Mode & Beauty alle pijlers

Kapsel fijn haar

23-10-2020 20:35 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, door langdurige stress (en nee niet door de corona) is m'n haar behoorlijk aan het uitvallen. Waar ik eerst nog veel haar had is het nu erg dun aan het worden :| . Ik heb het nu nog langer dan schouder lang maar je kijkt nu door de lengte, als jullie begrijpen wat ik bedoel. Wie heeft ook fijn haar en welk kapsel heb je? Ik heb een lang gezicht dus op kaaklengte zal niet mooi staan. Foto's of links naar kapsels graag :daisy:.
Ja sowieso recht afknippen! Bij laagjes verdun je het haar altijd, dus dat werkt niet.

Je kan wat van dat volume poeder in de haaraanzet kneden, dat geeft het effect van een iets vollere bos. Is nog wel een kunst, maar na wat oefening lijkt het net echt.
Alle reacties Link kopieren
Cecilie schreef:
24-10-2020 08:23
Peertjes, wat is dat, een haarverdikking? Ik heb wel belangstelling.
Misschien flip in extensions?
https://youtu.be/WPvJnC1bqKI

Je hebt ook ‘toppers’ om volume toe te voegen
Alle reacties Link kopieren
Cecilie schreef:
24-10-2020 08:23
Peertjes, wat is dat, een haarverdikking? Ik heb wel belangstelling.
Zo'n haarverlenging eigenlijk, hairextensions. Alleen dan heb ik het op eigen lengte zeg maar, dus dan 1 'streng'.
Alle reacties Link kopieren
De kapper zet het bij mij in. Heb er heel lang over nagedacht want twijfelde enorm, maar mijn haar was zo broos.

Voor mijn haar was het echt een uitkomst. Binnenkort gaat ie er weer in.
Peertjes schreef:
24-10-2020 10:29
Zo'n haarverlenging eigenlijk, hairextensions. Alleen dan heb ik het op eigen lengte zeg maar, dus dan 1 'streng'.
Is het een soort band over de hele breedte van je haar?
Alle reacties Link kopieren
Mijn haar is ongeveer een laag dik, dus in laagjes lukt alleen maar als het dik is. Die foto’s hierboven zijn allemaal van vrouwen die best wel dik haar hebben. Mijn haar kan allemaal in een beugelelastiekje als staartje, even voor de beeldvorming.
Ik heb dus wel een bob op kaaklengte, helemaal recht, zonder lagen. Kort met een lok heb ik ook wel eens gehad, want dan lijkt het nog wat.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
24-10-2020 15:31
Mijn haar is ongeveer een laag dik, dus in laagjes lukt alleen maar als het dik is. Die foto’s hierboven zijn allemaal van vrouwen die best wel dik haar hebben. Mijn haar kan allemaal in een beugelelastiekje als staartje, even voor de beeldvorming.
Ik heb dus wel een bob op kaaklengte, helemaal recht, zonder lagen. Kort met een lok heb ik ook wel eens gehad, want dan lijkt het nog wat.
Lijkt het dan dikker omdat het op lengte is? Hoe kort heb je het gehad?
Toen m'n haar niet zo uitviel had ik het ook wel eens kort. Leek nog wat doordat ik veel haar had.
Alle reacties Link kopieren
seashore schreef:
24-10-2020 15:50
Lijkt het dan dikker omdat het op lengte is? Hoe kort heb je het gehad?
Toen m'n haar niet zo uitviel had ik het ook wel eens kort. Leek nog wat doordat ik veel haar had.
Ja, zeker. Als het langer is, gaat de onderkant altijd vlassen en slierten. Bot afgeknipt lijkt het nog wat. Kort kan ook, mijn lok is wel mooi, maar op mijn leeftijd word ik dan zo’n vrouw van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
24-10-2020 15:54
Ja, zeker. Als het langer is, gaat de onderkant altijd vlassen en slierten. Bot afgeknipt lijkt het nog wat. Kort kan ook, mijn lok is wel mooi, maar op mijn leeftijd word ik dan zo’n vrouw van middelbare leeftijd met een pittig kort kapsel.
Dit geeft hoop :) . Kort haar moet ik nu ook niet meer doen denk ik. Word ik ook een vrouw van middelbare leeftijd met een pittig kapsel ;-D
Ik heb ook fijn haar, en niet echt heel veel. Daarbij gaat het deel achter op mijn hoofd steeds meer krullen waardoor alles op 1 lengte er ook niet meer uitziet. Want het bovenste steile deel valt dan heel raar over het deel met slag. Maar heb dus ook weer niet genoeg haar voor mooie lagen. Heel irritant, ik heb me er maar gewoon bij neergelegd dat ik het nooit meer los kan dragen
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
24-10-2020 16:16
Ik heb ook fijn haar, en niet echt heel veel. Daarbij gaat het deel achter op mijn hoofd steeds meer krullen waardoor alles op 1 lengte er ook niet meer uitziet. Want het bovenste steile deel valt dan heel raar over het deel met slag. Maar heb dus ook weer niet genoeg haar voor mooie lagen. Heel irritant, ik heb me er maar gewoon bij neergelegd dat ik het nooit meer los kan dragen
Wat vervelend dat een deel van je haar krult en de rest niet.
Wanneer ik naar m'n eigen haar kijk lijkt het alsof het vanaf halverwege naar beneden kroest of zo of vreselijk pluist. Ondanks de conditioner . Ik heb er een paar foto's van gemaakt om aan de kapster te laten zien. Misschien ziet zij wat er gebeurt... Voor nu kan ik het ook beter opsteken, lijkt het nog iets.
Alle reacties Link kopieren
Cecilie schreef:
24-10-2020 14:27
Is het een soort band over de hele breedte van je haar?
Klopt!
Maar als haar op verschillende plekken krult kun je het toch glad föhnen met een ronde borstel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven