Gezondheid alle pijlers

Hersentumor en het altijd koud hebben

19-11-2020 10:31 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn man heeft een hersentumor, GBM4, de meest agressieve soort.
Hij heeft bestraling gehad en chemo en sindsdien heeft hij het eigenlijk altijd koud.
Koude voeten, koud lijf.
Hij zet de verwarming dan ook steeds hoger. Voor hem natuurlijk lekker, maar ik heb het dan bloedheet en hij heeft het nog steeds koud.

Heeft iemand tips? Misschien uit eigen ervaring van sokken die echt heel warm zijn, thermokleding, voetenwarmers of misschien wel heel andere ideeen?
Ik zou ook een muts proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Bijna de helft van de warmte verlies je via je hoofd.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
21-11-2020 08:45
Ik zou ook een muts proberen als je dat nog niet gedaan hebt. Bijna de helft van de warmte verlies je via je hoofd.
Ik heb vorig jaar op FB een keppie gewonnen voor hem.
Is om mee te slapen vnl voor patiënten met haarpijn enzo. Die draagt hij sowieso als hij slaapt.
Buiten een petje/muts.

Hij heeft net de elektrische fleecedeken gebruikt en heeft gewoon 3 (!!!) uur geslapen.
Hij vond het heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Jazzie1 schreef:
22-11-2020 17:47
Ik heb vorig jaar op FB een keppie gewonnen voor hem.
Is om mee te slapen vnl voor patiënten met haarpijn enzo. Die draagt hij sowieso als hij slaapt.
Buiten een petje/muts.

Hij heeft net de elektrische fleecedeken gebruikt en heeft gewoon 3 (!!!) uur geslapen.
Hij vond het heerlijk!
Wat fijn!
Welke deken is het? Overweeg zelf die van Inventum, maar als er een goede, voordeligere, variant is.....
Alle reacties Link kopieren
Sterrenstof74 schreef:
22-11-2020 18:54
Wat fijn!
Welke deken is het? Overweeg zelf die van Inventum, maar als er een goede, voordeligere, variant is.....
Ik heb die van Bol.com die hier eerder genoemd werd, 1.80 x 1.30 voor ronde de € 40.
Weet ff niet hoe ik dat linkje in dit bericht kan krijgen..
Alle reacties Link kopieren
Jazzie1 schreef:
23-11-2020 13:09
Ik heb die van Bol.com die hier eerder genoemd werd, 1.80 x 1.30 voor ronde de € 40.
Weet ff niet hoe ik dat linkje in dit bericht kan krijgen..

Gevonden, dank je!
Alle reacties Link kopieren
Sterrenstof74 schreef:
23-11-2020 19:19
Gevonden, dank je!
Dit is echt een blijvertje, hij vindt het heerlijk. Lekker warm en daardoor ook minder last van zijn spieren.
En voor dat geld kan je het wel uitproberen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven