Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
21-11-2020 18:07
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ja dat is nogal een rare bewustwording he. Volgens mij weten we het gewoon nooit. Ook best geruststellend, dan hoef je dus ook niet 'iets' te bereiken.
Ja ergens wel geruststellend
Maar ook teleurstellend. Ik leek het ‘vroeger’ toch beter te weten, maar misschien dacht ik dat ook maar.
Maar goed, dat houdt het leven ook wel interssant, dit soort vragen.
Ik ben niet wijzer dan toen ik 5 was, alleen meer ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Hoe ouder je wordt, hoe lastiger het lijkt te zijn, Fladder.
Die leegte komt vast juist omdat er een muur/drempel is meer met diegene te willen waardoor die flow er gewoon omheen hangt.
Of diegene is het gewoon niet.
Vind je de omgang zoals jullie die nu hebben prima? Vooral laten zo.
Zou je zonder kunnen, dan dat doen.

Ik heb een periode gehad waar in ik mij suf scharrelde ( haha ) en op dat moment was het leuk maar wilden de vrouwen meer en ik niet omdat ik het niet kon, ook dat voelde enorm leeg en dubbel.
mats wijzigde dit bericht op 21-11-2020 18:52
23.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik was heel wijs toen ik 5 was, vanaf een jaar of 6 werd het steeds minder :)
Alle reacties Link kopieren
mats schreef:
21-11-2020 18:49
Hoe ouder je wordt, hoe lastiger het lijkt te zijn, Fladder.
Due leegte komt vast juist omdat er een muur/drempel is meer met diegene te willen waardoor die flow er gewoon omheen hangt.
Of diegene is het gewoon niet.
Vind je de omgang zoals jullie die nu hebben prima? Vooral laten zo.
Zou je zonder kunnen, dan dat doen.
Ik zou zeker zonder kunnen
Maar het is op zich ook prima. Het houdt me niet veel bezig, en dat vind ik ook wel jammer.
Alle reacties Link kopieren
De leegte zit inderdaad meer in mezelf. Dat is denk ik het probleem.
fladder schreef:
21-11-2020 18:49
Grappig, ik was heel wijs toen ik 5 was, vanaf een jaar of 6 werd het steeds minder :)
Je bent niet minder wijs geworden, je luistert alleen slechter naar jezelf.
Alle reacties Link kopieren
Oh, au, ja wie weet!
"het dorp" zie ik net op youtube...echt elke keer weer tranen in mijn ogen..de vergankelijkheid.. ik was een kind hoe kon ik weten dat dat voorgoed voorbij zou gaan..het raakt mij altijd die tekst. Gelukkig heeft Ali Osram ook een versie gemaakt om het weer recht te breien :) al zou die versie nu nooit meer kunnen..erger dan zwarte piet gok ik..
Volgen jullie dat hele Space X gebeuren? het is toch echt alsof je naar een sci-fi film zit te kijken hoe die stuwraketten zelf weer netjes op hun pootjes landen, even tanken en ze kunnen weer..van auto's heeft ie niet veel verstand maar raketten bouwen dat kan die Musk wel. Of is het meer dat Nasa het niet kan met hun space shuttle's die nog op een 386 draaien?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat volg ik niet
Wel van gehoord maar dringt niet tot mij door :)
Ik ben eigenwijs. Telt dat ook?

En fouten maken levert altijd weer nieuwe verhalen en herinneringen op :-D
Alle reacties Link kopieren
Ohh Tomcat! Het dorp is ook één van mijn favoriete nummers. Geen idee waarom overigens, ik ben in een kleine stad opgegroeid waar ik tot op de dag van vandaag niks mee heb. Misschien wel juist daarom :)

Julia, ik ga voor je duimen! Dit is jouw moment om aan de man te komen! Haha ;)

Zo, heel veel gebeurd de afgelopen weken. Heel erg blij met de nieuwe woning die nu bijna af genoeg is om te kunnen verhuizen. Toen mijn ouders hielpen met klussen dacht iedereen dat zij het hadden gekocht: 'wat leuk, wij hebben ook een zoon van die leeftijd!'. Nee beste meneer, ik alleen word de nieuwe buurvrouw. Dan voel je je stiekem wel trots.

De keukenboer noemde mijn keuken 'mooi voor een vrouwtje alleen'. Toen voelde ik me dan weer erg single :P Goed moment om weer aan te haken!
-
Alle reacties Link kopieren
Ik mis wel wat menselijke interactie, maar ook niet echt. Ik vind online chatten en interactie zoals hier op een forum leuk. Soms is het echter wel fijn om even naar buiten te gaan en met 'echte' mensen om te gaan.

Nieuwe vrienden, kennissen, dat heb ik nodig.....relatie, niet zo zeer. Helaas ken ik weinig mensen die ook behoefte hebben aan nieuwe sociale contacten, en op datings apps zitten mensen ook niet te wachten op een vriendschap maar wel op een relatie...

Lastig is het soms vind ik.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 20:21
Volgen jullie dat hele Space X gebeuren? het is toch echt alsof je naar een sci-fi film zit te kijken hoe die stuwraketten zelf weer netjes op hun pootjes landen, even tanken en ze kunnen weer..van auto's heeft ie niet veel verstand maar raketten bouwen dat kan die Musk wel. Of is het meer dat Nasa het niet kan met hun space shuttle's die nog op een 386 draaien?
Dat Nasa space shuttles (en de Russische equivalenten) niet netjes op hun pootjes landen heeft meer te maken met gravitatie dan met softwarematige aansturing. Musk kan het allemaal leuk presenteren maar heeft vooralsnog geen vaartuig buiten de dampkring circuleren.
kantlijn wijzigde dit bericht op 21-11-2020 21:18
1.42% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Pompoen online vriendinnen daten een optie? Via Viva of vriendinnenonline.nl

Vind ikzelf erg leuk om te doen zo nu en dan om m'n vriendenkring weer uit te breiden en nieuwe mensen te ontmoeten. Hou ik van.
Hele leuke mensen ontmoet en sommigen blijven na 8 jaar nog steeds hangen dus het is voor mij ook duurzaam.
Amme leuk om te lezen dat je happy bent met je woning!
Ik heb dat ook wel..ik heb eigenlijk geen vrienden op het moment in de zin van even aan de koffie of een wijntje of even gaan wandelen ofzo..

En met corona ben je toch wel erg op jezelf aangewezen dan..geen vrienden om samen voetbal of F1 te kijken en ook geen kroeg waar je even heen fietst om daar te kijken en vrienden/vriendinnen te maken ofzo.
kantlijn schreef:
21-11-2020 21:18
Dat Nasa space shuttles (en de Russische equivalenten) niet netjes op hun pootjes landen heeft meer te maken met gravitatie dan met softwarematige aansturing. Musk kan het allemaal leuk presenteren maar heeft vooralsnog geen vaartuig buiten de dampkring circuleren.
euh? hij heeft net 4 mensen naar ISS gebracht en een satelliet in een baan om de aarde gebracht?
Tomcat hoe was dat dan voor corona?
fladder schreef:
21-11-2020 17:36
Hallo, ik zou ook graag meeschrijven. Lees af en toe met jullie mee. Durf niet zo goed, toch een openbaar forum :)
Dat vind ik met dating apps ook lastig. Kwam te vaak bekenden tegen.

Al 3,5 jaar single. Twee kinderen.
Wel een soort van fwb, maar weet niet zo goed of ik daarmee verder wil. Het is leuk, maar ook wat leeg. Geen idee hoe dat op te lossen en of ik dat ook wel wil.
Join the club!
Zolang je geen relatie hebt is een fwb best leuk en handig. Zolang iemand je niet in de weg zit. Dus geen onrust veroorzaakt of je tegenhoudt om echt open te staan voor een relatie. En als hij weinig toevoegt..tja. is dat het geval?

Oftewel: wat brengt hij je? Kost het energie of levert het iets op?
tomcat schreef:
21-11-2020 20:21
Volgen jullie dat hele Space X gebeuren? het is toch echt alsof je naar een sci-fi film zit te kijken hoe die stuwraketten zelf weer netjes op hun pootjes landen, even tanken en ze kunnen weer..van auto's heeft ie niet veel verstand maar raketten bouwen dat kan die Musk wel. Of is het meer dat Nasa het niet kan met hun space shuttle's die nog op een 386 draaien?
Nee totaal niet.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
21-11-2020 21:23
euh? hij heeft net 4 mensen naar ISS gebracht en een satelliet in een baan om de aarde gebracht?
Dan loop ik een beetje achter :-D

De reden dat Nasa niet met precisie landt heeft echter weldegelijk met zwaartekracht en efficiency te maken en niet zozeer met software. Hoe Musk dat dan wel kosteneffectief heeft kunnen krijgen weet ik niet.
kantlijn wijzigde dit bericht op 21-11-2020 21:27
0.12% gewijzigd
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
Ammenooitniet schreef:
21-11-2020 20:57
Ohh Tomcat! Het dorp is ook één van mijn favoriete nummers. Geen idee waarom overigens, ik ben in een kleine stad opgegroeid waar ik tot op de dag van vandaag niks mee heb. Misschien wel juist daarom :)

Julia, ik ga voor je duimen! Dit is jouw moment om aan de man te komen! Haha ;)

Zo, heel veel gebeurd de afgelopen weken. Heel erg blij met de nieuwe woning die nu bijna af genoeg is om te kunnen verhuizen. Toen mijn ouders hielpen met klussen dacht iedereen dat zij het hadden gekocht: 'wat leuk, wij hebben ook een zoon van die leeftijd!'. Nee beste meneer, ik alleen word de nieuwe buurvrouw. Dan voel je je stiekem wel trots.

De keukenboer noemde mijn keuken 'mooi voor een vrouwtje alleen'. Toen voelde ik me dan weer erg single :P Goed moment om weer aan te haken!
Wat fijn dat het zo goed als klaar is. Nu begint het leuke gedeelte. Inrichten en genieten van je nieuwe stek.
Pompoenschip schreef:
21-11-2020 21:00
Ik mis wel wat menselijke interactie, maar ook niet echt. Ik vind online chatten en interactie zoals hier op een forum leuk. Soms is het echter wel fijn om even naar buiten te gaan en met 'echte' mensen om te gaan.

Nieuwe vrienden, kennissen, dat heb ik nodig.....relatie, niet zo zeer. Helaas ken ik weinig mensen die ook behoefte hebben aan nieuwe sociale contacten, en op datings apps zitten mensen ook niet te wachten op een vriendschap maar wel op een relatie...

Lastig is het soms vind ik.
Dat is ook lastig. Maar er zijn goede tips gegeven. Er is een app waar je ook alleen vriendschap kunt zoeken. Volgens mij was het Bumble.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven