Singles Unite: deel 4!!

21-10-2020 19:42 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we dan!! Deel 4 alweer :cheer2:
Attraverso schreef:
15-11-2020 12:48
Verrast door zijn reactie.
Zoals ik zo vaak zeg: tijd geeft raad.
Wie weet waar het nog heen gaat dan.

Hopelijk laat hij die suggestieve opmerkingen voor wat ze zijn.
tomcat schreef:
15-11-2020 11:09
Al die opwinding onder een dekentje met Datertje....
hmm..het werd helaas alsnog een saaie boel..
Ik mis intimiteit niet en dat had ik nooit kunnen bedenken. Ik weet niet waarom het zo is, maar het is fijn dat ik niet op zoek hoef. Ik weet ook niet of het ooit nog terugkomt. Dit is voor het eerst in mijn leven en nieuw voor mij.
tomcat schreef:
15-11-2020 13:00
hmm..het werd helaas alsnog een saaie boel..
:sick:
Julus schreef:
15-11-2020 12:57
Meh, ik heb nu alle afleveringen van Why women kill gezien.
Oei, op zoek naar wat nieuws dus?
Ik heb gisteren Twin zitten kijken.
Wel aardig verhaal en en mooie beelden van Noorwegen. https://www.imdb.com/title/tt6710454/
Sabbieehhhh schreef:
15-11-2020 13:05
Oei, op zoek naar wat nieuws dus?
Ja blegh. Veel van wat er genoemd wordt staat niet op Videoland.
Julia_20 schreef:
15-11-2020 13:06
Ik heb gisteren Twin zitten kijken.
Wel aardig verhaal en en mooie beelden van Noorwegen. https://www.imdb.com/title/tt6710454/
Noorwegen is zooo moooi. Lillehammer zou je ook wel aanspreken denk ik. Serie op Netflix.
Julus schreef:
15-11-2020 13:08
Noorwegen is zooo moooi. Lillehammer zou je ook wel aanspreken denk ik. Serie op Netflix.
Met Steve Van Zandt toch? Heb ik midden in de eerste aflevering uitgezet.
Weet niet meer waarom 😂

Nu mijn tijdschriften app aan het bijwerken. Weken achter 😌
Julus schreef:
15-11-2020 13:07
Ik kijk ook wel eens via Kodi zoals gisteren.
Julus schreef:
15-11-2020 13:04
Ik mis intimiteit niet en dat had ik nooit kunnen bedenken. Ik weet niet waarom het zo is, maar het is fijn dat ik niet op zoek hoef. Ik weet ook niet of het ooit nog terugkomt. Dit is voor het eerst in mijn leven en nieuw voor mij.
Afbeelding
Julus schreef:
15-11-2020 13:07
Dat is het jammere, eigenlijk heb je 20 apps nodig om alles te kunnen kijken.
Julus schreef:
15-11-2020 12:58
Mee eens!
Dankjewel Julus! Lief.
Julus schreef:
Denk het wel. Ik mis het ook nooit als ik het niet heb. En wil intimiteit alleen nog maar met iemand waar ik mee in een relatie zit/wil zijn. Anders hoeft het van mij niet meer.

Bij mij gaat dat intimiteit knopje dan gewoon even uit.
FWB's heb ik gehad en dat is het voor mij niet meer. Relatie seks is gewoon het aller fijnst. Elkaar goed leren kennen en diepgang kunnen opbouwen op elk vlak.
Julus schreef:

Is toch ook niet erg Julus en best een bevrijding lijkt me? Niets blijft zoals het was uiteindelijk..
Qiyara schreef:
15-11-2020 13:40
Denk het wel. Ik mis het ook nooit als ik het niet heb. En wil intimiteit alleen nog maar met iemand waar ik mee in een relatie zit/wil zijn. Anders hoeft het van mij niet meer.

Bij mij gaat dat intimiteit knopje dan gewoon even uit.
FWB's heb ik gehad en dat is het voor mij niet meer. Relatie seks is gewoon het aller fijnst. Elkaar goed leren kennen en diepgang kunnen opbouwen op elk vlak.
Helemaal eens.
Wanneer ik geen lief heb, heb ik ook geen 'zin'. Erg handig vind ik dat. En vandaar dat zo'n suggestieve opmerkingen van een prille date me niets doen en zelfs ergeren.
Ik heb weer even heel wat pagina's bijgelezen, jullie zijn altijd zo actief op de zaterdagavond :hyper:
Datertje schreef:
14-11-2020 23:13
Ik moet 7 pagina's bijlezen hahaha

De groep is anders meer begeleiden dan verzorging en mijn functie veranderd ook. Weer een trapje hoger op de ladder. Normaal doe je best lang over dit traject en ik werk pas 3 jaar voor deze organisatie. Ik heb een omscholing gedaan.
Ah zo, dat klinkt in ieder geval erg leuk!
Attraverso schreef:
15-11-2020 14:10
Helemaal eens.
Wanneer ik geen lief heb, heb ik ook geen 'zin'. Erg handig vind ik dat. En vandaar dat zo'n suggestieve opmerkingen van een prille date me niets doen en zelfs ergeren.
Dat heb ik ook. Fijn dat je date het toch zo oppakte. Ik knap daar ook zo snel op af, laatst iemand die zei dat hij niet opzoek was naar seks maar even later wel begon over massages geven ect. Was er snel klaar mee.

Qyjara, je klinkt heel sterk. Knuffel voor jou :hug:
Intimiteit mis ik natuurlijk, het lijkt me ideaal om een fwb-constructie te hebben. Als man is dat echter bijna ondoenlijk om te vinden.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
kantlijn schreef:
15-11-2020 15:29
Intimiteit mis ik natuurlijk, het lijkt me ideaal om een fwb-constructie te hebben. Als man is dat echter bijna ondoenlijk om te vinden.
Nou zijn zat vrouwen die dat willen hoor. Ik heb het ook lang gedaan toen ik jonger was. Wel echt een fwb dus ook gezellig kletsen, samen eten e.d.
Niet zomaar hoppa seks en doei.

En daarnaast met een man die eerlijk en oprecht is over z'n intenties. En open en eerlijke communicatie.
Flaffy schreef:
15-11-2020 14:35
Dat heb ik ook. Fijn dat je date het toch zo oppakte. Ik knap daar ook zo snel op af, laatst iemand die zei dat hij niet opzoek was naar seks maar even later wel begon over massages geven ect. Was er snel klaar mee.
Kwam onlangs zo'n profiel tegen op Tinder onder de naam Massager. En dan schreeuwde hij het in zijn tekst uit dat dit echt zijn achternaam is maar zeker uit is op iets serieus.
Voor zover ik weet gebruikt Tinder je voor- en niet je achternaam, vond het een beetje zielig klinken.
kantlijn schreef:
15-11-2020 15:29
Hoor ik wel vaker van mannen, dat vrouwen eerder iets serieus met hen willen.
Attraverso schreef:
15-11-2020 15:56
Hoor ik wel vaker van mannen, dat vrouwen eerder iets serieus met hen willen.
Nog een man-vrouw cliché: mannen vinden hun fwb vaak niet knap genoeg voor een relatie terwijl vrouwen hun fwb juist te knap vinden daarvoor :D
*Pauze* schreef:
15-11-2020 13:25
Afbeelding
Treffend en ik denk ook waar
Antoon69 schreef:
15-11-2020 16:04
Nog een man-vrouw cliché: mannen vinden hun fwb vaak niet knap genoeg voor een relatie terwijl vrouwen hun fwb juist te knap vinden daarvoor :D
Zou dat het zijn?

Ik lees dat ik niet de enige ben wiens libido in de koelkast zit als er geen relatie is.
Maar ik had altijd zin in intimiteit, ook zonder relatie. En dan had ik scharrels of een ONS. Er was altijd wel iemand.
Die behoefte is dus foetsie.

En ja Antoon, dat is best een bevrijding. Het is vermoeiend om een behoefte te hebben en weer op jacht te moeten om de honger te stillen.
Sabbieehhhh schreef:
15-11-2020 13:29
Dat is het jammere, eigenlijk heb je 20 apps nodig om alles te kunnen kijken.
Ik geloof het ook. Maar dan gaan we niet doen. Ik zing coronatijd wel uit met wat ik heb :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven