Mode & Beauty alle pijlers

Coltrui

24-10-2020 12:35 23 berichten
Waar vindt ik een mooie zwarte coltrui, liefste niet online.
Alle reacties Link kopieren
Ski-collectie sportzaak?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vorige week één bij de plaatselijke Esprit-winkel gekocht, heel blij mee. Het is nogal in de mode trouwens, dus volgens mij kan je ze inmiddels in elke willekeurige kledingwinkel vinden. Bij de WE zag ik ze bijvoorbeeld ook liggen.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat is wel heel summiere informatie. Weet ik veel wat jij mooi vindt. Iets meer info?
Alle reacties Link kopieren
Je kan misschien filteren on-line. Kies je wat je wilt, wol, katoen, cashmir, prijs etc. Ik was zelf net op zoek naar een mooie zwarte coltrui. Heb er 1 gevonden op Zalando, van Massimo Dutti. Heb even voor je ge googled en die hebben winkels in Amsterdam, Amsteveen en Den Haag. Kan je daar passen en kopen.
Alle reacties Link kopieren
In de winkel.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Heb laatst een mooie bij de kringloop gekocht
Vergeef me dat ik schreeuw wat ik niet weet en dat ik zwijg over wat helder is, dat ik nooit zeg wat ik bedoel en dingen roep die ik niet voel.
Marktplaats?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht in eerste instantie dat dit een topic over Marco Borsato zou zijn :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
24-10-2020 13:19
Ik dacht in eerste instantie dat dit een topic over Marco Borsato zou zijn :rofl:
Wat een teleurstelling dan :P
Alle reacties Link kopieren
Bijenkorf.
Moss Copenhagen (bij verschillende warenhuizen)

Omdat ik even genoeg had van wollen pluis truien die maar een paar weken mooi blijven speciaal gezocht naar katoen of merino van dikke kwaliteit, maar alleen mannencoltruien gevonden. Een katoenen en een wollen coltrui van HM voor mannen gekocht en super tevreden mee, betere kwaliteit en zit exact als vrouwentrui (wel maatje kleiner nemen)!
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
24-10-2020 13:20
Wat een teleurstelling dan :P

Ja nogal!
‘Niet online’ is nogal verschillend afhankelijk van waar je woont. Ik vind de merino coltrui van Uniqlo mooi, maar dan moet je maar net in de buurt van Amsterdam wonen.
Alle reacties Link kopieren
De mango of Zara? Vooral bij de mango hebben ze coltruien in overvloed..
Oudblond schreef:
24-10-2020 13:08
In de winkel.
Als we jou toch niet hadden!
Briljant in z 'n puurste vorm.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de markt twee erg mooie coltruitjes gekocht van cashmere. Rood en zwart. De marktkoopman koopt ze in in Parijs.
Angie10 schreef:
24-10-2020 14:50
Ik heb op de markt twee erg mooie coltruitjes gekocht van cashmere. Rood en zwart. De marktkoopman koopt ze in in Parijs.
staat hij er nog?
Alle reacties Link kopieren
Even in het label gekeken. 40% wol, 20% casmhere, 20%zijde, 20% acryl.
merk S.V. Mod.

Heerlijk zacht, dragen fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ja hij staat er nog. En de truitjes zijn er ook nog. De mijne zijn van vorig jaar.
Angie10 schreef:
24-10-2020 14:58
Ja hij staat er nog. En de truitjes zijn er ook nog. De mijne zijn van vorig jaar.
Thnx, dan ga ik even kijken
Gewoon in een winkel als HEMA of C & A.
Alle reacties Link kopieren
Die van de Hema is heel fijn.. blijft ook mooi na het wassen.
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven