Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 12:59
Wie weet waar het nog heen gaat dan.Attraverso schreef: ↑15-11-2020 12:48Verrast door zijn reactie.
Zoals ik zo vaak zeg: tijd geeft raad.
Hopelijk laat hij die suggestieve opmerkingen voor wat ze zijn.
zondag 15 november 2020 om 13:06
Ik heb gisteren Twin zitten kijken.
Wel aardig verhaal en en mooie beelden van Noorwegen. https://www.imdb.com/title/tt6710454/
Wel aardig verhaal en en mooie beelden van Noorwegen. https://www.imdb.com/title/tt6710454/
zondag 15 november 2020 om 13:07
Ja blegh. Veel van wat er genoemd wordt staat niet op Videoland.
zondag 15 november 2020 om 13:08
Noorwegen is zooo moooi. Lillehammer zou je ook wel aanspreken denk ik. Serie op Netflix.Julia_20 schreef: ↑15-11-2020 13:06Ik heb gisteren Twin zitten kijken.
zondag 15 november 2020 om 13:10
zondag 15 november 2020 om 13:40
Denk het wel. Ik mis het ook nooit als ik het niet heb. En wil intimiteit alleen nog maar met iemand waar ik mee in een relatie zit/wil zijn. Anders hoeft het van mij niet meer.
Bij mij gaat dat intimiteit knopje dan gewoon even uit.
FWB's heb ik gehad en dat is het voor mij niet meer. Relatie seks is gewoon het aller fijnst. Elkaar goed leren kennen en diepgang kunnen opbouwen op elk vlak.
zondag 15 november 2020 om 13:53
Is toch ook niet erg Julus en best een bevrijding lijkt me? Niets blijft zoals het was uiteindelijk..
zondag 15 november 2020 om 14:10
Helemaal eens.Qiyara schreef: ↑15-11-2020 13:40Denk het wel. Ik mis het ook nooit als ik het niet heb. En wil intimiteit alleen nog maar met iemand waar ik mee in een relatie zit/wil zijn. Anders hoeft het van mij niet meer.
Bij mij gaat dat intimiteit knopje dan gewoon even uit.
FWB's heb ik gehad en dat is het voor mij niet meer. Relatie seks is gewoon het aller fijnst. Elkaar goed leren kennen en diepgang kunnen opbouwen op elk vlak.
Wanneer ik geen lief heb, heb ik ook geen 'zin'. Erg handig vind ik dat. En vandaar dat zo'n suggestieve opmerkingen van een prille date me niets doen en zelfs ergeren.
zondag 15 november 2020 om 14:35
Ik heb weer even heel wat pagina's bijgelezen, jullie zijn altijd zo actief op de zaterdagavond
Qyjara, je klinkt heel sterk. Knuffel voor jou
Ah zo, dat klinkt in ieder geval erg leuk!Datertje schreef: ↑14-11-2020 23:13Ik moet 7 pagina's bijlezen hahaha
De groep is anders meer begeleiden dan verzorging en mijn functie veranderd ook. Weer een trapje hoger op de ladder. Normaal doe je best lang over dit traject en ik werk pas 3 jaar voor deze organisatie. Ik heb een omscholing gedaan.
Dat heb ik ook. Fijn dat je date het toch zo oppakte. Ik knap daar ook zo snel op af, laatst iemand die zei dat hij niet opzoek was naar seks maar even later wel begon over massages geven ect. Was er snel klaar mee.Attraverso schreef: ↑15-11-2020 14:10Helemaal eens.
Wanneer ik geen lief heb, heb ik ook geen 'zin'. Erg handig vind ik dat. En vandaar dat zo'n suggestieve opmerkingen van een prille date me niets doen en zelfs ergeren.
Qyjara, je klinkt heel sterk. Knuffel voor jou
zondag 15 november 2020 om 15:41
Nou zijn zat vrouwen die dat willen hoor. Ik heb het ook lang gedaan toen ik jonger was. Wel echt een fwb dus ook gezellig kletsen, samen eten e.d.
Niet zomaar hoppa seks en doei.
En daarnaast met een man die eerlijk en oprecht is over z'n intenties. En open en eerlijke communicatie.
zondag 15 november 2020 om 15:52
Kwam onlangs zo'n profiel tegen op Tinder onder de naam Massager. En dan schreeuwde hij het in zijn tekst uit dat dit echt zijn achternaam is maar zeker uit is op iets serieus.
Voor zover ik weet gebruikt Tinder je voor- en niet je achternaam, vond het een beetje zielig klinken.
zondag 15 november 2020 om 16:04
Nog een man-vrouw cliché: mannen vinden hun fwb vaak niet knap genoeg voor een relatie terwijl vrouwen hun fwb juist te knap vinden daarvoorAttraverso schreef: ↑15-11-2020 15:56Hoor ik wel vaker van mannen, dat vrouwen eerder iets serieus met hen willen.
zondag 15 november 2020 om 16:18
Zou dat het zijn?
Ik lees dat ik niet de enige ben wiens libido in de koelkast zit als er geen relatie is.
Maar ik had altijd zin in intimiteit, ook zonder relatie. En dan had ik scharrels of een ONS. Er was altijd wel iemand.
Die behoefte is dus foetsie.
En ja Antoon, dat is best een bevrijding. Het is vermoeiend om een behoefte te hebben en weer op jacht te moeten om de honger te stillen.
zondag 15 november 2020 om 16:19
Ik geloof het ook. Maar dan gaan we niet doen. Ik zing coronatijd wel uit met wat ik hebSabbieehhhh schreef: ↑15-11-2020 13:29Dat is het jammere, eigenlijk heb je 20 apps nodig om alles te kunnen kijken.