Whats wrong with me

21-10-2020 21:40 56 berichten
.
anoniem_63af32da3bfb6 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 01:37
99.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waarom open je een nieuw topic? Je had gerust in je andere topic door kunnen gaan. Zou het niet kunnen dat je houding ten opzichte van je partner het gevolg is van je ziekte? In het andere topic werd je ook al geadviseerd geen grote beslissingen te nemen op dit moment.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net op je andere topic gereageerd, maar meid, doe even rustig. Probeer niet alles in de haast overhoop te gooien.
Alle reacties Link kopieren
Alweer? Onder hoeveel nicks schrijf je nu onderhand? Begint ergerlijk te worden...
Waarom wéér een nieuw topic, dit is al je zoveelste over hetzelfde onderwerp? En neem je nu ‘de kenmerken van borderline’ ook gemakshalve maar over, omdat iemand dat zei in een reactie?
anoniem_22918 wijzigde dit bericht op 21-10-2020 21:50
41.48% gewijzigd
Saivash schreef:
21-10-2020 21:44
Alweer? Onder hoeveel nicks schrijf je nu onderhand? Begint ergerlijk te worden...
Dit is dezelfde van vanmiddag

Dit is niet handig zo, to

Bel de crisisdienst
Saivash schreef:
21-10-2020 21:44
Alweer? Onder hoeveel nicks schrijf je nu onderhand? Begint ergerlijk te worden...
Inderdaad, eergisteren ook en ook daarin werd zij aangesproken over haar relatie maar stelde ze dat het inmiddels weer prima ging. Nu dit topic weer, wat wil je horen TO?
Hij doet alles voor je en dat is niet spannend...
Saivash schreef:
21-10-2020 21:44
Alweer? Onder hoeveel nicks schrijf je nu onderhand? Begint ergerlijk te worden...
Dit is mijn eerste account?
Wat voegt dit toe aan mijn topic
loisnvt schreef:
21-10-2020 21:45
Waarom wéér een nieuw topic, dit is al je zoveelste over hetzelfde onderwerp? En neem je nu ‘de kenmerken van borderline’ ook gemakshalve maar over, omdat iemand dat zei in een reactie?
Dit is mijn derde topic. Is dat veel?
Over de kenmerken. Dit is simpelweg mijn diagnose.
anoniem_63af32da3bfb6 wijzigde dit bericht op 21-10-2020 21:51
7.79% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Doen jullie samen ook ontspannende dingen? Leuke dingen?
Dat is toch heel normaal, dat je na vier jaar niet meer verliefd bent? Verliefdheid gaat over in houden van.
Hardlopenisleuk schreef:
21-10-2020 21:50
Dit is mijn derde topic. Is dat veel?
Je kan beter verder gaan in je topic van vanmiddag. Het gaat over hetzelfde onderwerp.
Dit lijkt me nou typisch iets dat past bij je ziektebeeld. Ik zou proberen dit naast je neer te leggen tot je bent opgeknapt.
Alle reacties Link kopieren
Hardlopenisleuk schreef:
21-10-2020 21:49
Dit is mijn eerste account?
Wat voegt dit toe aan mijn topic
Kom op zeg.

Ik wil je dringend adviseren om niet tig keer de zelfde topics te openen en gewoon door te gaan in één topic. Dat wekt ook meer credit bij de mensen hier...
Saivash schreef:
21-10-2020 21:53
Kom op zeg.

Ik wil je dringend adviseren om niet tig keer de zelfde topics te openen en gewoon door te gaan in één topic. Dat wekt ook meer credit bij de mensen hier...
Oh?
Alle reacties Link kopieren
Hardlopenisleuk schreef:
21-10-2020 21:50
Dit is mijn derde topic. Is dat veel?
Over de kenmerken. Dit is simpelweg mijn diagnose.
Als je diagnose wil, ga dan naar de dokter of een psycholoog. Maar niet zelf aannames doen.
lindaatje1900 schreef:
21-10-2020 21:50
Doen jullie samen ook ontspannende dingen? Leuke dingen?
Ja zeker! Alleen zijn die schaars ivm toch de zorg voor onze zoon.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
21-10-2020 21:51
Dat is toch heel normaal, dat je na vier jaar niet meer verliefd bent? Verliefdheid gaat over in houden van.
Zo snel al?
kindrebel schreef:
21-10-2020 21:53
Dit lijkt me nou typisch iets dat past bij je ziektebeeld. Ik zou proberen dit naast je neer te leggen tot je bent opgeknapt.
Ik heb begrepen van mijn therapeute dat het borderline lastig te genezen is?
RikM schreef:
21-10-2020 21:51
Dat is toch heel normaal, dat je na vier jaar niet meer verliefd bent? Verliefdheid gaat over in houden van.
Dat denk ik wel. Maar aantrekkingskracht blijft toch wel?
creativeguy schreef:
21-10-2020 21:54
Als je diagnose wil, ga dan naar de dokter of een psycholoog. Maar niet zelf aannames doen.
Lees mijn vorige topic. De diagnose is gesteld binnen de GGZ
Hardlopenisleuk schreef:
21-10-2020 21:57
Lees mijn vorige topic. De diagnose is gesteld binnen de GGZ
Dat kan, maar als je één dezer dagen weer naar de GGZ gaat, dan kan het zomaar een andere diagnose worden, want je MOET er eentje hebben om vergoeding te kunnen krijgen van de zorgverzekeraar.
Hardlopenisleuk schreef:
21-10-2020 21:56
Ik heb begrepen van mijn therapeute dat het borderline lastig te genezen is?
je hebt schema therapie , leren omgaan met patronen en heftige emoties.
Alle reacties Link kopieren
Waarom bespreek je dit niet met je behandelaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven