Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Linkjes naar vorige delen:

        Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
        Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
        Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
        Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
        Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425
        Deel 7 entertainment/een-huis-vol-deel-7-zonde ... ges/467050
        Hnt!!
        Een fris begin en voorpret voor december :cheer2:
        Alle reacties Link kopieren
        :popcorn: seizoen 11
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        :cheers:
        Alle reacties Link kopieren
        Het aftellen kan beginnen!
        Happy new topic!
        Ik moest gisteren even met mijn wenkbrauwen fronsen omdat ik zag dat Sofie tijdens de lunch aan de sake ging. Ik zou zelf nooit aan de alcohol gaan in m'n eentje midden op een werkdag.
        Present! :yes:
        Alle reacties Link kopieren
        Joooo!
        Alle reacties Link kopieren
        Tijdspaarder schreef:
        18-11-2020 15:43
        Happy new topic!
        Ik moest gisteren even met mijn wenkbrauwen fronsen omdat ik zag dat Sofie tijdens de lunch aan de sake ging. Ik zou zelf nooit aan de alcohol gaan in m'n eentje midden op een werkdag.
        Tsjah wat nou als je werkdagen wezenlijk niet zoveel verschillen met je weekenddagen ;-)
        Ditje schreef:
        18-11-2020 15:50
        Tsjah wat nou als je werkdagen wezenlijk niet zoveel verschillen met je weekenddagen ;-)
        Ik moest hier thuis hardop lachen :rofl:
        Dit zet Nadine op fb ik zelf kan geen berichten zien meer op de fan pagina ben wel lid geworden op Instagram om te neuzen want op der privé account heeft ze me afgewezen helaas!


        Goedemiddag, allemaal

        Onze Facebook pagina is helaas veranderd weet niet hoe we dit weer naar normaal krijgen maar volgends mij zijn we alles kwijt 🙏 Kunnen jullie het wel zien de berichten sommige niet en voor die onze niet kan zien

        Jullie kunnen voor de verhalen te lezen op mijn persoonlijke account Nadine Quaedackers of Instagram Familie quaedackers Deze pagina niet verwijderen gaan we gewoon gebruiken tot het probleem opgelost is
        :hello:

        Happy New Topic!

        :cheer2:
        Hoeveel december begint het weer? Ik vind het wel echt heel jammer dat er geen onbekend gezin bij is gekomen dit keer. Wat vers bloed.
        Misschien ook nog een zomereditie erbij knallen?
        Happy new topic :cheer2:

        Om maar even positief te beginnen. Jan deed verstoppertje met de kleintjes, een vriendinnetje van Madelief en Noud in huis. Zag er wel gezellig uit.

        Dan even een puntje van kritiek. J en S gingen op kraamvisite bij de broer van Jan. Wat mij de wenkbrauwen deed fronsen. De ene week gaan eten bij vrienden, de andere week andere vrienden op bezoek en nu dan weer die kraamvisite. Dan neem je het ook niet zou nauw met de coronaregels. Zeker niet als je dan ook nog iedere dag met personeel werkt. Dan overschrijdt je toch met hele grote stappen de coronaregels.
        En nog aanvullend over de discussie in het andere topic mijn plasje.

        Ik heb niks met de familie Nagelkerk. Ik vind ze niet leuk en ik volg ze niet. Ik heb daarom ook helemaal niet de behoefte om daarover te lezen en dat doe ik dus ook niet. Dat kan ik iedereen aanraden die er vreselijk mee zit over de manier waarop het gezin wordt besproken.

        Nog een paar weken en dan begint Een Huis Vol weer. Ik zal me dan ook geen enkel moment inhouden om mijn mening te geven over de gezinnen: positief of negatief. Want dat mag, hier op viva: je mening geven over het programma en de deelnemende gezinnen.
        prada schreef:
        18-11-2020 17:44
        Dan even een puntje van kritiek. J en S gingen op kraamvisite bij de broer van Jan. Wat mij de wenkbrauwen deed fronsen. De ene week gaan eten bij vrienden, de andere week andere vrienden op bezoek en nu dan weer die kraamvisite. Dan neem je het ook niet zou nauw met de coronaregels. Zeker niet als je dan ook nog iedere dag met personeel werkt. Dan overschrijdt je toch met hele grote stappen de coronaregels.
        Je mag met 2 personen op bezoek bij een ander. Ook na een werkdag. Vanaf morgen zelfs weer met 3 personen.

        Dat ze het op andere momenten hun eigen interpretatie hebben van de regels en de maatregelen, dat kan. Maar in dit geval doen ze gewoon wat mag. Of het verstandig is, is wat anders. Dat ik het zelf anders doe, is ook wat anders.
        Idris schreef:
        18-11-2020 17:53
        Je mag met 2 personen op bezoek bij een ander. Ook na een werkdag. Vanaf morgen zelfs weer met 3 personen.

        Dat ze het op andere momenten hun eigen interpretatie hebben van de regels en de maatregelen, dat kan. Maar in dit geval doen ze gewoon wat mag. Of het verstandig is, is wat anders. Dat ik het zelf anders doe, is ook wat anders.
        Oke, dan heb ik niets gezegd. Maar ik vind dan ook dat in NL steeds vrij snel versoepeld wordt. (Ik woon in België dus ik haal de regels nog wel eens door elkaar omdat ik maar 2 straten van NL woon).
        Nou idd Prada. De Nederlandse overheid denkt dat Nederlanders zo verstandig zijn dat ze zelf bedenken niet met teveel mensen in contact te zijn etc.
        We laten en masse zien dat we (de meerderheid) niet zo slim zijn.
        Wmb mag er veel harder opgetreden worden, en mogen de regels strenger.
        Alle reacties Link kopieren
        Urk brandhaard van nederland,vond ook dat de jelies daar niet zo op de regels letten...
        Expreszo schreef:
        18-11-2020 18:01
        Nou idd Prada. De Nederlandse overheid denkt dat Nederlanders zo verstandig zijn dat ze zelf bedenken niet met teveel mensen in contact te zijn etc.
        We laten en masse zien dat we (de meerderheid) niet zo slim zijn.
        Wmb mag er veel harder opgetreden worden, en mogen de regels strenger.
        Eens. En eens niet na twee weken weer de teugels laten vieren maar een week of vier. Maar dat is mijn mening en niet relevant verder in dit topic haha
        Onnodig verplaatsing van mensen is het advies. Ik verplaats mij naar mijn moeder (ben mantelzorger), ga alleen naar de supermarkt met mondkapje, bestel alle andere zaken online en doe de deur alleen open voor mijn volwassen kinderen en ben voor de rest een kluizenaar. Met andere vrienden en familie bel en app ik.

        Braaf toch?
        Vladimiertje schreef:
        18-11-2020 18:04
        Urk brandhaard van nederland,vond ook dat de jelies daar niet zo op de regels letten...
        Uitbraak in een verzorgingstehuis.

        Ook de Jelies houden zich aan de maatregelen, voor zover ik dat zie op Instagram.
        Andrieske1976 schreef:
        18-11-2020 18:07
        Onnodig verplaatsing van mensen is het advies. Ik verplaats mij naar mijn moeder (ben mantelzorger), ga alleen naar de supermarkt met mondkapje, bestel alle andere zaken online en doe de deur alleen open voor mijn volwassen kinderen en ben voor de rest een kluizenaar. Met andere vrienden en familie bel en app ik.

        Braaf toch?
        Heel braaf. :there:

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven