Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Tips voor zoon die 18 word in coronatijd

23-10-2020 20:27 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beetje te doen met mijn zoon nu zijn eindexamen niet doorging , de diplomauitreiking uitgekleed plaatsvond , er geen eindejaarsfeest was, de vakantie met vrienden niet doorging en zijn introductie bij de hogeschool digitaal moest...
Nu kan hij ook zijn 18e verjaardag niet vieren zoals hij graag had gewild en ben ik op zoek naar anderen die in hetzelfde schuitje zitten en misschien nog goede ideeën hebben.

Intussen heb ik een grote banner besteld, die komt in de tuin!
We willen kijken of we een drive by feestje kunnen regelen zodat zijn vrienden en familie in een al dan niet versierde auto kunnen langsrijden en hem kunnen feliciteren (al leuke filmpjes op YouTube voorbij zien komen).

Hij is jarig op een feestdag eind dit jaar en normaal komt er weinig volk op visite daardoor maar ik vermoed dat veel mensen dit jaar thuisblijven en dus wel tijd hebben voor een ritje.

Ik ben nog op zoek naar andere leuke ideeën dus kom maar op!
Live long and prosper
Wie jarig is, trakteert. Waarom niet zelf langs gaan bij de meest dierbare mensen en aangekondigd een traktatie voor de deur zetten?
Alle reacties Link kopieren
Zo’n feestje had mijn buuf ook. Super leuk!
Ze zat op de stoep in een tuinstoel, alles leuk versierd. Met een lang schepnet nam ze kado’s etc in ontvangst.
Alle reacties Link kopieren
Geen leuke ideeën maar wel heel fijn dat je hier over nadenkt! Hopelijk heeft je zoon zo toch een fijne herinnering.
Alle reacties Link kopieren
kylie_ schreef:
23-10-2020 20:30
Wie jarig is, trakteert. Waarom niet zelf langs gaan bij de meest dierbare mensen en aangekondigd een traktatie voor de deur zetten?
Die is wel leuk! We hebben ook wat familieleden zonder vervoer die sowieso niet meiden aan de drive by...
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
piepp schreef:
23-10-2020 20:30
Zo’n feestje had mijn buuf ook. Super leuk!
Ze zat op de stoep in een tuinstoel, alles leuk versierd. Met een lang schepnet nam ze kado’s etc in ontvangst.
Schepnet, check!
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Rijlessen gaan volgens mij nog door. Eerste rijles op de verjaardag is misschien leuk.
Alle reacties Link kopieren
madamecannibale schreef:
23-10-2020 20:30
Geen leuke ideeën maar wel heel fijn dat je hier over nadenkt! Hopelijk heeft je zoon zo toch een fijne herinnering.
Ik ga er mijn best voor doen!
Het komt allemaal ook wel goed uiteindelijk: volgend jaar hopelijk een groot alles in 1 feest!
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Valentijn101 schreef:
23-10-2020 20:49
Rijlessen gaan volgens mij nog door. Eerste rijles op de verjaardag is misschien leuk.
Op zich wel een leuk idee! Alleen lest hij al en is de rijschool ook gesloten met kerst (zijn verjaardag). Wel een leuke tip voor anderen die 18 worden.
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren
Valentijn101 schreef:
23-10-2020 20:49
Rijlessen gaan volgens mij nog door. Eerste rijles op de verjaardag is misschien leuk.
Dat zal vast niet gaan als het op een feestdag is.
En daarnaast: misschien heeft ie z’n rijbewijs al of is ie bezig
Alle reacties Link kopieren
https://www.play-mobiel.nl/corona-proof-dj/
http://www.discoteam.nl/discobus/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gaaf! Even kijken en of er in onze omgeving zoiets is..
Live long and prosper
Oh, die eerste link. Is wel een stokoude kerel in de ogen van een 18-jarige hoor. :rofl:

Herstel: waarschijnlijk allebei wel.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-10-2020 11:33
Reden: Misbruik nick
93.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel een leuk idee maar mag hier natuurlijk geen reclame maken, zou ik je een pb sturen?
Alle reacties Link kopieren
Sowieso leuk om alle vrienden, fam enzo een video boodschap op te laten nemen en dat dan samen te voegen en op zijn verjaardag te " overhandigen"
Hij kan toch gewoon stiekem een feest geven..hij is 18..die gaan echt niet dood aan corona..eerder aan de alcohol als je zijn feestje niet een beetje in de gaten houdt :D
gewoon lekker in de schuur of met de gordijnen dicht in de huiskamer..is hij meteen ook de held bij zijn vrienden als ie dat feest geeft
Alle reacties Link kopieren
Tomcat: geweldig advies :bonk:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
23-10-2020 21:50
Hij kan toch gewoon stiekem een feest geven..hij is 18..die gaan echt niet dood aan corona..eerder aan de alcohol als je zijn feestje niet een beetje in de gaten houdt :D
gewoon lekker in de schuur of met de gordijnen dicht in de huiskamer..is hij meteen ook de held bij zijn vrienden als ie dat feest geeft
Fantastisch om geen rekening te moeten houden met oorzaak-gevolg. Heerlijk simpel.
wil je je kind laten leven of bij voorbaat dood gaan liggen?
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
23-10-2020 21:50
Hij kan toch gewoon stiekem een feest geven..hij is 18..die gaan echt niet dood aan corona..eerder aan de alcohol als je zijn feestje niet een beetje in de gaten houdt :D
gewoon lekker in de schuur of met de gordijnen dicht in de huiskamer..is hij meteen ook de held bij zijn vrienden als ie dat feest geeft
Ga jij vrijwillig stage lopen in het ziekenhuis? Doe maar even een weekje of 4.
Kom je daarna terug. Goed?
Een zebra is geen paard met strepen
Jamaarhoe schreef:
23-10-2020 22:10
Ga jij vrijwillig stage lopen in het ziekenhuis? Doe maar even een weekje of 4.
Kom je daarna terug. Goed?
het stikt ook van de mensen onder de 30 daar..kom op zeg
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
23-10-2020 22:11
het stikt ook van de mensen onder de 30 daar..kom op zeg
Ja die werken daar. En die komen dat voor chemo, of iets anders. En als ze daar werken worden ze continue positief getest en kunnen dan niet werken. Waardoor er niet genoeg mensen kunnen komen werken.
Maar daar heeft natuurlijk niemand last van. Dat scheelt.
Een zebra is geen paard met strepen
Ik ben absoluut voor gezond verstand en social distancing..maar we moeten wel realistisch zijn..voor tieners is corona gewoon geen ding, die dragen het amper en er ziek van worden is helemaal nihil.
Hooguit dat ze hun ouders besmetten en die zijn mijn leeftijd of jonger in de regel en nemen hun verantwoording wel qua distancing...mag ik hopen..laat kinderen lekker kinderen zijn.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
23-10-2020 22:09
wil je je kind laten leven of bij voorbaat dood gaan liggen?
Ik wil het topic niet vervuilen hoor. Ik vind het goed om naar alternatieven te zoeken. En je kind dingen ontzeggen is niet leuk, heb het meermaals moeten doen. Maar wil je wetens willens het risico lopen dat een vriend van kind een ongekende onderliggende aandoening heeft of een ouder daarvan of grootouder of... die dan doodgaat, doordat je eigen kind wel een feest moet hebben, want anders ligt het dood? Het is niet leuk nee, maar ik zou mijn kind nooit inzetten als een pion goed wetende dat dat een niet eens zo onrealistische uitkomst is. Dat wil ik mijn kind echt niet aandoen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven