Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
fladder schreef:
27-11-2020 22:28
Ik snap ‘m niet
Waarom leggen ze hun vriendenboekje erbij?
Omdat ze willen dat Sinterklaas ook in hun vriendenboekje schrijft..
Julus schreef:
27-11-2020 21:08
Voor als je wil lachen: the hustle. Met Rebel Wilson. Videoland.
Ik HAAAAAAAT Rebel Wilson

echt..zo'n kotsmens..
Ze is wel erg aanwezig ja :applause:

Bij de Lees ook zijn er 4 sterrenbeelden die hun ware gaan ontmoeten in 2021. Ik heb weer pech.
Door naar 2022 :there:
volgens viva zit ik goed in 2021..maar dat zou dan voor iedereen gelden die in dezelfde maand jarig is..en dat geloof ik nou weer niet ;-D
Dat kans op orgasme stukje is hem volgens mij ook niet..mijn ervaring is anders
tomcat schreef:
27-11-2020 23:38
Dat kans op orgasme stukje is hem volgens mij ook niet..mijn ervaring is anders

Geef ons de gouden tip..
Alle reacties Link kopieren
Attraverso schreef:
27-11-2020 17:14
Ik weet niet meer van wie de tip kwam maar My Octopus Teacher was prachtig!! Heel erg bedankt want de titel sprak me niet aan waardoor ik anders nooit zou gekeken hebben.
Heb het wel niet droog gehouden...
Dat was ik! Fijn om te horen dat je wat aan mijn tip hebt gehad 😁 De titel trok mij ook niet, kreeg tip ook via iemand anders en was erg onder de indruk! Vooral het eerste ‘contact’ moment en moest ook traantje wegpinken op het eind. Denk er regelmatig nog wel eens even aan terug, mooie boodschap achter.

Hier verder relaxed. Leuke aankopen gedaan qua kleding en spulletjes voor in huis. Gister met vriendin naar winkels geweest en vanavond was er ook vriendin langs. Dit weekend wordt het lekker zonnig, maar ga toch de kerstboom opzetten 🙌
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
27-11-2020 23:08
Omdat ze willen dat Sinterklaas ook in hun vriendenboekje schrijft..

Ah ok
Ik denk dat veel kinderen niet meer geloven op die leeftijd, maar rond deze tijd slaat toch de twijfel toe. Uit opportunisme of toch een terugval in het magisch denken ofzo :)
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
27-11-2020 23:53
Ah ok
Ik denk dat veel kinderen niet meer geloven op die leeftijd, maar rond deze tijd slaat toch de twijfel toe. Uit opportunisme of toch een terugval in het magisch denken ofzo :)
Sinds wanneer is magisch denken een terugval?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
27-11-2020 23:52
(...)
Hier verder relaxed. Leuke aankopen gedaan qua kleding en spulletjes voor in huis. Gister met vriendin naar winkels geweest en vanavond was er ook vriendin langs. Dit weekend wordt het lekker zonnig, maar ga toch de kerstboom opzetten 🙌
Flink Black Friday geshopt?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
alongwiththesunshine schreef:
28-11-2020 00:12
Flink Black Friday geshopt?
Ja waren toch wel wat leuke aanbiedingen! Wel voornamelijk online hoor, gister even de stad in met vriendin en was toen super rustig. Vandaag blijkbaar chaos, blij dat ik lekker binnen zat 😁 Jij nog wat leuks gekocht?
Alle reacties Link kopieren
Vivi3338 schreef:
28-11-2020 00:15
Ja waren toch wel wat leuke aanbiedingen! Wel voornamelijk online hoor, gister even de stad in met vriendin en was toen super rustig. Vandaag blijkbaar chaos, blij dat ik lekker binnen zat 😁 Jij nog wat leuks gekocht?
Ah ja ik was al benieuwd hoe druk het zou zijn in de stad met black Friday/week. Ja ik ook online. Maar ben echt ontzettend slecht in online shoppen dus ben benieuwd hoeveel ik deze keer terugstuur🙈
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
28-11-2020 00:09
Sinds wanneer is magisch denken een terugval?
Magisch denken is dat je denkt dat je kunt beïnvloeden hoe iets loopt. Kinderen doen dat bijvoorbeeld door te denken; als ik zoveel bomen tegenkom dan loopt iets zoals ik voor ogen heb.
Of met sinterklaas; als ik m'n vriendenboekje neerleg en er wordt in geschreven, dan bestaat de sint vast echt.
En bij kinderen is dit tot een bepaalde leeftijd heel normaal, dat hoort bij opgroeien.

Volwassenen die magisch denken lopen echt vast. Bijv. bij liefdesverdriet kan dat gebeuren dat iemand kan verzanden in magisch denken. Dus doet alsof de relatie niet uit is, of steeds scenarios bedenkt hoe het had kunnen lopen als je dit of dat gedaan zou hebben. Dan loop je vast in je verwerkingsproces.

Magisch denken helpt in elk geval niet vooruit. In extreme gevallen krijg je een obsessieve compulsieve stoornis door alle handelingen uit te voeren waarmee je denkt dat je iets kunt sturen.

😁 Vond het een leuke vraag om te beantwoorden dus ging even voor m'n beurt..
Goedemorgen allen! Veel te vroeg dag weer hier. Lag er pas 0:30 in..

Fladder ik moest lachen om je pizza avontuur.

Snow, wat rot dat je een punt achter je relatie moet zetten. Klinkt als de beste keuze. Sterkte. En het is een zure appel waar je doorheen moet, alleen doe je dit uit liefde voor jezelf. En dat is moedig en mooi!

Clumsy welkom! Pausini ook, word van fervent meelezer, mee schrijver ;) gezellig.

Julus, wat maakt dat je moeder een extra schoon en netjes huis van je verdient?
Veel lunch plezier. Klinkt knus.

Ik heb gisteren met een vriendin samen gegeten en daarna Machikoro gespeeld. Ik vind het echt zo'n leuk bordspel. Aanrader!

Zondag komt een andere vriendin langs voor een binge watch sessie. The haunting of Hill house. Erg leuke serie.
Goedemorgen allen,

Hier een drukke week voor de boeg. Dus straks voorbereiden en morgenavond weer werken. Ik zou blij zijn als het volgende week is. Dan is alles achter de rug.

Welkom alle nieuwe schrijfers...
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
27-11-2020 23:30
Ze is wel erg aanwezig ja :applause:

Bij de Lees ook zijn er 4 sterrenbeelden die hun ware gaan ontmoeten in 2021. Ik heb weer pech.
Door naar 2022 :there:
En wie zijn dat? 😂

In een andere op Viva staat dat er veel gaat gebeuren bij mij. Ik ga veel mensen ontmoeten. Maar niets over de ware.
Alle reacties Link kopieren
Goede morgen trouwens iedereen...

Iemand koffie, thee, water?
Brood, beschuit, yoghurt?

Ik wordt straks opgehaald voor een wandeldate 😂....door mijn beste vriendin.

Jules veel plezier met je moeder.
Tom wat geschreven in het boekje?
Snow alles goed gegaan gisteren?
Fladder, rookwolken opgetrokken?
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
28-11-2020 06:14
Magisch denken is dat je denkt dat je kunt beïnvloeden hoe iets loopt. Kinderen doen dat bijvoorbeeld door te denken; als ik zoveel bomen tegenkom dan loopt iets zoals ik voor ogen heb.
Of met sinterklaas; als ik m'n vriendenboekje neerleg en er wordt in geschreven, dan bestaat de sint vast echt.
En bij kinderen is dit tot een bepaalde leeftijd heel normaal, dat hoort bij opgroeien.

Volwassenen die magisch denken lopen echt vast. Bijv. bij liefdesverdriet kan dat gebeuren dat iemand kan verzanden in magisch denken. Dus doet alsof de relatie niet uit is, of steeds scenarios bedenkt hoe het had kunnen lopen als je dit of dat gedaan zou hebben. Dan loop je vast in je verwerkingsproces.

Magisch denken helpt in elk geval niet vooruit. In extreme gevallen krijg je een obsessieve compulsieve stoornis door alle handelingen uit te voeren waarmee je denkt dat je iets kunt sturen.

😁 Vond het een leuke vraag om te beantwoorden dus ging even voor m'n beurt..
Mooi gezegd!
Bij kinderen verdwijnt het meestal tussen 6 en 9.
Het is superschattig, dat magisch denken, maar inderdaad, handig is het niet. Wat een leuke bijkomstigheid is, is dat in dezelfde periode kinderen minder egocentrisch worden en zich steeds beter kunnen inleven in anderen.
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
28-11-2020 09:18
Goede morgen trouwens iedereen...

Iemand koffie, thee, water?
Brood, beschuit, yoghurt?

Ik wordt straks opgehaald voor een wandeldate 😂....door mijn beste vriendin.

Jules veel plezier met je moeder.
Tom wat geschreven in het boekje?
Snow alles goed gegaan gisteren?
Fladder, rookwolken opgetrokken?
Ja! En nu met goor spul de oven aan het reinigen
( kinderen balen een beetje want zaterdag altijd ovenbroodjes)

Veel wandelplezier! Ga je de natuur in?
Qiyara schreef:
28-11-2020 06:14
Magisch denken is dat je denkt dat je kunt beïnvloeden hoe iets loopt. Kinderen doen dat bijvoorbeeld door te denken; als ik zoveel bomen tegenkom dan loopt iets zoals ik voor ogen heb.
Of met sinterklaas; als ik m'n vriendenboekje neerleg en er wordt in geschreven, dan bestaat de sint vast echt.
En bij kinderen is dit tot een bepaalde leeftijd heel normaal, dat hoort bij opgroeien.

Volwassenen die magisch denken lopen echt vast. Bijv. bij liefdesverdriet kan dat gebeuren dat iemand kan verzanden in magisch denken. Dus doet alsof de relatie niet uit is, of steeds scenarios bedenkt hoe het had kunnen lopen als je dit of dat gedaan zou hebben. Dan loop je vast in je verwerkingsproces.

Magisch denken helpt in elk geval niet vooruit. In extreme gevallen krijg je een obsessieve compulsieve stoornis door alle handelingen uit te voeren waarmee je denkt dat je iets kunt sturen.

😁 Vond het een leuke vraag om te beantwoorden dus ging even voor m'n beurt..
Dit wist ik niet, leuk om te weten!
Ik kan me ook indenken dat als je in je jeugd veel onveiligheid of onzekerheden had, je als volwassene het magische denken hanteert om zo grip op alles te houden. Het lijkt me dan een copingmechanisme.

Zodra het ocd wordt of is het een ander verhaal. Kan best extreem zijn.
Mensen die 10x de deur dicht doen, 15x hun handen moeten wassen etc.

Het heeft allemaal met controle te maken.
Alle reacties Link kopieren
fladder schreef:
28-11-2020 10:06
Ja! En nu met goor spul de oven aan het reinigen
( kinderen balen een beetje want zaterdag altijd ovenbroodjes)

Veel wandelplezier! Ga je de natuur in?
Yess 😊 de Amsterdamse waterleidingduinen. Schitterd gebied.
Vriendin stelde het onverwacht voor gisteren.

Ik gooi mijn broodjes altijd in de airfryer. Scheelt voorverwarmen.
Maar ik ben alleen natuurlijk.
Julia_20 schreef:
28-11-2020 09:06
En wie zijn dat? 😂

In een andere op Viva staat dat er veel gaat gebeuren bij mij. Ik ga veel mensen ontmoeten. Maar niets over de ware.
Maaaar misschien zit daar ineens de ware tussen..je weeet het niet.
Julia_20 schreef:
28-11-2020 10:22
Yess 😊 de Amsterdamse waterleidingduinen. Schitterd gebied.
Vriendin stelde het onverwacht voor gisteren.

Ik gooi mijn broodjes altijd in de airfryer. Scheelt voorverwarmen.
Maar ik ben alleen natuurlijk.
Onverwachte uitjes zijn de leuksten. Lekker wandelen in goed gezelschap. Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Julia_20 schreef:
28-11-2020 10:22
Yess 😊 de Amsterdamse waterleidingduinen. Schitterd gebied.
Vriendin stelde het onverwacht voor gisteren.

Ik gooi mijn broodjes altijd in de airfryer. Scheelt voorverwarmen.
Maar ik ben alleen natuurlijk.
Oh leuk! Daar gaan wij heel vaak heen!

Ik heb geen airfryer. Klinkt handig, wist niet dat broodjes er ook in konden.
Ik krijg 1 gast minder. Diegene had corona in maart en sindsdien blijft ze kwakkelen. Erg heftig en vervelend. We nemen geen risico. Mijn moeder is op leeftijd. Daarom zouden ze met zijn drieen komen ipv met vijven.
Ik moet er niet aan denken dat ik mijn moeder zou besmetten, dus we knuffelen ook niet en houden afstand. Het is niet anders.

Verse broodjes in huis, eitjes gekookt. Komt helemaal,goed. We gaan ook nog wandelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven