Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@ giorra, ja 8 dagen is nog wel erg vroeg inderdaad. Ik heb de testen van testjezelf ( casettes) en die zijn echt heel betrouwbaar hoor. Je moet ze alleen niet meer na de tijd aflezen weet ik inmiddels

Persoonlijk vind ik de testen van het kruidvat (2 voor 4,99) echt het beste. Geen vals positieven, geen indroogstreepje en supergevoelig. Zijn ook net zo duur als de sensitest midstreamtesten. Ik heb er dus op dag 10 positief mee getest

@ meiske, inderdaad een spannende week. We wachten natuurlijk met jou in spanning af!

@ toa, ik heb er echt bewondering voor hoe je er tot nu toe mee omgaat. je houdt je sterk en bent zelf nog bezig met anderen! Ik ben blij te horen dat je je vandaag goed voelt. Lekker uit eten, ik hoop dat je je gedachten wat kan verzetten vanavond. En als het niet zo is, dan is dat toch ook goed? Je hebt iets heel waardevols verloren en het is alleen maar logisch dat je daar verdrietig om kan zijn.

@ poffer, hoe is het gegaan vandaag? Kreeg je gelijk de uitslag te horen?

@ korrel, nee hoor 28e is gewoon de intake. Volgens mij is de 1e echo pas een week of 3 later. ( al hoop ik natuurlijk dat er iemand na mij uitvalt en de vk ineens spontaan besluit om dan maar vast een echo te doen )

Wachtlijsten hebben we hier ook maar ik heb 'connecties' hahaha dus ik maak me niet te veel zorgen.

@ tatli, MvM, wat goed van je dat je mee gaat doen, als je het in je omgeving hebt meegemaakt is de motivatie ook wel groter stel ik me voor! Is wel spannend lees ik her en der omdat je dan ook nog over hun test heen moet plassen.
@Poffer; goed zeg, op naar het volgende onderdeel!

@Bowie; op dag 10 met een 'normale' test is dus snel. Want die van het kruidvat staan toch niet bekend dat je eerder dan je NOD al een positieve test kan hebben? Misschien haal ik ze nog morgen of overmorgen, ben zoooo ongeduldig. Wil gewoon NU weten waar ik aan toe ben deze maand hahah, lijk wel een klein kind. Ik heb zelf de testen van babyboomshop, weet niet of die te vertrouwen zijn.
@giorra: Ik vind je helemaal geen zeur, dit zijn gewoon hele normale emoties die je hebt. Je wilt gewoon graag een kind. Ik had dat ook hoor toen ik zwanger bleek van deze. Op dag 2 had ik al het gevoel zwanger te zijn. Kon ook echt niet wachten...en je moet het gewoon lekker van je afschrijven. Ik weet dat de testen van clear blue echt 4 tot 6 dagen van tevoren betrouwbaar zijn, maar wel duur. Maar dan heb je tenminste ook geen vaag streepje, maar dan staat er gewoon ZWANGER OF NIET ZWANGER! Wel zo duidelijk. Ik heb ook de testen van bayboomshop gebruikt, vind ze prima.

@bowie: Connecties? Dat is handig, dus je krijgt je echo eerder? Hoelang ben je nu zwanger?

@poffer: Wat goed van je!! Al hadden we natuurlijk niet anders van je verwacht. Lekker he om dan vanavond lekker bank te hangen, dat heb je dan ook echt verdiend...geniet ervan!

@meiske: Omega is een gezonde vetsoort die veel in vette vis voorkomt en dat is belangrijk voor de aanmaak van de hersens van je ongeboren kind. Ikzelf gebruik gewoon de zwanger zijn pillen, daar zit gewoon alles in, en ben gek op vis...

@Toad: Tuurlijk voel je je niet helemaal top, is heel normaal op dit moment. Je moet alles nog een plek geven en dat heeft tijd nodig. Ik had ook testen van babyboomshop en die zijn ook prima en goedkoop.

@korrel: Ik was meteen zwanger met die babyboomshop testen, dus ik zou zeggen...follow me!!!

@liedje: Oh..dat doe ik ook altijd, volgens mij vindt iedereen dat prima. Beter dubbel dan niks, toch?

@muppet: Fijn dat er nu verder wordt gekeken door artsen die er echt verstand van hebben. Hopenlijk gaat het nu echt over...sterkte.

@allen: Een tijdje geleden had iemand een tip voor een middel tegen waterwratten, wat was dat ook alweer, en heeft iemand tips voor een goede creme tegen eczeem, mijn dochter heeft er zo'n last van. Ik ga volgende week met haar naar een electro acupuncturist, hopenlijk helpt dat!
quote:Paulita schreef op 07 mei 2009 @ 19:26:

@bowie: Connecties? Dat is handig, dus je krijgt je echo eerder? Hoelang ben je nu zwanger?

hahaha, nee hoor. Ik bedoelde wachtlijsten in de kinderopvang en daar heb ik 'connecties' ( klinkt wel stoer he?)

Volgens mij ben ik zaterdag (pas) 5 weken.

Herkennen jullie dat ook dat de tijd zo langzaam gaat? Eerst duur het eeuwen voor je kunt klussen, dan duurt het eeuwen voordat je kunt testen en nu kruipen de dagen voorbij tot aan de 1e afspraak en daarna de echo....
Ja, dat klinkt zeker stoer, en is ook wel heel prettig denk ik! Hoelang ben je nu zwanger?
je bent me te snel af paulita! ik was vergeten te antwoorden en heb mijn berichtje net gewijzigd. Maar 5 weken dus bijna :-)
Ja, ik herken dat wel ja. In het begin gaat het zo langzaaaaaaaaaaaaam. Maar vanaf week 12 gaat het snel. Ik ben morgen alweer 12 weken, voor je het weet ben je aan het bevallen!! Hahaha...VRESELIJK!!
Heey Paulita,

Het middel tegen waterwratten was Molkosan!

Voor eczeem zou ik Parfenac gebruiken, stukken huidvriendelijker als die smeersels met hormonen!
Bowie, ik herken het zeker dat het langzaam gaat. Ik ben nu officieel 6 weken en 3 dagen zwanger maar omdat ik een lange cyclus heb moet daar denk ik wel een correctie vanaf. Ik kan echt niet wachten tot de echo en daarna tot het tweede trimester. Heb jij al klachten, ik weinig, behalve pijn in mijn liezen/onderrug een beetje en ik ben wat sneller moe dan normaal. Verder moet ik op tijd eten, anders word ik een beetje misselijk maar dat is het wel zo'n beetje volgens mij.
if we all light up, we can scare away the dark...
@ tatli,

nee, de paar klachten die ik had zijn dus zo goed als verdwenen. Niet meer vaak plassen, geen zin meer in raar eten. Ben ook niet meer zo moe, af en toe alleen een soort van plotselinge golf van moeheid die me overvalt en 10 minuten later weer weg is M'n borsten zijn nog iets gevoelig maar echt veel minder dan 2 dagen geleden. En vandaag wel weer om 5.30 uur wakker.....helaas!

Verder vind ik het eigenlijk jammer dat ik nog niet meer voel omdat dit voor mijn gevoel een bevestiging zou zijn van het zwanger zijn. Ik maak me toch wel wat ongerust, al weet ik dat het niets hoeft te betekenen.

Ik dacht trouwens dat jij wel al pijnlijke borsten had?

@ giorra, kruidvat testen blijken dus ook heel gevoelig te zijn, als staat het niet op de verpakking. Als je even googlet kom je vanzelf allerlei verhalen tegen.
@ toa...fijn dat je werk toch een goeie afleiding is voor je

@ muppet...wat kl*te zeg... ....en dan ook nog uitgerekend DAAR op die plek!!!

@ poffer...goed gedaan!!!!! we hadden idd niet anders van je verwacht

@ giorra...spannend!!!! duim voor je

hier nog niet echt in mn hummetje...net mn moeder huilend aan de telefoon gehad (kan ik niet tegen...ga ik ook huilen) dr neef is overleden (kanker uitgezaaid was niks meer aan te doen) binnen een maand tijd was t gebeurt.....en dat was al de 3de rouwkaart in de bus deze week voor mn ouders...dus dat is niet fijn.

mn ongesteldheid word ik ook niet goed van!!! het is nu al 2 dagen beetje half half wat daar beneden gebeurt..normaal gesproken is het nu wel in volle glorie aanwezig en heb ik echt flinke last van buik en rugpijn...maar de klachten wat ik nu heb is peanuts vergeleken met normaal
@Poffer Waar blijft je uitgebreide verhaal over vandaag? Ben benieuwd hoe je dag gegaan is.

@Bowie & Tatli Wat kan wachten dan lang duren he. Kan me voorstellen dat jullie graag een bevestiging zouden willen van het zwanger zijn. Maar er groeit gewoon echt een kindje in jullie buik, bijzonder hoor!

@Paulita Misschien heb ik het gemist, maar heb je het eigenlijk al aan je dochter verteldt? En hangt de mooie echo boven je bed of in de kamer?

@Toa Ik vind het zo knap van je dat je al een beetje vooruit aan het kijken bent. Ik hoop zo dat je dit een goed plekje kan geven en positief de toekomst ziet. Maar zoals ik je hier leer kennen, kan jij dat als de beste
hey skull, wat een vervelend nieuws . Als je al uit je hum bent dan heb je vaak nog meer last van dit soort berichten en huilende moeders. Hopelijk voel je je snel weer wat beter. Wel raar dat je zo minimaal ongesteld bent trouwens. Kan me van vorige maand herinneren dat je echt mega-ongesteld was (herkenbaar helaas dus daarom onthouden). Is het inmiddels al een beetje doorgezet?
Hoi allemaal,

Etentje was erg leuk maar veeeeeeeeeeeeel.

Voel me echt uit mijn velletje knappen. Maar een beetje veel fruit vandaag, pfff…

Voel me goed vandaag, niet droevig, niet piekerig, gewoon normaal!

Meiske: Ik weet niet of iedere VK Omega voorschrijft. Het schijnt zelfs ook in sommige “zwangerschaps-vitaminen“ te zitten?

Giorra: Luister goed meid: Je bent geen zeur!! Tuurlijk is het vreselijk voor mij wat er gebeurt is. Maar jullie hebben je eigen zorgen en wensen en dat mag je heus uitspreken. Feit is dat er dagelijks tig vrouwen zwanger worden, logisch dat er ook vaak wat misgaat. En tja.. dat dat nu net bij mij moet zijn is reuze balen en verdrietig voor mij, maar that’s life. Dus voel je niet geremd om je eigen kwaaltjes, twijfels en onzekerheden hier te uiten.

Poffer: YESS!! Positief advies, nou dat klinkt als een goed aflopende sollicitatieprocedure.

Ik hoop dat je snel wat hoort.

Bowie: Hoe voel je je nu? Hopelijk lekker aan het genieten van alles? En ja… het gaat zoooo langzaam. 1 dag lijkt wel een week. Heel herkenbaar. hahaha

Paulita: Mijn dochter heeft ook last gehad van water-wratjes. Op den duur verdwenen ze vanzelf. Hoop dat de molkosan helpt. Ben benieuwd.

Skull: He meissie, dikke knuffel voor jou

Korrel: Thanks voor je complimentje Het komt allemaal vast goed!

Meiden ik ga vlug naar mijn werk.

Doeg!
Stay with me, let\'s just breathe.
Skull, inderdaad het doet veel met je als je je moeder hoort/ziet huilen. 3rouwkaarten in een week is ook wel weer genoeg voor een jaar.

Wat betreft je menstruatie, het blijft een raadsel bij iedere vrouw geloof ik.

Bowie en Tatli, het gaat vanaf de 5 weken echt sneller. Tenminste voor mijn gevoel is het snel gegaan. Ben vandaag 8weken.

Het heel vroeg wakker kwaaltje is wel erg herkenbaar.

Voor de rest heb ik ook helemaal geen kwaaltjes, al telt het misselijk zijn voor 10kwalen.

Muppet, wat vervelend dat het niet over is. T is wel fijn dat je in het ziekenhuis terecht kan. Ik heb altijd het idee dat daar de mensen zitten die er ook echt in gespecialeerd zijn. De huisarts weet veel maar van alles vaak maar een beetje.

En veel plezier en romantiek toegewenst vanavond (tenminste t is toch vanavond?!)

Meis, Wat spannend en leuk om weer te beginnen met werken. En een katje en het ziekenhuis. Wel fijn denk ik voor je om met vanalles bezig te zijn. Heb je niet zoveel tijd om te piekeren/na te denken/zorgen te maken. Maar volgens mij sta je er al een stuk positiever in als ongeveer 2 weken geleden, knap hoor!

Giorra, die van cluer blue kan 4dagen voor je NOD gedaan worden. Deze kost wel 12,99. Ik heb hem gebruikt na dat de test van de kruidvat positief was. Ook die van 2 voor 4,99.

Beide gaven ze op woensdag positief aan terwijl ik vrijdag mijn NOD zou hebben. Ik snap helemaal dat het spannend voor je is.

Korrel, snap helemaal dat je wil weten wanneer je ovulatie is. Eindelijk ben je een stapje verder, wat zal dat heerlijk voor je voelen.

Toa, mooi hoor zo'n positieve instelling. Word er een beetje stil van.

Ben er van overtuigd dat je met een positief gevoel meer kan bereiken. Het is makkelijk gezegd maar door positief te denken kunnen dingen makkelijker gaan. Ik krijg bij de joga/meditatie les ook altijd tips enz om positiever te denken en ik moet zeggen het helpt echt.

Prachtig om te zien dat jij al zover bent.

Paulita, hopelijk kan de acupuncturist helpen, succes!

Je bent al 12weken, dat gaat snel!

Allen: gister ben ik bij mijn (grote) zus geweest, ze is 17jaar ouder en ik heb haar verteld dat ik zwanger ben. Ze vond het geweldig dat haar kleine zusje (ja, in haar ogen blijf ik altijd klein. Ze heeft ook een soort moedergevoel voor me) mama word.

En afgelopen woensdag ben ik bij mijn andere zus geweest, mijn jongste nichtje van 3 zat helemaal te stralen. Toen haar papa thuis kwam riep ze heel hard :"Papa, M. krijgt een baby en ze krijgt een dan een dikke buik." Geweldig toch.

Verder heb ik gister niet overgegeven, mijn buik is nog wel erg aan het draaien. Maar het is nu wel vol te houden.

Manlief heeft gister thuis kunnen eten dus als het zo blijft is het al heel wat.

O,ja ik heb ook gebeld voor moeders voor moeders. Helaas kwamen ze niet in ons dorp bezorgen en zou ik iedere week 25kilometer moeten rijden (enkel) om de flessen in te leveren. Vond ik net iets te ver, wel jammer wat het is een goed initiatief.

Nou volgens mij heb ik weer genoeg gekrabbeld, vandaag nog even rustig aan. Probeer morgen weer te gaan werken en maandag de ECHO, spannend!
@ meis, gelukkig dat je je weer wat beter voelt. Dan werken de pilletjes gelukkig! En spannend hoor, maandag al de echo..fijn dat je al sneller kan.

En een zus die 17 jaar ouder is, jemig! dat is een verschil

Nu ik erover nadenk.....ik ben zelf ook 18 jaar ouder dan mijn jongste zusje maar dat is omdat mijn vader hertrouwd is met een jongere vrouw. Hahaha, echt stom het schiet me nu pas te binnen terwijl ik dit zit te typen! Zou dit al zwangerschapsdementie zijn?
2 X is wat veel
Skull, wat zielig voor je moeder. Ik trek me dat soort dingen ook altijd enorm aan, zeker als de hormonen dan nog meespelen ben ik ook snel van slag...

Bowie, ik had/heb inderdaad ook pijnlijke borsten maar of ik ben eraan gewend geraakt of het is wel minder dan eerst. Ze doen nog steeds wel pijn, maar vooral bij aanraking. Eerst deden ze gewoon pijn van zichzelf zeg maar. Ik heb precies hetzelfde als jij hoor, op zoek naar bevestiging. En de enige klacht die ik echt heb is mijn in mijn rug/liezen en soms in mijn buik. Moet zeggen dat ik van deze kwaal niet echt geruster raak, maar goed. Woensdagavond komt mvm bij mij langs, dus dan mag ik weer even legaal over een zwangerschapstest plassen voor wat bevestiging

Wat een leeftijdsverschil met je zus Meis, ik ben zelf 8 jaar ouder dan mijn kleine zusje (die ook al weer bijna 23 is) en dat vond ik vroeger al veel. Pas sinds zusje 15/16 is hebben we meer echt zussencontact. Daarvoor was zij natuurlijk nog een kind en ik al ontzettend volwassen (dat vond ik zelf vooral). Haar babytijd heb ik natuurlijk wel heel bewust meegemaakt, ik weet nog wel dat ik dat zooooooooo leuk vond als achtjarige. Bovendien kreeg mijn beste vriendinnetje rond die tijd ook nog een zusje en onze moeders waren ook vriendinnen dus we konden af en toe spelen met onze levende poppen. Wij vonden het superleuk om flesjes te geven en luiers te verschonen en hoewel onze moeders op de achtergrond natuurlijk meekeken kan ik me best voorstellen dat ze dat af en toe best lekker vonden... Het was wel zo dat ze ons soms gewoon wegstuurden omdat we ook andere dingen moesten gaan doen zoals buitenspelen, maar wij waren die eerste maanden het liefst de hele tijd bij de baby. Ik hoop dat ik nog even handig ben als toen
if we all light up, we can scare away the dark...
@skull, wat een rotnieuws zeg zo aan de telefoon, logisch dat je zit mee te huilen toch....ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt hoor!

@toad, fijn dat je een leuke avond hebt gehad! Ik heb bewondering voor je hoe jij hier in staat!

@muppet, jeetje wat klote voor je zeg...gewoon naar binnen geslagen. Heb je er erg veel pijn aan? Misschien idd wel beter het ziekenhuis, huisartsen doen maar vaak wat. Nu wordt er tenminste echt goed naar gekeken, en maar hopen dat je volgende maand er weer voor kan gaan!

@poffertjes, super dat het helemaal goed ging!!! en hoe gaat het nu verder?

@bowie en tatli, ik heb dat ook hoor dat ik continue bevestiging zoek, op 1 of andere manier ben ik zo bang dat het misgaat. Ik heb ook teveel enge verhalen op internet gelezen denk ik....na al dat gelezen te hebben moet het bijna een wonder zijn wil het goed gaan voor mijn gevoel. Maar dat is niet realistisch natuurlijk....maar het blijft een onzeker gevoel, heeeel herkenbaar!

@meis, ik hoop dat het zo dat het nu weg blijft voor je......als je alleen maar aan het overgeven bent kan je niks meer!leuk dat je het aan nog meer mensen hebt verteld!!

Ik ben vandaag ook 8 weken! Nog 2 weekjes en dan de echo! Sinds 7 weken is die erge buikpijn verdwenen, ene kant fijn, andere kant denk ik, straks is het gestopt met groeien! Ik controleer dus regelmatig (50 x per dag) mn borsten of ze nog pijn doen. En gister was ik zo moe heb de hele dag bankgehangen...Zal nog wel goed zitten dan toch...Vanaf het moment dat je er voor kiest om zwanger te willen worden zit je in de onzekerheid, het genieten word daardoor wel wat moeilijker. Als er over 2 weken een kloppend hartje te zien is ga ik pas spulletjes kopen!
hey meiden,

jullie zijn harstikke snel met schrijven zeg... Maar ik was gisteren nog te moe om te typen. Maar even een update over gisteren. Ik heb eerst drie testen moeten doen (cijferreeks, figurenreeks en nog woordenschat test). Daarna was een interview met een psycholoog. 's middags een rollenspel (blijf het toch een beetje nep vinden...) een schriftelijke opdracht en nog een teamrollentest. Een heel pakket!

Alles werd meteen geanalyseerd en ik kreeg de uitslag aan het eind van de dag. Dus het positieve advies met de kanttekening dat ik mezelf meer in de picture mag zetten. Ik ben benieuwd... ze gaan het rapport opsturen met de post naar hun en naar mijzelf. Maar de verwachting is dat ze al snel (vandaag of maandag) telefonisch contact hebben. Dus eigenlijk hoop ik stiekem vandaag al wat te horen. Maar ik moet nu even geduld hebben. Maar ik hou jullie op de hoogte!

@meiske, al een beetje zin om maandag met je nieuwe baan te beginnen?

@ alle zwangeren.. ik hoop zo dat ik snel met jullie mag meepraten over kwaaltjes, enz.. Maar vind het zo gaaf voor jullie!!

x
Hallo allemaal!

@ Skull: rotnieuws! Leef met je mee!

@ Toa: Ik vind het knap zoals jij met alles omgaat, hoe je het oppakt!

@ Poffertjes: Ik duim met je mee!

@ Korrel: Ik heb geen idee wat die lui in Amsterdam doen. Vind het wel vreemd dat een uitslag een maand op zich moet laten wachten en ook vreemd dat men het mij niet eerder heeft kunnen vertellen dat het naar A'dam is gegaan i.p.v. dat het kwijt was.

@ alle zwangeren: Nu de kwaaltjes, maar straks het mooie in vorm van kinderen.

Ik heb last van de onstekingen in vorm van jeuk en irritatie als ze knappen! Huid doet wel zeer.. van het naar binnenslaan voel ik weinig, alleen plassen doet pijn.
@Allemaal. Mn man scheelt 20 jaar met zijn oudste broer en ik ook 18 jaar met mijn oudste zus. We komen allebei uit een groot gezin.

Vandaag fantastisch nieuws gekregen. Mn man heeft een nieuwe baan waar hij heel erg op hoopte. Dus hij is heel erg blij! Hij heeft nu meer eigen verantwoording en hoeft hij niet constant op kantoor te zitten maar gaat hij ook naar klanten en naar het buitenland. Dus dat vindt hij helemaal geweldig! En ik ben super blij voor hem! En poffer mn man moest ook rollenspel doen en een presentatie. Hij vindt zelf dat hij dat helemaal niet kan, en zag er erg tegenop. Maar uiteindelijk ging het heel goed! Hij heeft wel 2 weken moeten wachten op de uitslag. Maar nu weten we het eindelijk! Super dat je positief bericht had! Hopelijk hoor je het snel.

@Muppet, nog een keer sterkte!

Verder heb ik niet zo'n zin om op iedereen te reageren, en al helemaal niet op de klachtjes van de zwangeren Sorry hoor. Ben niet in de stemming!

Ik ga nu even sporten en daarna boodschappen doen.

Lieve groetjes...
Ik hoef geen geduld meer te hebben, vloeide heel licht vanochtend, t zet alleen niet door. Balen maar ja hopelijk dan maar snel op naar de volgende ronde. Voelde me gister ook doodop en beetje down. Dat heb ik nl vaker de dag voor m'n menstruatie.

@Skull; dus bij jou komt de ongesteldheid niet goed op gang, balen he. Hoe is t nu?

@Paulita en Toa en Meis, bedankt ik vind mezelf dan zo'n zeur kan bijna nergens anders meer aan denken en wil dan gewoon duidelijkheid, nou die heb ik nu (helaas de verkeerde duidelijkheid).

Ga nu ff spelletje met dochter doen, heb ik beloofd en ze roept me.

Tot later!
quote:Liedjepiedje schreef op 08 mei 2009 @ 13:48:

Verder heb ik niet zo'n zin om op iedereen te reageren, en al helemaal niet op de klachtjes van de zwangeren Sorry hoor. Ben niet in de stemming!

Ik ga nu even sporten en daarna boodschappen doen.

Lieve groetjes...

Ach Liedje toch... Zit je er even doorheen meid

Moet eerlijk bekennen dat ik nu even niet meer weet waar jij staat hierin?

Is je menstruatie nog steeds niet op gang gekomen?

Laat de huisarts je nu een beetje aanmodderen?

Gefeliciteerd met de nieuwe job van je man. Hopelijk vrolijkt dat je een beetje op.
Stay with me, let\'s just breathe.
Hey Toa,

Ik kan me goed voorstellen dat je dat niet meer weet, ik onthou ook lang niet alles van iedereen. Ik ben al wel ongesteld geweest en ben al over mn vruchtbare dagen heen. Mn NOD is de 16e. Maar ben op het moment niet in de stemming voor zwangere verhalen. Dat komt wel weer. Thanks voor je hug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven