Blijft bloeden tijdens seks

14-12-2020 00:40 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al bijna een halfjaar samen met mijn vriend, dagelijks seks als we samen zijn. Maar het blijft bloeden (niet altijd) maar best wel vaak. Heb geen pijn, ook niet met plassen erna, maar we vinden het wel raar dat het soms toch ineens weer bloed. En dan niet heel veel, maar wel gewoon een beetje. Hebben andere vrouwen dit ook of weten ze hoe het kan komen?
Huisarts. Dit kan duiden op een soa of andere ziekte bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er wel bij zeggen dat dit wel m’n eerste bed partner is, en in het begin van onze relatie heb ik wel een soa test gedaan en daar kwam niks uit toen
BTV09 schreef:
14-12-2020 00:47
Ik moet er wel bij zeggen dat dit wel m’n eerste bed partner is, en in het begin van onze relatie heb ik wel een soa test gedaan en daar kwam niks uit toen
Het kan allerlei redenen hebben. De huisarts is de enige juiste optie.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts inderdaad. Iig soatest en uitstrijkje laten maken. Ha zal met een speculum kijken naar je baarmoedermond om te zien of daar de verklaring ligt (speculum is sowieso nodig voor uitstrijkje).
Alle reacties Link kopieren
Toen een vriendin van mij dit had was het een soa. Ik zeg niet dat je dit hebt, maar goed om even langs de HA te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Huisarts sowieso

Maar ben jij wel nat genoeg als hij in je komt?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Langs de huisarts...
Alle reacties Link kopieren
BTV09 schreef:
14-12-2020 00:47
Ik moet er wel bij zeggen dat dit wel m’n eerste bed partner is, en in het begin van onze relatie heb ik wel een soa test gedaan en daar kwam niks uit toen
Heb je dat bloeden al vanaf het begin of sinds de laatste tijd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
BTV09 schreef:
14-12-2020 00:47
Ik moet er wel bij zeggen dat dit wel m’n eerste bed partner is, en in het begin van onze relatie heb ik wel een soa test gedaan en daar kwam niks uit toen


Hij ook?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook gehad. Wel tien soa tests van de huisarts gehad (dat dus zeker gaan doen), maar ze konden niets vinden. Toen werd ik ziek en stopte ik met de pil en was het ineens over! Andere pil toen ik beter was en nooit meer last. Dus testen en anders kijken of het aan hormonen kan liggen.
Het leven is niet eerlijk
Alle reacties Link kopieren
Huisarts en uitstrijkje laten maken! Bij een vriendin bleek het foute boel.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja soa tests en testen op baarmoederhalskanker idd. Is al weer even geleden.
Het leven is niet eerlijk
Huisarts. Maar hoeft niet ernstig te zijn hoor, ik heb het ook regelmatig. Gevoelig van binnen, dat is alles.
Alsnog raad ik je wel aan even heen te gaan!
Alle reacties Link kopieren
Voor je eigen gezondheid en veiligheid even langs de huisarts want het hoort gewoon niet te bloeden als je sex hebt gehad. Als er iets niet goed is dan is het beste als de huisarts er snel bij is dan heb je de minste schade.
Alle reacties Link kopieren
Ik had precies hetzelfde en het bleek bij mij zo te zijn dat een stukje van het baarmoederslijmvlies (wat heel gemakkelijk bloedt bij aanraking) buiten de baarmoedermond groeide. Heel normale "aandoening" die veel vrouwen hebben, bij de één leidt het tot meer klachten dan bij de ander. Ik heb het laten bevriezen waardoor de cellen afstierven. Stelde niets voor. Sindsdien geen klachten meer. De huisarts kan dit vaststellen middels een uitstrijkje.
Alle reacties Link kopieren
Het heet ectropion en de behandeling cryo-coagulatie. Wat het ook is, bezoekje aan de huisarts lijkt me sowieso goed. Dan kun je meteen alles laten onderzoeken (soa, afwijkende cellen, ectropion).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven