Entertainment alle pijlers

Kamp van Koningsbrugge (NPO 1)

31-10-2020 21:00 624 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Special Forces vormen de best getrainde militaire eenheid van ons land. Voor het programma 'Kamp van Koningsbrugge' was AVROTROS op zoek naar deelnemers die denken dat ze fysiek en mentaal sterk genoeg zijn om deze uitdaging aan te gaan.

In zijn nieuwe programma Kamp van Koningsbrugge, stond Jeroen van Koningsbrugge voor een enorme uitdaging…. Zoek 15 gewone burgers die denken dat ze mentaal en fysiek sterk genoeg zijn, om een van de zwaarste opleidingen van Nederland aan te kunnen: De opleiding van de Special Forces.

Wie kijkt er ook?

Mijn 1e indruk: interessant!
Ik denk dat veel deelnemers zich er toch op verkeken hebben.
Ik ben benieuwd hoeveel van de 15 de eindstreep halen.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
19-12-2020 21:39
Zijn uitstraling irriteerde mij ook wel eerlijk gezegd, te veel zelfvertrouwen of zo. Maar hij is nog jong, pas 22, dus kan nog best goed komen.
Kendra er ook uit, ook geen verrassing. En volgende week weer twee eruit, pff. Blijft niet veel over zo.
Ja ik vond hem ook wel irritant hoor. Ik vond het meer opvallend dat hij zei dat mensen dat vaker hebben, maar dat hij het zelf niet door heeft. Het is dus wel een terugkerend probleem voor hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook dat Jonathan op alle kaartjes stond. Kendra irriteerde me ook op het einde.

Marjolein gaat lekker, Dennis ook. Die gaan sowieso wel door.

Jonathan denk ik eruit. En Tom O.
Alle reacties Link kopieren
Sanne_A schreef:
19-12-2020 21:45
Ik dacht ook dat Jonathan op alle kaartjes stond. Kendra irriteerde me ook op het einde.

Marjolein gaat lekker, Dennis ook. Die gaan sowieso wel door.

Jonathan denk ik eruit. En Tom O.
Dit denk ik ook ja.
Alle reacties Link kopieren
Sanne_A schreef:
19-12-2020 21:45
Jonathan denk ik eruit. En Tom O.
Dat denk ik ook. Jonathan die wist dat hij zijn wapen verloren was maar er niet om terug ging :bonk:
Marjolein heeft me echt positief verrast.

Volgende week is de laatste uitzending volgens mij.
Zouden ze na afronding van het programma de echte opleiding mogen volgen als ze dat willen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze wel door mogen naar de echte opleiding na deze selectie. Ze hebben bewezen dat ze grote kans hebben het te halen. Ik weet alleen niet of je normaal gesproken meteen op een functie in het KCT solliciteert of dat er eerst een basistraining wordt doorlopen. Lotfi was toch bezig?
Krijn verrast me niet. Het arrogante was wel te veel. Jammer dat hij zelf niet het inzicht heeft waar het mis gaat, want anders zou hij ver kunnen komen en hij lijkt echt gepassioneerd te zijn over de commandos.
Ik verwacht dat volgende week Jonathan en Tom O eruit gaan. Die laatste vind ik wel jammer voor hem maar de oefening ging wel heel erg fout.
Alle reacties Link kopieren
nienkejj schreef:
19-12-2020 22:07
Dat denk ik ook. Jonathan die wist dat hij zijn wapen verloren was maar er niet om terug ging :bonk:
Marjolein heeft me echt positief verrast.

Volgende week is de laatste uitzending volgens mij.
Zouden ze na afronding van het programma de echte opleiding mogen volgen als ze dat willen?
Ja Marjolein is een topper! En dan te bedenken dat ze aan het begin nog op het punt heeft gestaan om te stoppen... Je ziet haar gewoon groeien! Tom C en Dennis zijn ook sterk denk ik, van Justin ben ik net wat minder overtuigd.
Ik denk inderdaad ook dat Tom O en Jonathan naar huis gaan (Jonathan sowieso, wat falend van dat wapen). Ik zou niet weten wie er anders uit zou gaan.

Wel heel boeiend om te zien hoe veel verschillende vaardigheden je nog nodig hebt naast het fysieke en hoe weinig mensen dat kunnen. Dat een Jonathan die fysiek sterk is (anders zou hij hier niet zijn) toch niet zo snel en adequaat kan handelen bijv.

Snappen jullie waarom Kendra daar niet meer mag douchen en de andere twee afvallers wel? :P

En dat laatste vraag ik me inderdaad ook af!
WholeLottaLove schreef:
19-12-2020 21:37
Krijn, och och, die schrok echt. Zo’n verschil hoe hij die tent binnenliep en weer eruit kwam. Hij was zeker 10 cm gekrompen... zijn ego dan...
Dit is waarschijnlijk wel een les voor hem waar hij de rest van zijn leven veel aan zal hebben.

In de aanloop naar het feedbackgesprek met Krijn hadden de programmamakers er maar alvast onheilspellende muziek onder gezet. :)
Jupiter1995 schreef:
19-12-2020 22:59
Snappen jullie waarom Kendra daar niet meer mag douchen en de andere twee afvallers wel? :P
Kendra moet het met een schone onderbroek doen.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
19-12-2020 23:16
Dit is waarschijnlijk wel een les voor hem waar hij de rest van zijn leven veel aan zal hebben.

In de aanloop naar het feedbackgesprek met Krijn hadden de programmamakers er maar alvast onheilspellende muziek onder gezet. :)
Haha ik had dat niet eens bewust door maar merkte wel dat ik ineens zenuwachtig werd.
Alle reacties Link kopieren
Leuke aflevering!
Wat is die Ray communicatief sterk zeg. Je hoort hem nooit twijfelen of uhh zeggen.

Zou Jonathan spijt hebben van wat hij heeft gezegd?
Ik had de eerste keer dat er iemand weggestemd kon worden al verwacht dat toen op Jonathan gestemd zou worden. Hij is een lone wolve type en voor commando's moet je juist een sterk groepsgevoel hebben.
Zebra123 schreef:
20-12-2020 09:30
Leuke aflevering!
Klopt, weer heel anders dan de vorige afleveringen met die feedbackgesprekken.
Zebra123 schreef:
20-12-2020 09:30
Wat is die Ray communicatief sterk zeg. Je hoort hem nooit twijfelen of uhh zeggen.
Ik zou wel willen weten wat hij tegen mij zou zeggen. Ook iets raaks waarschijnlijk.
Zebra123 schreef:
20-12-2020 09:30
Zou Jonathan spijt hebben van wat hij heeft gezegd?
Ik denk het niet, hoor. De opmerking verandert ook niets aan het beeld wat er toch al van hem was.

Met die terroristen was hij veel te zachtaardig.

Wat ik trouwens grappig vond met Tom (?):
"We schieten niet in de knie."
Tom: "In de voet dan?"
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
20-12-2020 09:42

Wat ik trouwens grappig vond met Tom (?):
"We schieten niet in de knie."
Tom: "In de voet dan?"
Haha ja je zag Dai toen naar Ray kijken van 'zegt hij dit nou echt?'
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
20-12-2020 10:50
Haha ja je zag Dai toen naar Ray kijken van 'zegt hij dit nou echt?'
Ik moest er ook smakelijk om lachen. Net comedy.

Wel jammer, want er is iets niet blijven hangen bij hem over hoe je iemand 'uit kan schakelen'.
Everything you see I owe to spaghetti!
Wat was Kendra nuchter bij het afscheid. Volgens mij is zij de eerste bij wie geen traan te zien was.
Oriander schreef:
20-12-2020 13:11
Wat was Kendra nuchter bij het afscheid. Volgens mij is zij de eerste bij wie geen traan te zien was.
Ze zal wel naar die warme douche, schoon ondergoed, fatsoenlijk eten en een goed bed verlangd hebben ;-D
redbulletje schreef:
20-12-2020 13:19
Ze zal wel naar die warme douche, schoon ondergoed, fatsoenlijk eten en een goed bed verlangd hebben ;-D
En conditioner!
Alle reacties Link kopieren
Tom Bosui blijft grappig.
Maar doet niet zulke slimme dingen nee...
Zolang Tom C. er maar in blijft :-D Wat een eyecandy!
Jemig, ik ben dit weekend begonnen met kijken maar ik vind het echt af en toe niet om aan te zien, zo afschuwelijk. Hebben jullie daar geen last van, dat je de tv uit wil zetten? Maar toch intrigeert het enorm.
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
20-12-2020 17:40
Jemig, ik ben dit weekend begonnen met kijken maar ik vind het echt af en toe niet om aan te zien, zo afschuwelijk. Hebben jullie daar geen last van, dat je de tv uit wil zetten? Maar toch intrigeert het enorm.
Ja ik. Vond het zo sneu dat ze steeds weer een nieuwe oefening kregen ipv dat ze eindelijk mochten gaan slapen.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik moest ook heel erg lachen om dat schieten-in-de-voet! En ook omdat vingerpistool van Kendra, haha, kwam echt niet meer bij!
Alle reacties Link kopieren
Meerkat schreef:
20-12-2020 17:40
Jemig, ik ben dit weekend begonnen met kijken maar ik vind het echt af en toe niet om aan te zien, zo afschuwelijk. Hebben jullie daar geen last van, dat je de tv uit wil zetten? Maar toch intrigeert het enorm.
Ik heb, een hele tijd geleden een programma gezien van zo'n kamp maar dan een officieel kamp dus, met mensen die echt voor de opleiding gingen, volgens mij in Amerika. Die mannen werden dus echt de grond in geboord, daar i dit maar kleuterschool bij.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nienkejj schreef:
19-12-2020 22:07
Zouden ze na afronding van het programma de echte opleiding mogen volgen als ze dat willen?
Er is een deelnemer (ik weet niet meer welke, het zou Dennis kunnen zijn), die zei dat hij mee deed, omdat hij te oud is voor de opleiding.
Dat Dennis zo snel was met schieten doet vermoeden dat hij veel game-ervaring heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven