Singles Unite: deel 4!!
zondag 15 november 2020 om 16:58
In de tijd dat ik af en toe een DvP bezocht, ging ik hoogstens eens in de paar maanden. Omdat er in die wereld behoorlijk gerouleerd wordt, zaten er na een paar maanden al weer andere dames. Maar het is me wel een keer gebeurd dat ik een dame trof waar het zo goed beviel dat ik een paar keer terug ben geweest. Maar ook daar zat een tijd tussen. Ze heette Vitoria en kwam uit Panama, dat weet ik nog.
zondag 15 november 2020 om 17:01
Ik heb dit uitgebreid besproken in lldl maar dat knippen ze er dan weer uit hahaPompoenschip schreef: ↑15-11-2020 16:57Ik heb geen moeite met fwb, heb ik ook een tijdje (lang geleden) gedaan. Maar ONS doe ik niet, ik moet die andere partij toch een beetje kennen en vertrouwen.
ONS is mij 3 keer gebeurt, 2 keer omdat het niet anders kon (zij was hier op vakantie en ging terug naar huis in beide gevallen) en 1 keer omdat het gewoon heel erg tegenviel die eerste keer.
zondag 15 november 2020 om 17:13
tomcat wie ben je eigenlijk in lldl? ik zat net een paar afleveringen te kijken....wel een heel vermakelijke show, maar ik zou zelf nooit durven met zoiets meedoen.tomcat schreef: ↑15-11-2020 17:01Ik heb dit uitgebreid besproken in lldl maar dat knippen ze er dan weer uit haha
ONS is mij 3 keer gebeurt, 2 keer omdat het niet anders kon (zij was hier op vakantie en ging terug naar huis in beide gevallen) en 1 keer omdat het gewoon heel erg tegenviel die eerste keer.
zondag 15 november 2020 om 17:17
Interessante discussie over fwb en ONS.
Voor mij is verbinding belangrijk. Er moet een connectie zijn en een klik. Graag bij elkaar willen zijn als mens, en daarnaast moet je op 1 lijn zitten mbt intimiteit en seks. De scheidslijn tussen een fwb en een relatie is bij mij heel dun gebleken. Met mijn scharrels had ik prima een relatie kunnen hebben, maar zij niet met mij. En dat waren aantrekkelijke mannen, voor mij dan.
Eentje was heel knap, de ander niet zo maar woest aantrekkelijk.
Iemand hoeft niet knap te zijn maar er moet iets zijn waardoor ik graag bij ze benen er niet vanaf kan blijven.
Voor mij is verbinding belangrijk. Er moet een connectie zijn en een klik. Graag bij elkaar willen zijn als mens, en daarnaast moet je op 1 lijn zitten mbt intimiteit en seks. De scheidslijn tussen een fwb en een relatie is bij mij heel dun gebleken. Met mijn scharrels had ik prima een relatie kunnen hebben, maar zij niet met mij. En dat waren aantrekkelijke mannen, voor mij dan.
Iemand hoeft niet knap te zijn maar er moet iets zijn waardoor ik graag bij ze benen er niet vanaf kan blijven.
zondag 15 november 2020 om 17:21
Precies. Zo sta ik er ook in. Ik sta sowieso open voor leuke nieuwe mensen. Soms komt er een bijzonder iemand op je pad die een tijdje meeloopt.Qiyara schreef: ↑15-11-2020 16:23Zo mee eens. Ik voel ook echt aan mijzelf dat ik niet meer op jacht ga, niet meer voor seks en niet meer voor de liefde. Als m'n hart geheeld is, sta ik open voor liefde en ga ik gewoon m'n leven leven zoals ik het fijn vind. En dan kom ik vanzelf ergens iemand tegen. Kan me echt niet voorstellen dat internet daten de enige manier is om liefde te vinden.
zondag 15 november 2020 om 18:12
Oh dat is ook wel heel bijzonder ja,Attraverso schreef: ↑15-11-2020 15:52Kwam onlangs zo'n profiel tegen op Tinder onder de naam Massager. En dan schreeuwde hij het in zijn tekst uit dat dit echt zijn achternaam is maar zeker uit is op iets serieus.
Voor zover ik weet gebruikt Tinder je voor- en niet je achternaam, vond het een beetje zielig klinken.
zondag 15 november 2020 om 18:16
Deed dat je geen verdriet? In de zin van jij wilde wel, zij niet. Ging je dan niet zoeken wat mis met je was etc? Of enorm twijfelen aan je zelf?Julus schreef: ↑15-11-2020 17:17Interessante discussie over fwb en ONS.
zondag 15 november 2020 om 18:16
Mijn FWB's waren wel erg aantrekkelijk, als ik het dan toch mn bed in sleep dan ook graag een fijn uitzicht :-p
Bleven FWB omdat er vaak toch iets mistte.
ONS heb ik op zijn tijd ook geen bezwaar tegen. Al onstaan die bij mij dan wel echt tijdens een avond stappen. Via een app lijkt dat me dan weer niets.
ONS heb ik op zijn tijd ook geen bezwaar tegen. Al onstaan die bij mij dan wel echt tijdens een avond stappen. Via een app lijkt dat me dan weer niets.
zondag 15 november 2020 om 18:36
Ik doe er allemaal eigenlijk niet meer aan. Vind de seks toch nooit echt je van het.
Ben nu wel op een punt dat als ik er geen relatie mee wil, ik er eigenlijk ook niet per se seks mee hoef.
Had vorig jaar echt een ontzettend knappe aantrekkelijke man als scharrel maar vond hem zo 'meh' qua inhoud dat zelfs seks niet meer hoefde haha.
Ben nu wel op een punt dat als ik er geen relatie mee wil, ik er eigenlijk ook niet per se seks mee hoef.
Had vorig jaar echt een ontzettend knappe aantrekkelijke man als scharrel maar vond hem zo 'meh' qua inhoud dat zelfs seks niet meer hoefde haha.
zondag 15 november 2020 om 18:45
Ik vond het jammer, maar ik ga niet aan mezelf twijfelen en zeker niet denken of er iets mis is met me. Zij zagen in mijn gewoon geen match voor een relatie/ waren niet verliefd. Dat kun je niet forceren. Dat is iemand niet kwalijk te nemen.
Ik ben er zelf mee gestopt, omdat ik er niet uit haalde wat ik nodig had. Dat is het enige wat je kunt doen om jezelf te beschermen.
zondag 15 november 2020 om 18:47
Dat is wel het minimale als ze alleen voor de lusten zijn. Dat er vaak iets miste is de beste omschrijving. Mijn scharrels misten iets bij mij, en gelukkig was ik ook niet verliefd. Dat word ik bijna nooit.Sabbieehhhh schreef: ↑15-11-2020 18:16Mijn FWB's waren wel erg aantrekkelijk, als ik het dan toch mn bed in sleep dan ook graag een fijn uitzicht :-p
zondag 15 november 2020 om 18:49
Dan zitten we in dezelfde fase.LaFolie schreef: ↑15-11-2020 18:36Ik doe er allemaal eigenlijk niet meer aan. Vind de seks toch nooit echt je van het.
Iemand moet je wel weten te boeien, in allerlei opzichten. Dus dat je die seks niet meer hoefde snap ik.
zondag 15 november 2020 om 18:53
Julus schreef: ↑15-11-2020 18:45Ik vond het jammer, maar ik ga niet aan mezelf twijfelen en zeker niet denken of er iets mis is met me. Zij zagen in mijn gewoon geen match voor een relatie/ waren niet verliefd. Dat kun je niet forceren. Dat is iemand niet kwalijk te nemen.
Ik ben er zelf mee gestopt, omdat ik er niet uit haalde wat ik nodig had. Dat is het enige wat je kunt doen om jezelf te beschermen.
Heel knap dat je zo sterk in je schoenen staat. Ik pieker me helemaal dood, wat er in vredesnaam mis met me is. Waarom het al die vrouwen wel lukt.
Ben ik zo lelijk
Ben ik te dik
Ben ik zo verschrikkelijk om mee om te gaan
Ben ik zo niet leuk
Als ik om me heen kijk, stapt de een na de ander in het huwelijksbootje. Gaat samenwonen, komt een baby. En there is me.
Wat seks betreft zoals eerder benoemd, ik zou willen dat ik er misschien niet aan begonnen was. Ik mis het namelijk wel en daar baal ik van, had niet verwacht dat mijn lijf zo zou reageren...
zondag 15 november 2020 om 18:57
ViveMarie schreef: ↑15-11-2020 18:53Heel knap dat je zo sterk in je schoenen staat. Ik pieker me helemaal dood, wat er in vredesnaam mis met me is. Waarom het al die vrouwen wel lukt.
Ben ik zo lelijk
Ben ik te dik
Ben ik zo verschrikkelijk om mee om te gaan
Ben ik zo niet leuk
Als ik om me heen kijk, stapt de een na de ander in het huwelijksbootje. Gaat samenwonen, komt een baby. En there is me.
Wat seks betreft zoals eerder benoemd, ik zou willen dat ik er misschien niet aan begonnen was. Ik mis het namelijk wel en daar baal ik van, had niet verwacht dat mijn lijf zo zou reageren...
Herkenbaar hoor. En niet leuk.
zondag 15 november 2020 om 19:44
Inderdaad herkenbaar. Al put ik, hoe "gemeen" Ook, wel troost uit het feit dat het de leukste mensen die ik ken ook niet allemaal lukt. Of dat het daar ook allemaal niet soepel loopt. Dat die ook gegohst worden of onjuist behandeld, terwijl ik echt niet begrijp hoe iemand zulke leuke mensen niet zou willen. Maar ik put ook troost uit dat het anderen wel lukt. I will be fine.
zondag 15 november 2020 om 19:49
Ik ben 50 en ik heb het licht aan het eind van de tunnel nog niet gezien, al zijn er hier en daar wel een paar lichtpuntjes. Maar ik ben dan ook geen standaard geval.
zondag 15 november 2020 om 19:50
Ghosted heeft me het meest pijn gedaan. Na 9 maanden daten, gewoon volledig verdwenen. Bijna elke dag bij elkaar. Mijn hart is gewoon verbrijzeld.RedRoseThorn schreef: ↑15-11-2020 19:44![]()
Inderdaad herkenbaar. Al put ik, hoe "gemeen" Ook, wel troost uit het feit dat het de leukste mensen die ik ken ook niet allemaal lukt. Of dat het daar ook allemaal niet soepel loopt. Dat die ook gegohst worden of onjuist behandeld, terwijl ik echt niet begrijp hoe iemand zulke leuke mensen niet zou willen. Maar ik put ook troost uit dat het anderen wel lukt. I will be fine.
Had dan op zijn minst de ballen om met me te praten. Ik weet waar die woont, zijn ouders etc. Ik wil gewoon een afscheid is dat zo gek
zondag 15 november 2020 om 19:54
zondag 15 november 2020 om 19:59
ViveMarie schreef: ↑15-11-2020 19:50Ghosted heeft me het meest pijn gedaan. Na 9 maanden daten, gewoon volledig verdwenen. Bijna elke dag bij elkaar. Mijn hart is gewoon verbrijzeld.
Had dan op zijn minst de ballen om met me te praten. Ik weet waar die woont, zijn ouders etc. Ik wil gewoon een afscheid is dat zo gek
Dat is bijna crimineel om zo met iemand om te gaan.