Sinterklaascadeau man 30 jaar

24-11-2020 14:24 42 berichten
Hoi allemaal, ik heb zojuist een nieuwe man ontmoet die ik graag wil verrassen met een cadeautje voor Sinterklaas. Hij is 30, maar hobby’s zijn vrij uiteenlopend van muziek tot koken, op stap, hardlopen. Heeft iemand een leuk idee voor een cadeautje? Ik ben inspiratieloos.
Een racebaan.
Alle reacties Link kopieren
Een mooi kookboek, een pakket met speciaalbier, een boek over hardlopen, een nummer of abo van runners world, handige dingen voor het hardlopen ( verlichting, waterhouder, tasje, sokken)
Een bon voor een dagje uit met jou?
Alle reacties Link kopieren
- lekkernijen van een traitteur (en die lekker samen opeten)
- heel goede olijfolie of lekkere kruiden
- een maaltijdboks van jouw favoriete maaltijd die je zelf kookt met recept erbij
- een (knooppunten-) kaart van een mooi gebied in de omgeving (om makkelijk nieuwe hardlooproutes uit te zetten of gewoon meteen een hardlooproute kaart of boek)
- spelletje om samen te spelen
- mini discolamp (leuk om thuis eens te dansen tijdens corona)
- chocoladeletter (maar dan een luxe?)
- leuk gedichtje
- waterfles (een stoere van Clean Kanteen ofzo)
- mooie wijnglazen
- vijzel
- kookboek
Alle reacties Link kopieren
Wat is je budget?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem nu net ontmoet en gaat een cadeautje kopen voor Sinterklaas?
Alle reacties Link kopieren
Een chocolade letter :kwijl:
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
24-11-2020 14:43
Je hebt hem nu net ontmoet en gaat een cadeautje kopen voor Sinterklaas?
een kleine attentie is toch hartstikke leuk?

Ik ben het wel met je eens (want denk dat je dat bdoelt) dat budget en cadeau wel moet passen bij de lengte/ intensiteit / aard van het contact.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
24-11-2020 14:43
Je hebt hem nu net ontmoet en gaat een cadeautje kopen voor Sinterklaas?

Ik zou me opgelaten voelen als een zojuist-scharrel met een (Sinterklaas)cadeautje aan zou komen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Luxaflex schreef:
24-11-2020 14:50
een kleine attentie is toch hartstikke leuk?

Ik ben het wel met je eens (want denk dat je dat bdoelt) dat budget en cadeau wel moet passen bij de lengte/ intensiteit / aard van het contact.
Er staat dat ze zojuist een nieuwe man heeft ontmoet, ik lees dat als “ ze is voor het eerst iemand tegengekomen, of voor het eerst kennis mee heeft gemaakt “. Vandaar dat ik daar op reageer met je hebt hem net ontmoet. Ik ontmoet elke dag nieuwe mensen, daar ga ik geen cadeautjes voor kopen want dan ben ik arm. Dat bedoel ik. :P
Chocoladeletter iets dergelijks of sintlikeur of bittertje als hij van drank houdt, en het daarbij laten.
Alle reacties Link kopieren
Koptelefoon
LP's (dit is ook weer hip onder jongeren toch)
Platenspeler
iTunes Card
Spotify Giftcard
Kaartje voor livestream concert op YouTube
Ehhh
Snijplank in de vorm van een muziekinstrument :")
Plectrums/snaren
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Oh je hebt hem net ontmoet, dan zou ik het laten bij chocolade of sokken of zo
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
24-11-2020 14:52
Er staat dat ze zojuist een nieuwe man heeft ontmoet, ik lees dat als “ ze is voor het eerst iemand tegengekomen, of voor het eerst kennis mee heeft gemaakt “. Vandaar dat ik daar op reageer met je hebt hem net ontmoet. Ik ontmoet elke dag nieuwe mensen, daar ga ik geen cadeautjes voor kopen want dan ben ik arm. Dat bedoel ik. :P
Je hebt gelijk. Ik las "net ontmoet" en dat kan naar mijn idee betekenen dat je al 1-2 maanden intensief aan het daten bent en dan vind ik een kleine attentie best wel leuk!

Maar er staat dus "zojuist ontmoet".. dat klinkt idd alsof het contact nog kakelvers is... En in dat geval vind ik persoonlijk mogelijk een chocoladeletter ofzo ook wel passen maar niet veel meer.
Alle reacties Link kopieren
Sokken met muzieknoten erop :lol:
wij slapen nooit.
Ik zou gaan voor een duur cadeau, durft ie ook niet zomaar te vertrekken omdat hij zich dan schuldig voelt. Een ring doet het wel goed denk ik.
In_Tenebris schreef:
24-11-2020 15:02
Ik zou gaan voor een duur cadeau, durft ie ook niet zomaar te vertrekken omdat hij zich schuldig voelt. Een ring doet het wel goed denk ik.
:lol:
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
24-11-2020 15:02
Ik zou gaan voor een duur cadeau, durft ie ook niet zomaar te vertrekken omdat hij zich dan schuldig voelt. Een ring doet het wel goed denk ik.
Als dat je doel is dan stel ik voor dat je zijn naam tatoeert op je bil of borst, of geef hem een nieuw naamplaatje met jullie beider namen, of organiseer een verrassingdinertje voor hem met zijn ouders en jouzelf, of laat die chocoladeletter (want het is maar een kleinigheidje) op zijn werk bezorgen.
luxaflex wijzigde dit bericht op 24-11-2020 15:09
0.10% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als hij het nog niet heeft: een vleesthermometer!
De beste tool in de kitchen die veel mensen niet hebben.
Tenzij hij vegetarisch is natuurlijk....
Die van Ikea is fijn en niet duur.
AnAppleADay schreef:
24-11-2020 15:07
Als hij het nog niet heeft: een vleesthermometer!
De beste tool in de kitchen die veel mensen niet hebben.
Tenzij hij vegetarisch is natuurlijk....
Die van Ikea is fijn en niet duur.
Ik zou denken, wat moet ik hier mee en in een kastje leggen.
Alle reacties Link kopieren
Luci_Mster2 schreef:
24-11-2020 15:09
Ik zou denken, wat moet ik hier mee en in een kastje leggen.
Kook je graag? TO heeft het erover dat hij van koken houdt.
Wij gebruiken hem minstens één keer per week.


Edit: haha en ik zie nu dat ik kitchen heb geschreven. Dat krijg je van forummen onder (Engelstalige) werktijd :facepalm:
Ik kook veel en kan best goed... maar niet graag nee. :-D :-D
Als hij van bier houdt is het misschien wel leuk om een persoonlijke fles bij bijvoorbeeld Hertog Jan te reserveren in de kelder van de brouwerij.
Deze kun je later ophalen en dan krijg je een rondleiding voor 2.
Maar dan moet je dat zelf ook wel leuk lijken natuurlijk :winkie:

https://www.hertogjan.nl/brouwerij/persoonlijke-fles/
Een fles limoncello
Alle reacties Link kopieren
Hardloopsokken
Baardshampoo of baardolie. Moet hij wel een baard hebben he.
Seks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven