Singles Unite: deel 4!!
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:29
Hey ik woon sinds kort in een dorp..en wat ik mij afvraag..is het niet heel erg dom om binnen dat dorp te gaan daten?
ik meen toch te proeven dat het hier allemaal wat anders werkt..alleen al dat ik de kinderen in mijn week uit school haal..het is echt een beetje Stephordshire hier zo op het oog..voor wie dat kent
ik meen toch te proeven dat het hier allemaal wat anders werkt..alleen al dat ik de kinderen in mijn week uit school haal..het is echt een beetje Stephordshire hier zo op het oog..voor wie dat kent
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:33
Ik voel mij hier wat minder anoniem dan ik in Amsterdam was..alsof de helft van het dorp de andere helft kent enzo.. in Amsterdam kende de straat je maar dat was het ook..no way dat je een date had ie mensen uit jouw omgeving kent daar...das toch meer in mijn comfort zone..lekker anoniem als je op stap bent
en dan met een tweeling als kinderen en mijn toch wel opvallende voorkomen en mijn datingshows..pff..misschien zit het tussen de oren..gelukkig ben ik knap en kom ik er mee weg
en dan met een tweeling als kinderen en mijn toch wel opvallende voorkomen en mijn datingshows..pff..misschien zit het tussen de oren..gelukkig ben ik knap en kom ik er mee weg
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:34
Haha had niet door dat je je nieuwe wheels bedoelde. Goede keus, hoop dat jullie heel gelukkig worden samen!Datertje schreef: ↑30-10-2020 17:24Hahahaha hij staat voor de deur!
Geweldig bakkie voor heeeel weinig geld.
Rijdt en schakelt heerlijk er zit een klein deukje in, maar dat geeft niet.
Nieuwe APK... het was even spannend hoorde dinsdag dat mijn auto niet meer waardig was om door de apk te doen.
Dus moest met spoed naar een goedkope auto opzoek waar ook mijn hond in kan.
Het is een mazda 2 1.4 uit 2005 geworden. Die zocht ik al een tijdje en nu gewoon een dorp verderop te koop voor weinig.
Dus voor mij een heerlijke hefstbok.
Proost allemaal
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:35
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:41
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:43
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:47
Euh die staan bij mij ook op het programma.
Pannenkoek met kaas... zo in de pannenkoek zelf
En nu met een wijntje op de bank.
Ken trouwens 2 mensen uit een dorp
vrijdag 30 oktober 2020 om 17:58
Oh mij lukt het in Amsterdam ook prima om bekenden van bekenden te daten zonder het te weten vooraf dus zou me daardoor niet tegen laten houden.tomcat schreef: ↑30-10-2020 17:33Ik voel mij hier wat minder anoniem dan ik in Amsterdam was..alsof de helft van het dorp de andere helft kent enzo.. in Amsterdam kende de straat je maar dat was het ook..no way dat je een date had ie mensen uit jouw omgeving kent daar...das toch meer in mijn comfort zone..lekker anoniem als je op stap bent
en dan met een tweeling als kinderen en mijn toch wel opvallende voorkomen en mijn datingshows..pff..misschien zit het tussen de oren..gelukkig ben ik knap en kom ik er mee weg![]()
vrijdag 30 oktober 2020 om 18:10
Hier stamppot andijvie met spekjes
vrijdag 30 oktober 2020 om 18:18
Ik denk nu ook bij elke petite 30'er op de dating apps dat jij het bentSabbieehhhh schreef: ↑30-10-2020 17:58Oh mij lukt het in Amsterdam ook prima om bekenden van bekenden te daten zonder het te weten vooraf dus zou me daardoor niet tegen laten houden.