Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 8 (ZONDER SPOILERS)

18-11-2020 15:09 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol. Vanaf maandag 21 december tien werkdagen lang om 19.00 uur op NPO1!

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Pay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van lekkere Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=470757&p=32177114&start=#p32177114)
        cookielover wijzigde dit bericht op 18-11-2020 22:06
        12.40% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Nadiaah79 schreef:
        19-11-2020 13:11
        Niet zo gek toch dat ze toen niet klef was met Kevin, die was toen nog niet in beeld. Als Michel nog had geleefd dan was ze nu nog gewoon met Michel samen geweest, ze hadden een goed huwelijk dus dan had ze Kevin niet leren kennen.
        Michel hielp met alles in huis, koken, kinderen verzorgen enz. Kevin zie ik dat niet doen, dat koken werd al niks toen.
        Alle reacties Link kopieren
        Dolarde schreef:
        19-11-2020 14:59
        Michel hielp met alles in huis, koken, kinderen verzorgen enz. Kevin zie ik dat niet doen, dat koken werd al niks toen.
        Inderdaad. Hij heeft de intelligentie van een zak aardappelen, dezelfde zak aardappelen die hij weggooide omdat ze 'over de datum' waren. Ze waren allemaal nog prima.
        Ik ben wel blij dat de Q'tjes er niet in zitten nu, zij moeten echt tegen zichzelf worden beschermd.
        't Is al met al een heel gedoe
        Vladimiertje schreef:
        19-11-2020 14:49
        Niks onnozels aan ,het zijn gewoon feiten ,gister op t journaal en lees maar terug ze namen t niet zo nauw met de corona regels .
        Ik heb dit ff gemist, maar komen die uitbraken niet door de volle kerken?
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        19-11-2020 15:14
        Ik heb dit ff gemist, maar komen die uitbraken niet door de volle kerken?
        Volgens de NOS niet.
        https://nos.nl/artikel/2357117-coronabr ... isite.html
        Blauwbloemetje schreef:
        19-11-2020 15:29
        Volgens de NOS niet.
        https://nos.nl/artikel/2357117-coronabr ... isite.html

        Goed artikel, je kunt de familie Jelies ook wel als influencers zien die het goede voorbeeld zouden moeten geven zoals ik al zei.
        Ah. Duidelijk. Onderschat de invloed van de dominee niet. Dat zijn pas influencers :-)
        Laten we hopen dat Urk gaat luisteren dan!
        Alle reacties Link kopieren
        Pingu schreef:
        19-11-2020 15:07
        Inderdaad. Hij heeft de intelligentie van een zak aardappelen, dezelfde zak aardappelen die hij weggooide omdat ze 'over de datum' waren. Ze waren allemaal nog prima.
        Ik ben wel blij dat de Q'tjes er niet in zitten nu, zij moeten echt tegen zichzelf worden beschermd.
        Mogen we zak aardappelen zeggen :muziek: omg ik maak me niet druk meer over zo n gast ,die kinderen vind ik zielig....
        Alle reacties Link kopieren
        Vladimiertje schreef:
        19-11-2020 16:35
        Mogen we zak aardappelen zeggen :muziek: omg ik maak me niet druk meer over zo n gast ,die kinderen vind ik zielig....
        Ja, ik durfde het al bijna niet te schrijven, haha.
        't Is al met al een heel gedoe
        Pingu schreef:
        19-11-2020 17:08
        Ja, ik durfde het al bijna niet te schrijven, haha.
        Mag alleen niet over echte influencers.
        Zeg maar.
        Ik zag net een voorstukje van Sofie bij Fred!
        Laat ik 1 ding zeggen...als mijn vent zo complimenteus was dan zou ik zijn spullen het raam uitgooien en hem er achteraan.
        Alle reacties Link kopieren
        Tja maar zijn bankrekening hè.
        Alle reacties Link kopieren
        Wat vreselijk zielig voor dat lieve schatje van een Junior. In de vlog van gisteren mocht hij met hulp van een razend enthousiaste Sofie de vlog nog een extra keer afsluiten. Het lukte alleen nog niet zo goed.
        albertha schreef:
        19-11-2020 17:32
        Tja maar zijn bankrekening hè.
        Zo blij dat ik financieel onafhankelijk ben!
        Expreszo schreef:
        19-11-2020 17:25
        Ik zag net een voorstukje van Sofie bij Fred!
        Laat ik 1 ding zeggen...als mijn vent zo complimenteus was dan zou ik zijn spullen het raam uitgooien en hem er achteraan.
        Erg he :facepalm:
        prada schreef:
        19-11-2020 17:49
        Erg he :facepalm:
        Niet ok hoor. En opvoeden is voorleven.
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        19-11-2020 15:56
        Goed artikel, je kunt de familie Jelies ook wel als influencers zien die het goede voorbeeld zouden moeten geven zoals ik al zei.
        Dat zou wel een idee zijn,moeten ze zich wel aan de regels houden natuurlijk.Maar die wonen zelf niet op Urk.Strikt gezien .Toch?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        19-11-2020 17:25
        Ik zag net een voorstukje van Sofie bij Fred!
        Laat ik 1 ding zeggen...als mijn vent zo complimenteus was dan zou ik zijn spullen het raam uitgooien en hem er achteraan.
        Is dat vandaag? Moet daar ook een apart topic over of bestaat dat al?
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        19-11-2020 18:22
        Is dat vandaag? Moet daar ook een apart topic over of bestaat dat al?
        Ha, ik had al wat gelezen van forummers die de uitzending al hebben gezien. Maar ik ga niet nog een kijk-abonnement nemen op pulp, dus zie het wel tegen die tijd. Sofie had zo'n zin in haar nieuwe geheime projectje, nou dat hadden we al geraden binnen een week, Fred van Leer liet haar die draken van jurken dragen, want Jan vindt dat zo sexy. Arme vrouw, stampend op hakken die totaal niet bij haar passen.

        Oja, krijg ik nu een waarschuwing voor bashen? :mrgreen:
        anoniem_394668 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 18:36
        1.74% gewijzigd
        Ik vind het ook sneu en zielig voor die kinderen van Fam.Q zitten midden in de rouw komt moeder aan met een nieuwe vriend? Wat vinden de kinderen hiervan? Want als de oudste dochter en Romano hem verwijderd hebben zou er toch iets zijn? Want ik heb Romano laaste een verzoek gestuurd op fb hij heeft mij geaccepteerd maar als ik even rond kijk geen 1 word over Kevin want veel mensen vragen wat vind jij ervan van je moeder nieuwe vriend rest van de reactie like hij behalve op die reacties moeten jullie maar een kijken op zijn fb Romano is ook best knap geworden op foto's dan op tv zag hij er zo zielig sneu uit en zo slordig uit op de laaste 3 2 afleveringen na.
        Ik mag deze familie wel Maar dan zag ik nog Michel en Nadine met de kids dan kevin die doet blijkbaar niets romano help wel hele dag mee kind is pas 16 geworden best grote taak op die leeftijd voor kinderen zorgen pffff die zal wel kapot zijn s avonds
        Vladimiertje schreef:
        19-11-2020 16:35
        Mogen we zak aardappelen zeggen :muziek: omg ik maak me niet druk meer over zo n gast ,die kinderen vind ik zielig....
        Sofie is geen Sofie zonder haar volgcamera op de catwolk😀 bij fred

        Expreszo schreef:
        19-11-2020 17:25
        Ik zag net een voorstukje van Sofie bij Fred!
        Laat ik 1 ding zeggen...als mijn vent zo complimenteus was dan zou ik zijn spullen het raam uitgooien en hem er achteraan.
        Jantje3211 schreef:
        19-11-2020 18:36
        Ik vind het ook sneu en zielig voor die kinderen van Fam.Q zitten midden in de rouw komt moeder aan met een nieuwe vriend? Wat vinden de kinderen hiervan? Want als de oudste dochter en Romano hem verwijderd hebben zou er toch iets zijn? Want ik heb Romano laaste een verzoek gestuurd op fb hij heeft mij geaccepteerd maar als ik even rond kijk geen 1 word over Kevin want veel mensen vragen wat vind jij ervan van je moeder nieuwe vriend rest van de reactie like hij behalve op die reacties moeten jullie maar een kijken op zijn fb Romano is ook best knap geworden op foto's dan op tv zag hij er zo zielig sneu uit en zo slordig uit op de laaste 3 2 afleveringen na.
        Ik mag deze familie wel Maar dan zag ik nog Michel en Nadine met de kids dan kevin die doet blijkbaar niets romano help wel hele dag mee kind is pas 16 geworden best grote taak op die leeftijd voor kinderen zorgen pffff die zal wel kapot zijn s avonds
        Ik mocht die opgepompte vent al niet bij de eerste introductie op tv afgelopen zomer, hele foute man. Maar ja, wat doe je er aan. Romano vind ik ook zielig, dat hele gezin vind ik zielig. Zulke gezinnen wil ik liever niet zien in EHV, tenzij het programma aan veel nazorg doet.
        Alle reacties Link kopieren
        Andrieske1976 schreef:
        19-11-2020 18:34
        Ha, ik had al wat gelezen van forummers die de uitzending al hebben gezien. Maar ik ga niet nog een kijk-abonnement nemen op pulp, dus zie het wel tegen die tijd. Sofie had zo'n zin in haar nieuwe geheime projectje, nou dat hadden we al geraden binnen een week, Fred van Leer liet haar die draken van jurken dragen, want Jan vindt dat zo sexy. Arme vrouw, stampend op hakken die totaal niet bij haar passen.

        Oja, krijg ik nu een waarschuwing voor bashen? :mrgreen:
        Ik zie de uitzending niet , ik heb Ziggo hij staat er gewoon tussen bij Ziggo go ,ik kan ook niet instellen dat hij de serie opneemt ,ik zie alleen de aflevering van afgelopen Dinsdag online staan. Die zender wordt hier dus echt nooit bekeken :zzz:
        Een dag zonder latte anais, is als een vrieskist zonder ais.
        Byrma schreef:
        19-11-2020 18:48
        Ik zie de uitzending niet , ik heb Ziggo hij staat er gewoon tussen bij Ziggo go ,ik kan ook niet instellen dat hij de serie opneemt ,ik zie alleen de aflevering van afgelopen Dinsdag online staan. Die zender wordt hier dus echt nooit bekeken :zzz:
        Ik heb geen tv, al jaren niet, kijk alles online. NPO is ook gewoon rechtstreeks te zien online. Commerciele zenders ook na een dag.
        De uitzending van alles uit de kast is dinsdag te zien op TLC!
        Expreszo schreef:
        19-11-2020 19:06
        De uitzending van alles uit de kast is dinsdag te zien op TLC!
        Die ga ik zien en reken er maar op dat ik na alle voorpret van eerdere kijkers er nog eens flink overheen ga. Oja, bashen, oeps... :rofl:

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven