Speeltjes en spiraaltjes

13-11-2020 15:20 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi all,

Nou gaat er binnenkort een spiraaltje in. En ik vroeg me af of je dan gewoon nog speeltjes zoals trileitjes en vibrators kunt gebruiken? Er stond in de folder die ik van de gynaecoloog meekreeg dat er twee kleine draadjes uit de baarmoedermond kwamen waar je niet aan mocht zitten...
Misschien een ongepaste vraag maar wat zijn de ervaringen hiermee?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb daar werkelijk nooit last van gehad.

Als speeltjes niet kunnen, zou seks überhaupt een probleem zijn ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Nee, er mag niks meer naar binnen
Ook geen piemels, daarom is het zo effectief als AC
Alle reacties Link kopieren
Je kan het wel voelen met seks. Je sekspartner ook. Dus ook met speeltjes kan dat (al heb ik daar zelf nog geen last van gehad, maar ik gebruik geen eitjes). Ze knippen de draadjes zo kort mogelijk af, maar helaas kan het wel gevoelig zijn daar bij dieper geweld. Dan voelt het als een pijnscheut. Maar, je gaat niet dood. Gelukkig. Valt allemaal mee. Ik zou persoonlijk alleen de eerste tijd even beetje rust geven daar. Even wennen en helen. Maar dat is voor iedereen anders. Ik heb dat liever wel altijd, maar dat is voor mijn eigen gevoel.
lilalinda schreef:
13-11-2020 15:25
Nee, er mag niks meer naar binnen
Ook geen piemels, daarom is het zo effectief als AC
:HA:
lilalinda schreef:
13-11-2020 15:25
Nee, er mag niks meer naar binnen
Ook geen piemels, daarom is het zo effectief als AC
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2020 15:25
Nee, er mag niks meer naar binnen
Ook geen piemels, daarom is het zo effectief als AC
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
overigens heb ik die draadjes nooit gevoelt en mijn man ook niet, de huisarts wel dus het zal wel goed zitten.
guppekop schreef:
13-11-2020 15:50
overigens heb ik die draadjes nooit gevoelt en mijn man ook niet, de huisarts wel dus het zal wel goed zitten.
Hier hetzelfde. Zit inmiddels aan de derde spiraal.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
13-11-2020 15:54
Hier hetzelfde. Zit inmiddels aan de derde spiraal.
ergens wel fijn om te lezen, ik dacht dat ik abnormaal was ;-)
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
13-11-2020 15:50
overigens heb ik die draadjes nooit gevoelt en mijn man ook niet, de huisarts wel dus het zal wel goed zitten.
Ik kon ze wel voelen maar ze krullen om je baarmoedermond. Mijn ex had nogal een lange prik en die heeft zijn eikel wel eens beschadigd aan de touwtjes.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
13-11-2020 15:25
Nee, er mag niks meer naar binnen
Ook geen piemels, daarom is het zo effectief als AC
Lol😂😂
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.


Ben ff om batterijen nu!
Alle reacties Link kopieren
Zolang het niet vacuüm trekt kan geen kwaad geloof ik, ik heb wel eens gelezen dat iemand een spiraaltje meetrok met een vacuüm getrokken menstruatie cup. Of dat echt kan weet ik eigenlijk niet, want die gebruik ik zelf niet, dus geen ervaring mee.

Veel plezier met je speeltjes!
Alle reacties Link kopieren
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
13-11-2020 16:25
Zolang het niet vacuüm trekt kan geen kwaad geloof ik, ik heb wel eens gelezen dat iemand een spiraaltje meetrok met een vacuüm getrokken menstruatie cup. Of dat echt kan weet ik eigenlijk niet, want die gebruik ik zelf niet, dus geen ervaring mee.

Veel plezier met je speeltjes!
Ik had laatst gekeken naar zo’n cup en daar werd geadviseerd om vooraf met je huisarts te bespreken of je zo’n ding kon gebruiken. Dat is vast een veiligheidsadvies voor iets wat zeer incidenteel voorkomt.
Ik heb nooit problemen gehad met cup en spiraaltje. Aan het begin voelde ik die touwtjes wel (met m’n vinger) en stak het wel eens wat bij penetratie. Al snel was ik de touwtjes kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Sága schreef:
13-11-2020 18:13
Ik heb nooit problemen gehad met cup en spiraaltje. Aan het begin voelde ik die touwtjes wel (met m’n vinger) en stak het wel eens wat bij penetratie. Al snel was ik de touwtjes kwijt.
Ik denk ook dat het heel weinig voorkomt hoor, echt zo’n 1 op 10.000 verhaal, maar ik zou dan het risico niet meer durven nemen, ben ik misschien een muts in. Gyn zei ook dat dit alleen kon als de cup danig vacuüm zat en de spiraal niet goed zou zitten. Maar tampons en beppy’s zijn ook prima, wel jammer want ik gebruikte vroeger wel regelmatig een cup.
Alle reacties Link kopieren
raindance schreef:
13-11-2020 15:40
Ze knippen de draadjes zo kort mogelijk af
Dat heb je een sadistische huisarts/gynaecoloog. Dan heb je twee scherpe puntjes waar je partner zo zijn gevoelige eikel in ramt.
Lidl’s-Annie-Aardbei schreef:
13-11-2020 18:41
Ik denk ook dat het heel weinig voorkomt hoor, echt zo’n 1 op 10.000 verhaal, maar ik zou dan het risico niet meer durven nemen, ben ik misschien een muts in. Gyn zei ook dat dit alleen kon als de cup danig vacuüm zat en de spiraal niet goed zou zitten. Maar tampons en beppy’s zijn ook prima, wel jammer want ik gebruikte vroeger wel regelmatig een cup.
Maar je trekt m niet vacuüm eruit toch? Je knijpt er eerst in om de vacuüm te verbreken. Ik geloof niet dat het bij gewoon gebruik fout kan gaan eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Sága schreef:
13-11-2020 19:57
Maar je trekt m niet vacuüm eruit toch? Je knijpt er eerst in om de vacuüm te verbreken. Ik geloof niet dat het bij gewoon gebruik fout kan gaan eigenlijk.
Ja dan trek je hem er Idd niet goed uit, maar dat kan altijd gebeuren natuurlijk per ongeluk en daar zit ik niet zo op te wachten. Ik denk dan altijd dat zal mij wel weer overkomen, haha
Alle reacties Link kopieren
Je kan toys veilig gebruiken met een spiraaltje. Touwtjes worden niet heel kort afgeknipt want anders kan je het spiraaltje er niet meer uithalen zonder de hulp van een gynaecoloog op een OK.
Als de draadjes prikken kunnen ze ook wat omgebogen worden. (Het is een soort visdraad wat je in een tangetje wat kan samenknijpen zodat het ombuigt)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al heel wat jaren spiraaltjes en er nog nooit last van gehad.
Mijn h.a. zei juist dat ik af en toe kon controlleren of ze er nog zaten.
De 1e x waren de draadjes kort, waardoor ze in mijn vriends penis prikten. Snel laten vervangen, nooit meer last gehad.
Ik vond het meer touwtjes dan visdraad eigenlijk.
Succes met het zetten!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
13-11-2020 15:50
overigens heb ik die draadjes nooit gevoelt en mijn man ook niet, de huisarts wel dus het zal wel goed zitten.
Dus je huisarts heeft een langere dan je man.........
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven