Vanaf wanneer weer een relatie?

21-11-2020 21:31 129 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben uit elkaar met vader van kind.
Ik merk dat ik behoefte heb aan genegenheid en liefde. Ik moet eerst leven opbouwen voor mij en zoon. Mijn rationele ik zegt “geen man zolang zoon nog zo jong is. Niet beginnen aan de tweede leg”


Ik wil ervaringen weten van moeders die verder zijn gegaan met hun leven.
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
21-11-2020 21:36

Ik kom uit een hele giftige relatie van 4jaar lang. En het is nu 1.5 jaar voorbij en ook een dochtertje van 1.5 jaar.
Ik moet er niet aan denken om een nieuwe man in mijn leven toe te laten. Daar is mijn vorige relatie veel te traumatisch voor geweest. Voor mij hoeft een relatie helemaal niet meer. Veel te veel gedoe.
Laat ik eerst eens aan mij zelf werken (waarom heb ik mij zo laten behandelen)en samen met dochtertje een mooi leven opbouwen en daar is geen man voor nodig.

De liefde en genegenheid die ik nodig heb krijg ik van mijn dochtertje.

Dit, scheelt mij typen.
To jij bent nog geen maand (?) weg bij je ex, ga eerst de boel regelen. Dan is het tijd voor rust, verwerken, regelmaat en een nieuwe balans vinden.
Heb je al een woning voor jezelf en je kind?
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 22:13
Ik vind het best knap hoe sommige vrouwen weer een vent vinden. Ik mis seks en liefde. Ik denk dat het vooral is.
Liefde kreeg je niet van hem toch?
Alle reacties Link kopieren
ik zou eerst de boel op orde hebben, rust creeeren voor jezelf en voor je kind .. Je bent net een blauwe maandag weg bij je vent, haast ?

Zoals Nanouk al zegt... doe eens rustig
Alle reacties Link kopieren
Ik voelde mij vaak allen in de relatie met mijn ex. Elke keer verbloemde ik dat voor mezelf en ging ik steeds over de grenzen bij mijzelf heen. Ik vraag mij af wat de rede is dat ik het zover laat komen dat men over de grens gaat?

Ik ben trots op mezelf dat ik de keuze en ballen heb om weg te gaan. Ex wil ons weer terug, hell no dat ik weet terug ga. Voor kind veranderd er niet veel. Ik was toch altijd de vaste en vertrouwde gezicht voor kind.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 6 jaar alleen geweest na de scheiding. En dat beviel me best goed. Ik had wel minnaars maar die waren niet betrokken bij mijn kinderen.

Na 6 jaar ontmoette ik mijn huidige man, ook hij heeft kinderen uit een vorige relatie. Toen we 6 jaar samen waren, zijn we gaan samenwonen. Dat was het moment dat de kinderen het ook een goed idee vonden.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 22:29
Ik ben daar niet zakelijk genoeg voor. Ik ben een emotioneel persoon. Ik heb seks met iemand waar ik mee ben verbonden.
Jij bent op dit moment niet de hoofdprijs voor een gelijkgestemde man: Een vrouw (met een klein kind) die nog midden in het puinruimen van haar vorige relatie zit.

Een man met een beetje gezond verstand zou er niet aan beginnen.

Dus als je een man wilt die voor verbinding gaat en niet alleen voor seks is het handiger dat je eerst je leven weer op de rit probeert te krijgen.
merano wijzigde dit bericht op 21-11-2020 23:27
0.09% gewijzigd
óu sont les neiges d'antan

Heb je niet gewoon een beetje huidhonger?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
21-11-2020 23:15
Heb je niet gewoon een beetje huidhonger?
Ik knuffel met zoon en krijg welgemeende knuffels terug. Maar ik mis de seksuele behoefte met een man.
Alle reacties Link kopieren
Ben er na mijn scheiding in 2013 niet meer aan begonnen, goede keuze geweest, dat houden we voorlopig zo.

Het lijkt me een heel gedoe met kinderen, eventuele exen en weer rekening moeten houden met....

Zorg voor een stabiel leven en doe je best om het goed met jezelf te kunnen vinden... Dan komt die juiste relatie na een tijdje wel... Of niet (en dat is dan ook geen probleem).
Live long and prosper
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:20
Ik knuffel met zoon en krijg welgemeende knuffels terug. Maar ik mis de seksuele behoefte met een man.
Jammer dan. Zet je behoeftes maar even in de ijskast.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:20
Ik knuffel met zoon en krijg welgemeende knuffels terug. Maar ik mis de seksuele behoefte met een man.
Je kan ook gaan Tinderen en het "just for fun" houden.

Genoeg mannen die daar helemaal niet op een relatie zitten te wachten.


Moet je alleen voor jezelf héél duidelijk stellen dat het écht alleen voor seks is én absoluut niets extra.
Geen liefde, niet blijven kleven, ...
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Als je nu aan een andere relatie begint, dan ben je weer jezelf niet. Leer eerst alleen zijn, het alleen leuk hebben, als je daar echt van geniet. Kan je weer eens naar een relatie kijken. Echt doe het, je hebt er je hele leven wat aan.
Wissewis schreef:
21-11-2020 23:38
Je kan ook gaan Tinderen en het "just for fun" houden.

Genoeg mannen die daar helemaal niet op een relatie zitten te wachten.


Moet je alleen voor jezelf héél duidelijk stellen dat het écht alleen voor seks is én absoluut niets extra.
Geen liefde, niet blijven kleven, ...
Maar TO houdt niet van casual sex. Ze wil sex met een man waarmee ze zich verbonden voelt.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het toch al goed dat jij je van je ex losgemaakt hebt. Als je echt super labiel was dan was je nog wel bij hem gebleven.
Zoals dat vaak gaat..

Je moet even wennen aan het single zijn dat duurt een tijdje. Maar heeft ook wel voordelen als je het singel zijn accepteert

Als je gaat daten hoeft het ook niet persee iets te worden. Als je tenminste niet gelijk verliefd wordt en kritisch genoeg bent kun je dat wel een tijd op afstand houden.
Alle reacties Link kopieren
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:09
Ik voelde mij vaak allen in de relatie met mijn ex. Elke keer verbloemde ik dat voor mezelf en ging ik steeds over de grenzen bij mijzelf heen. Ik vraag mij af wat de rede is dat ik het zover laat komen dat men over de grens gaat?

Ik ben trots op mezelf dat ik de keuze en ballen heb om weg te gaan. Ex wil ons weer terug, hell no dat ik weet terug ga. Voor kind veranderd er niet veel. Ik was toch altijd de vaste en vertrouwde gezicht voor kind.
Ga dat eerst maar uitzoeken voordat je weer gaat daten.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
21-11-2020 22:37
Handig dat daar een formule voor is.
Ja toch? Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan? ;P
Serieus... is dit echt?
Alle reacties Link kopieren
Pffff, waar zit jouw logisch nadenken knopje?

Ga dit eerst eens allemaal afhandelen en daarna in therapie.

Heb je al aangifte gedaan? Heb je al een advocaat? Heb je al dingen in werking gezet om jouw erfenis uit jullie woning te krijgen? Is er al contact met vader geweest voor ouderschapsplan? Is de alimentatie al geregeld? Heb je al een woning? Tijdelijke voorzieningen? Etc etc etc.

Je moet er verdorie voor je kind zijn en dan is het maar even jammer dat je een leegte voelt, dan knuffel je je zoon maar een keertje extra. Jouw keuzes (in mannen) zijn in het verleden nu niet bepaald de meest handige geweest. Werkelijk een tweede leg, hoe bedenk je het met een ventje van net aan 10 maanden. Arm kind :( .

Stort je op de afhandeling dan heb je geen tijd om bij leegte stil te staan. Jank een potje en zorg goed voor je baby en jezelf. Zonder vent.. je moet geluk in jezelf vinden en niet laten afhangen van een ander.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 21:40
Ik ben met vader recent uit elkaar omdat hij mij had geklapt. Ik mis een soort leegte in mij.
Ik ben er 1000% voor mijn kind maar ik mis liefde en genegenheid van een man.
Omdat hij je had geklapt??
Ik ken die term alleen onder 16 jarigen.
Alle reacties Link kopieren
Koop een vieb en concentreer je op wat belangrijk is.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Mompelt iets over prioriteiten,
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 21:40
Ik ben met vader recent uit elkaar omdat hij mij had geklapt. Ik mis een soort leegte in mij.
Ik ben er 1000% voor mijn kind maar ik mis liefde en genegenheid van een man.
Leegte is toch normaal na een breuk? Zit er mee, wees daar bij met je aandacht en koester het. Dat hoef je niet op te vullen omdat het iets van jezelf is wat aandacht nodig heeft van jou. Niet van een man.

Heel vervelend gevoel, ik weet er alles van want ben ook recent weer single. Alleen als je het opvult met weer een nieuwe kerel bijt die leegte je op een ander moment nog weer harder.
En vaak schuilt er in leegte heel veel verdriet, huil, wees alleen, dat is wat nu nodig is. Juist nu. Sterkte.
DuchessMeganMarkle schreef:
21-11-2020 23:20
Ik knuffel met zoon en krijg welgemeende knuffels terug. Maar ik mis de seksuele behoefte met een man.
Ja duh ik ook. Single en corona, laat ik het samenvatten met: dit is niet het meest sensuele of erotische jaar ooit...

Je bent uit een kutrelatie gestapt maar nu wordt niet alles vanzelf rozegeur en maneschijn. Sommige dingen zijn gewoon stom aan alleen zijn, zoals fysiek contact missen, niet iemand even snel om alle kleine dingen kunnen appen of bellen, iets zwaars en onhandigs alleen moeten verplaatsen, niemand die eens voor je kookt of de eerste keer dat je ziek bent terwijl je alleen bent en niemand even een kop thee voor je zet.
Maar daar ga je manieren voor vinden. Vrienden om dingen mee te delen, misschien friends with benefits.

Stort je niet direct in een nieuwe relatie to, want ik denk dat uiteindelijk de voordelen van een tijd alleen zijn groter zijn, dan de nadelen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een triestigheid.

Op naar het volgende dramatopic.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook seks hebben zonder iemand direct je leven in te slepen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven