).
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
20-10-2020 17:07
Maar jij hebt dus relatief lange benen. Vergeet niet dat die rand voor jou net zo breed si als bij mij, bij mij beslaat die dus relatief gezien een groter deel van mijn bovenbeen(tje).
Tja. Maar ik kan die rand niet optrekken naar mijn kruis en jij waarschijnlijk wel... Maar goed, het zal ongetwijfeld kloppen. Heb hier gewoon nog nooit bij stilgestaan.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
20-10-2020 17:10
Tja. Maar ik kan die rand niet optrekken naar mijn kruis en jij waarschijnlijk wel... Maar goed, het zal ongetwijfeld kloppen. Heb hier gewoon nog nooit bij stilgestaan.
nee dat gaat anatomisch niet, wat betreft lengte van de kous ansich wel hoor maar je komt dan op het breedste gedeelte van je bovenbeen en dat werkt niet. Dus feitelijk moet ik van bovenaf gezien ook ruimte overhouden net als jij.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
20-10-2020 16:43
Bij mij eindigen ze alsnog rond mn knieen. Ik ben te lang (182cm met lange benen of ik draag te korte rokjes. Overigens wat voor mij wel werkt is panty van Wolford of Falke en een iets dikkere stof: hele dunne strakke jurkjes laten niet alleen een voornaad, maar ook een bildeuk zien.
Wat moet ik me voorstellen bij een bildeuk?
Alle reacties Link kopieren
-Rosings- schreef:
20-10-2020 17:24
Wat moet ik me voorstellen bij een bildeuk?
dat mijn 42 jarige billen niet meer overal even rond zijn - en dat je dat dan ziet.
Alle reacties Link kopieren
MadameJean schreef:
20-10-2020 17:28
dat mijn 42 jarige billen niet meer overal even rond zijn - en dat je dat dan ziet.
Oh zo, ik dacht een deuk gemaakt door de panty. Ik heb dikke billen, het vetlaagje houdt ze mooi rond. elk nadeel :)
Alle reacties Link kopieren
Heist en Wolford hebben een naadloze panty in de collectie. Bij Wolford is dit de Fatal panty. Is wel prijzig overigens.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven