Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Cookielover schreef:
        18-11-2020 21:36
        Staat in de OP ;-D 21 december.
        Ja zag het later maar was te lui om mijn bericht aan te passen :shame:
        Alle reacties Link kopieren
        Rosalind schreef:
        18-11-2020 21:35
        Ik vind het ook jammer dat er geen nieuw gezin bij is.

        Ik vraag me af hoe ze werven? Het viel me bij de quarantaine editie op dat er nog steeds op de site van EHV iets stond als: we volgen grote gezinnen, met 10 of meer kinderen. Als ze op 10 of meer screenen, dan zal het best lastig zijn nieuwe gezinnen te vinden denk ik.
        Terwijl verschillende gezinnen die meededen helemaal geen 10 kinderen hadden.
        Heb ook een aantal keren gezien dat ze niet alleen Nederlandse gezinnen zochten maar dat Vlaamse gezinnen zich ook aan konden melden, blijkbaar hebben die Belgen daar geen zin in of zullen daar geen grote gezinnen zijn?
        Alle reacties Link kopieren
        Ik was eigenlijk van plan om ook nog een stukje te schrijven maar als ik de laatste pagina’s zo lees denk ik dat alles wel gezegd is. Zoals al door anderen opgemerkt is lijkt het alsof er in dit topic nu strenger gemodereerd wordt dan in andere topics en dat vind ik erg vreemd. Ik zou daarom van de mod graag willen horen wat onder ‘bashen’ valt en wat niet. Ik ga ook zeker niet ontkennen dat ik onaardige dingen geschreven heb, maar ik ben van mening dat je daar tegen moet kunnen als je je gezin zo exposeert. In het verleden heb ik ook opmerkingen over de kinderen (en vooral Junior) geschreven waarvan ik me nu realiseer dat het beter is om voor me te houden, zij kunnen er ook niets aan doen. De ouders wèl. Ik ga me dan ook zeker niet inhouden omdat de ouders niet kritisch naar hun eigen aandeel kunnen/willen kijken.
        Alle reacties Link kopieren
        Ow, en zijn er nog mensen met suggesties voor de OP?
        Cookielover schreef:
        18-11-2020 22:05
        Ik was eigenlijk van plan om ook nog een stukje te schrijven maar als ik de laatste pagina’s zo lees denk ik dat alles wel gezegd is. Zoals al door anderen opgemerkt is lijkt het alsof er in dit topic nu strenger gemodereerd wordt dan in andere topics en dat vind ik erg vreemd. Ik zou daarom van de mod graag willen horen wat onder ‘bashen’ valt en wat niet. Ik ga ook zeker niet ontkennen dat ik onaardige dingen geschreven heb, maar ik ben van mening dat je daar tegen moet kunnen als je je gezin zo exposeert. In het verleden heb ik ook opmerkingen over de kinderen (en vooral Junior) geschreven waarvan ik me nu realiseer dat het beter is om voor me te houden, zij kunnen er ook niets aan doen. De ouders wèl. Ik ga me dan ook zeker niet inhouden omdat de ouders niet kritisch naar hun eigen aandeel kunnen/willen kijken.
        Helemaal mee eens.
        prada schreef:
        18-11-2020 22:52
        Helemaal mee eens.
        Ik ook, maar als in een gezin een kind vervelend doet of jengelt ga ik me niet inhouden, omdat je niks over kinderen zou mogen zeggen. Ook dat is de verantwoordelijkheid van de ouders die hun kinderen in de media gooien.
        Alle reacties Link kopieren
        Cookielover schreef:
        18-11-2020 22:05
        Ik was eigenlijk van plan om ook nog een stukje te schrijven maar als ik de laatste pagina’s zo lees denk ik dat alles wel gezegd is. Zoals al door anderen opgemerkt is lijkt het alsof er in dit topic nu strenger gemodereerd wordt dan in andere topics en dat vind ik erg vreemd. Ik zou daarom van de mod graag willen horen wat onder ‘bashen’ valt en wat niet. Ik ga ook zeker niet ontkennen dat ik onaardige dingen geschreven heb, maar ik ben van mening dat je daar tegen moet kunnen als je je gezin zo exposeert. In het verleden heb ik ook opmerkingen over de kinderen (en vooral Junior) geschreven waarvan ik me nu realiseer dat het beter is om voor me te houden, zij kunnen er ook niets aan doen. De ouders wèl. Ik ga me dan ook zeker niet inhouden omdat de ouders niet kritisch naar hun eigen aandeel kunnen/willen kijken.
        100% mee eens
        Over elk type dat in de openbaarheid wil wordt wat geschreven en dan zou je over deze mensen niks mogen zeggen ?
        En dan kan iedereen wel zeggen dat die kinderen er niks aan kunnen doen en dat ze kunnen meelezen en je zelf verantwoordelijk bent voor wat je schrijft maar op de eerste plaats zijn het toch echt die ouders die hun kinderen en zichzelf online gooien. Als je als ouders gewoon doorgaat bij kritiek ( die staat niet alleen hier die staat op meer plaatsen )dan vind je het verdienen aan je kinderen belangrijker dan de kritiek die hun kan schaden. Ik heb overigens kritiek op de ouders . De kinderen kunnen er niks aan doen . De vlogs kijk ik niet meer. Ik hoop voor die kinderen dat ze er ook mee stoppen .
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Cookielover schreef:
        18-11-2020 22:06
        Ow, en zijn er nog mensen met suggesties voor de OP?
        Ik snap je verzakelijking, maar ik vind het belachelijk.

        Ik had al 80 bannen kunnen hebben met dit modereerbeleid toen het gezin van de familie Deijs er net wel/net niet meer inzat, maar toen ik nog wel in die facebookgroep zat :rofl:
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        19-11-2020 07:27
        Ik snap je verzakelijking, maar ik vind het belachelijk.

        Ik had al 80 bannen kunnen hebben met dit modereerbeleid toen het gezin van de familie Deijs er net wel/net niet meer inzat, maar toen ik nog wel in die facebookgroep zat :rofl:
        Dat en fam Q , B en BB ook eerder en al die topics over anderen op het hele forum , ik zou bijna de vlogs weer gaan kijken om mijn mening erover te geven ,zoals al jaren de gang van zaken is over andere uitzendingen op tv,YouTube of whatever. En juist het punt dat ze geen kritiek verdragen en dit overal weggummen. En maar door blijven gaan terwijl ze weten dat er op meer plekken kritiek staat,waarvan ze niet willen dat hun kids klanten dat lezen .Ik bedoel niet het omlaag halen van de kinderen ,dat doen ze zelf nml altijd (staat gewoon online ,dáár hebben we kritiek op) maar kritiek op pa en ma zèlf . Niet de lasten maar wèl de lusten van de 'roem' willen, zegt heel veel over die mensen.De kindjes , kunnen het ook niet helpen.
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Ik zie liever nog Fam.Q in een huis vol dan de deijsjes eerlijk gezegd!
        Misschien een idee om als je iets van de gezinnen wat niet kan of mag of Wat je niet vind kunnen het op een nettere manier hier te vertellen dan woorden gebruiken terwijl de kinderen ook meelezen.

        Nagelkerkjes zie ik niet echt in een nieuwe seizoen
        De vierling zie ik ook terug komen
        Baumgard die zijn veel te druk maar wel gezellige boel
        Fam. Vink heb ik niet echt leren kennen
        Deijsjes nee sorry!
        Papa jay mm? Nehh

        Zou wel leuk zijn om elk jaar een zomerseizoen te doen met oude gezinnen van vroeger en de winterseizoen met nieuwe gezinnen steeds toch?
        Jantje3211 schreef:
        19-11-2020 08:28
        Ik zie liever nog Fam.Q in een huis vol dan de deijsjes eerlijk gezegd!
        Misschien een idee om als je iets van de gezinnen wat niet kan of mag of Wat je niet vind kunnen het op een nettere manier hier te vertellen dan woorden gebruiken terwijl de kinderen ook meelezen.
        Wat is dat toch steeds over dat de kinderen meeleezen? Dat argument gebruikt Sofie ook steeds op Insta.
        De kinderen zeggen zelf de vlogs niet eens te kijken. Denk jij werkelijk dat ze gaan zoeken wat ze op het Viva forum over pa en ma zeggen?
        Bovendien is dat nou net het punt: pa en ma besluiten hun hele leven, inclusief dat van hun kinderen, op internet te gooien.
        Zouden ze dat niet doen, of op een andere manier, dan zou er ook niet zoveel te gumnen zijn.
        Jantje3211 schreef:
        19-11-2020 08:28


        Zou wel leuk zijn om elk jaar een zomerseizoen te doen met oude gezinnen van vroeger en de winterseizoen met nieuwe gezinnen steeds toch?
        Ohh dat vind ik echt een heel leuk idee! Ik zou het bij de omroep neerleggen als ik jou was. Wie weet gaan ze dat wel doen ook.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        19-11-2020 09:28
        Ohh dat vind ik echt een heel leuk idee! Ik zou het bij de omroep neerleggen als ik jou was. Wie weet gaan ze dat wel doen ook.
        Ze konden toch nu ook al geen nieuwe gezinnen vinden?
        Dolarde schreef:
        19-11-2020 09:32
        Ze konden toch nu ook al geen nieuwe gezinnen vinden?
        Oh ja, dat is waar ook. Nou ja, in de winter dan de leuke gezinnen en in de zomer de gezinnen die voor sensatie zorgen zoals Q en D. :devil:
        Lijkt me idd ook heel leuk.
        Of een "hoe is het nu met...." ik denk dat de familie Deijs maar al te graag meewerkt ;-)
        Ik denk dat ze de lat qua aantal kinderen wat lager moeten leggen. Tien is niet zo heel eenvoudig te vinden lijkt me.
        De familie Adema had er ook "maar" 5.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        19-11-2020 09:36
        Lijkt me idd ook heel leuk.
        Of een "hoe is het nu met...." ik denk dat de familie Deijs maar al te graag meewerkt ;-)
        Ik denk dat ze de lat qua aantal kinderen wat lager moeten leggen. Tien is niet zo heel eenvoudig te vinden lijkt me.
        De familie Adema had er ook "maar" 5.
        6... een vierling en twee oudere dochters.
        Alle reacties Link kopieren
        prada schreef:
        19-11-2020 09:34
        Oh ja, dat is waar ook. Nou ja, in de winter dan de leuke gezinnen en in de zomer de gezinnen die voor sensatie zorgen zoals Q en D. :devil:
        Ja de trouwerij van Nadine en Kevin, en dan het vervolg.... gelukkig begint vier handen op een buik ook weer bijna. Het valt op dat bij grote gezinnen de kinderen ook vaak jong kinderen krijgen, zoals bij de Buddenbrucks. Of dat ze daar eerder denken van laat maar komen.
        Ik hoop echt heel hard voor Nadine en de kinderen dat ze besluit niet te trouwen met Kevin.
        Wat we van hem gezien hebben vond ik echt niet fris.
        Nadine heeft hulp nodig, het is allemaal niet niks wat er allemaal in haar gezin speelt.

        Ik zou de Deijsjes nog weleens terug willen zien.
        Liever dan de familie Baumgard. Die kwam ik een keer tegen in een pretpark. Nou, erg gezellig was het niet..
        Ik vind het apart dat er nergens een foto van de kinderen waarbij Kevin er ook op staat is.
        Of Kevin staat op de foto of de kinderen maar nooit samen.
        Jaa!! Ga even eens een berichtje doen zou echt leuk zijn

        prada schreef:
        19-11-2020 09:28
        Ohh dat vind ik echt een heel leuk idee! Ik zou het bij de omroep neerleggen als ik jou was. Wie weet gaan ze dat wel doen ook.
        Ik vind Fam.Q leuk gezin maar sensatie nee misschien omdat ze weer naar 6 jaar de camera in hun gezicht hebben? Dat het even weer wennen ia voor hun? Moeder Nadine lijkt me echt een goede moeder geen slechterik als ik elke dag zo de verhaaltjes zie!
        prada schreef:
        19-11-2020 09:34
        Oh ja, dat is waar ook. Nou ja, in de winter dan de leuke gezinnen en in de zomer de gezinnen die voor sensatie zorgen zoals Q en D. :devil:
        Dat heb ik ook geen foto's alleen maar van Nadine en Kevin samen.
        Begin van het seizoen had hij de oudste allemaal op fb en Instagram de oudste dochter en Romano hebben hem ontvolgd op Instagram en verwijderd op fb dan zal er toch iets zijn want nu zie ik ze nog niets als vriend? En romano like ook niets meer van nadine als ze met kevin op een foto staat vreemd. Eerlijk ik zie graag een nieuwe seizoen met deze familie maar niet met kevin liever met michel en nadine
        Want toen michel leefde was ze echt niet zo klef met kevin dan met haar man.

        prada schreef:
        19-11-2020 10:06
        Ik vind het apart dat er nergens een foto van de kinderen waarbij Kevin er ook op staat is.
        Of Kevin staat op de foto of de kinderen maar nooit samen.
        Alle reacties Link kopieren
        Jantje3211 schreef:
        19-11-2020 13:02

        Want toen michel leefde was ze echt niet zo klef met kevin dan met haar man.
        Niet zo gek toch dat ze toen niet klef was met Kevin, die was toen nog niet in beeld. Als Michel nog had geleefd dan was ze nu nog gewoon met Michel samen geweest, ze hadden een goed huwelijk dus dan had ze Kevin niet leren kennen.
        Ik bedoel te zeggen. Dat toen michel nog leefde Nadine niet zo klef naar michel was op foto's enzo maar met Kevin wel ineens? Ik vraag me af wat de kinderen hier van vinden

        Nadiaah79 schreef:
        19-11-2020 13:11
        Niet zo gek toch dat ze toen niet klef was met Kevin, die was toen nog niet in beeld. Als Michel nog had geleefd dan was ze nu nog gewoon met Michel samen geweest, ze hadden een goed huwelijk dus dan had ze Kevin niet leren kennen.
        Alle reacties Link kopieren
        Idris schreef:
        18-11-2020 18:39
        Ik vind het dus ook onnozel om een uitbraak in Urk te linken aan het gedrag van de familie Jelies.

        Maar jullie mogen weer hoor. Ik ga weer in meeleesstand en wacht wel weer tot EHV begint. Ik vind het hier op het topic dan veel leuker :)
        Niks onnozels aan ,het zijn gewoon feiten ,gister op t journaal en lees maar terug ze namen t niet zo nauw met de corona regels .

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven