Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Vage hele lichte klachten: testen? [Lege OP]

21-10-2020 22:00 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2020 21:02
Reden: OP (grotendeels) verwijderd, maatregelen genomen. Met vriendelijke groet, Moderator Viva.
99.60% gewijzigd
heb je temp ?
hoesten ?
Alle reacties Link kopieren
.
schatkaart wijzigde dit bericht op 24-10-2020 06:52
98.99% gewijzigd
dan zou ik gaan werken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat ook en ik heb van 3 meter afstand naar iemand gezwaaid die later positief testte. Ik ga me niet laten testen en mag toch niet naar mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
.
schatkaart wijzigde dit bericht op 24-10-2020 06:52
99.33% gewijzigd
Als je in de zorg werkt heeft je werkgever hier beleid op. Dus daar navragen en niet hier.
Dat is een categorie 3 contact (langer dan 15 meter op meer dan 1.5 meter) dan wordt geadviseerd tot 2 weken na laatste contact goed jezelf in de gaten te houden en bij klachten contact met ggd op te nemen. Dus in jouw geval zou ik dan toch testen.. maar ik ben heel braaf daarin.
Alle reacties Link kopieren
Schatkaart schreef:
21-10-2020 22:23
Ik heb de hele avond op een krappe 1,5 meter van diegene gezeten.
Dit icm met je OP zou ik me zeker laten testen en zeker niet gaan werken.

De meeste mensen die ik ken die Corina hebben gehad hadden hele lichte klachten vergelijkbaar met die van jou.
Het advies is testen bij klachten. En je hebt klachten, anders opende je dit topic niet. Dus ja, testen.
Alle reacties Link kopieren
Testen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin van mij had een heel klein beetje verkoudheid, toch maar laten testen. Corona.

Haar partner had al eerder dan zij klachten maar nog minder duidelijke klachten. Die ging zich toen toch ook maar eens laten testen. Ook corona.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Broodbakmachine schreef:
21-10-2020 22:25
Als je in de zorg werkt heeft je werkgever hier beleid op. Dus daar navragen en niet hier.
En dit ook. Sowieso mag je hier geen medisch advies vragen volgens de forumregels.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Als ik morgen een dierbare van jou zou verzorgen en een hele avond naast een coronapatiënt had gezeten en dezelfde klachten had die jij nu hebt, wat zou je mij dan adviseren?
Alle reacties Link kopieren
Toch doen. A-typische symptomen komen ook regelmatig voor.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Schatkaart schreef:
21-10-2020 22:23
Ik heb de hele avond op een krappe 1,5 meter van diegene gezeten.
Moest dat vanuit je werk?

Hoe dan ook: een test aanvragen als je klachten hebt en zolang nabij iemand die positief getest is bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
Rachmaninoff schreef:
21-10-2020 23:21
Als ik morgen een dierbare van jou zou verzorgen en een hele avond naast een coronapatiënt had gezeten en dezelfde klachten had die jij nu hebt, wat zou je mij dan adviseren?
Mooi gezegd.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Zou toch wel gaan testen inderdaad.
Bij mij begon het ook met lichte klachten (moe,hoofdpijn, niet lekker). Toen reuk en smaak weg waren meteen laten testen. Blijk corona te hebben.
Sterkte! Hopelijk ben je negatief
Alle reacties Link kopieren
Beterschap @Anoniem126, hopelijk hou je er geen langdurige klachten aan over.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
@Patsy--stone Dankjewel! Hoop het ook niet. Moet wel zeggen dat het best een hevige maar ook rare griep is.
Alle reacties Link kopieren
Beterschap anoniem!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Rachmaninoff schreef:
21-10-2020 23:21
Als ik morgen een dierbare van jou zou verzorgen en een hele avond naast een coronapatiënt had gezeten en dezelfde klachten had die jij nu hebt, wat zou je mij dan adviseren?
Dit. Laat je testen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen klachten maar kreeg te horen van mijn werk gister dat 7 dagen geleden een cliënt in mijn groeps les zat met covid wat de cliënt nog niet wist pas later ziek werd op de dag en na een paar dagen pas getest was en positief was jk ben gister pas gebeld... Maar geen symptomen ik kan vandaag een snel test doen zegt niets denk ik moet als nog denk ik vandaag tot zondag thuis blijven en al.zou ik mij testen vandaag kan ik het weekend alsnog ziek worden maar werk wil snel test en snel weer komen? Is dat ok..
Alle reacties Link kopieren
Ik kan maar moeilijk geloven dat iemand die nota bene zelf in de zorg werkt hier zo'n vraag stelt ... .
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook testen.
Is de blaastest er nog niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven