Hij wil wachten met sex

28-12-2020 00:06 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dus al een paar maand ontzettend leuk contact met een man. Vorige week voor het eerst afgesproken en het was heel gezellig en leuk, we hadden beiden een enorme klik. Vóór het afscheid nemen hebben we lekker gekust. Onze volgende date is dinsdag. Ondertussen hebben we veel contact gehad via de app en hebben we al over heel wat onderwerpen gepraat. Er was bij de eerste afspraak een enorme seksueel geladen spanning tussen ons en na onze date hebben we ook wat seksueel geladen gesprekken gehad. Nu komt het er op neer dat hij zei, dat we dinsdag nog geen sex gaan hebben, omdat hij de spanning wilt opbouwen... Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt. Heeft hij een laag libido? Schaamt hij zich voor iets? Of moet ik er zo niet over na denken en voor waarheid aannemen wat hij zegt? |-)
Tranquilo,

Waarom altijd iets negatiefs denken

Denk eens wat positiefs. Hij wilt je eerst beter leren kennen om te weten of die echt het meest kwetsbare (lees seks) met je wilt delen. Wees blij ofzo, dat die er niet bij elke willekeurige vrouw inhangt ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Dus je begint al meteen met hem te wantrouwen, nou dat beloofd wat... Is nog even wachten met seks een deal breaker voor je? Zo niet, dan zou ik nog wat dates doen en kijken hoe het verder klikt.
Hij zegt het alleen maar. Natuurlijk gaat hij jou neuken dan.
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare kerel. Er een beetje vanuit gaan dat jij verwacht dat jullie wel seks gaan hebben. Daar zou ik dus echt geen zin in hebben.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
28-12-2020 00:23
Wat een rare kerel. Er een beetje vanuit gaan dat jij verwacht dat jullie wel seks gaan hebben. Daar zou ik dus echt geen zin in hebben.


Dit idee haalt hij natuurlijk uit onze seksueel beladen berichten.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
28-12-2020 00:13
Dus je begint al meteen met hem te wantrouwen, nou dat beloofd wat... Is nog even wachten met seks een deal breaker voor je? Zo niet, dan zou ik nog wat dates doen en kijken hoe het verder klikt.

Nee wantrouw hem absoluut niet, maar ben dit gewoon niet gewend van een man.
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
28-12-2020 00:13
Tranquilo,

Waarom altijd iets negatiefs denken

Denk eens wat positiefs. Hij wilt je eerst beter leren kennen om te weten of die echt het meest kwetsbare (lees seks) met je wilt delen. Wees blij ofzo, dat die er niet bij elke willekeurige vrouw inhangt ofzo...

Daar heb je absoluut gelijk in! Alleen werkt mijn hoofd niet altijd mee 🤦‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem pas 1 x gezien en vindt het raar dat hij op de 2e date nog geen seks wil?

Ik vind het eerder raar dat jij denkt dat hij vreemd is omdat hij nog even wil wachten.

Als jullie wel al uitgebreid hebben gezoend kan hij ook bang zijn dat jij denkt dat hij alleen met je af wil spreken voor de seks en bang zijn dat hij jou afschrikt als hij te snel gaat.

Als er heel veel seksuele spanning tussen jullie was heb je ook best kans dat het er de volgende keer wel van komt.
Mannen zijn meestal niet zo goed in zelfbeheersing als de vrouw ook aangeeft graag te willen.

Maar hij kan inderdaad ook onzeker zijn, nog niet veel ervaring hebben zich ergens voor schamen, moeite hebben om een stijve te houden of een soa onder de leden te hebben. Geen tijd hebben om condoomgebruik te kopen voor jullie volgende date.

Kortom je weet het niet maar ik vind jou reactie dat er wel iets moet zijn omdat hij de tweede date nog geen seks wil wel vreemd.

Zeker omdat je wel het geduld had om maanden te wachten voor jullie elkaar zagen.

Dat snap ik dan weer niet.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
28-12-2020 00:23
Wat een rare kerel. Er een beetje vanuit gaan dat jij verwacht dat jullie wel seks gaan hebben. Daar zou ik dus echt geen zin in hebben.

Huh? Hij zegt dat hij dat sowieso nog niet wil doen.
Alle reacties Link kopieren
Sweet1980 schreef:
28-12-2020 00:27
Nee wantrouw hem absoluut niet, maar ben dit gewoon niet gewend van een man.

"Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt."


Dat klinkt behoorlijk als wantrouwen. Alsof je de reden die hij aangeeft om nog niet meteen seks te hebben, niet geloofd.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het niet zo raar dat hij geen seks zou willen op de tweede date, maar de reden is een beetje gek. "Om de spanning op te bouwen." Beetje gek als hij dat zo expliciet heeft benoemd.
Here am I in my little bubble
Sweet1980 schreef:
28-12-2020 00:28
Daar heb je absoluut gelijk in! Alleen werkt mijn hoofd niet altijd mee 🤦‍♀️
Dat is ook soms vet lastig.

Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".

Dus heb plezier, ontspan, en denk positief, en wees vooral jezelf

En had ik al gezegd, geniet <3
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
28-12-2020 00:38
Dat is ook soms vet lastig.

Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".

Dus heb plezier, ontspan, en denk positief, en wees vooral jezelf

En had ik al gezegd, geniet <3

Dank je wel ❤😊
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
28-12-2020 00:29
Je hebt hem pas 1 x gezien en vindt het raar dat hij op de 2e date nog geen seks wil?

Ik vind het eerder raar dat jij denkt dat hij vreemd is omdat hij nog even wil wachten.

Als jullie wel al uitgebreid hebben gezoend kan hij ook bang zijn dat jij denkt dat hij alleen met je af wil spreken voor de seks en bang zijn dat hij jou afschrikt als hij te snel gaat.

Als er heel veel seksuele spanning tussen jullie was heb je ook best kans dat het er de volgende keer wel van komt.
Mannen zijn meestal niet zo goed in zelfbeheersing als de vrouw ook aangeeft graag te willen.

Maar hij kan inderdaad ook onzeker zijn, nog niet veel ervaring hebben zich ergens voor schamen, moeite hebben om een stijve te houden of een soa onder de leden te hebben. Geen tijd hebben om condoomgebruik te kopen voor jullie volgende date.

Kortom je weet het niet maar ik vind jou reactie dat er wel iets moet zijn omdat hij de tweede date nog geen seks wil wel vreemd.

Zeker omdat je wel het geduld had om maanden te wachten voor jullie elkaar zagen.

Dat snap ik dan weer niet.

Ik denk dat ik het vreemd vond, omdat hij het op voorhand benoemd.
En het is nu ook niet dat ik zelf expliciet zei, dat ik dinsdag sex wou, want dat zou ik zelf te vroeg vinden.
Ik denk gewoon teveel na 🙈
Utakar schreef:
28-12-2020 00:38
Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".
Eigenlijk is het ook heel logisch dat mannen het onaantrekkelijk vinden als een dame waar ze een serieuze langere relatie mee willen, al vrij snel sex wil. Dan denken ze al gauw dat die dame met nogal wat mannen snel het bed in gedoken is.

Een man die alleen op zoek is naar een snelle wip, die vindt het uiteraard prima als een vrouw snel het bed in wil.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
28-12-2020 00:37

"Nu kan ik het niet helpen om te denken dat er iets niet klopt."


Dat klinkt behoorlijk als wantrouwen. Alsof je de reden die hij aangeeft om nog niet meteen seks te hebben, niet geloofd.
Ja dat klinkt inderdaad zo. Ik denk teveel na over alles 🤦‍♀️
Alle reacties Link kopieren
Utakar schreef:
28-12-2020 00:38
Dat is ook soms vet lastig.

Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".

Dus heb plezier, ontspan, en denk positief, en wees vooral jezelf

En had ik al gezegd, geniet <3
En ik denk inderdaad dat door die af en toe seksueel beladen berichtjes, dat hij zo wel iets zou kunnen denken. Het is nu niet dat ik me voor zijn voeten gooide in die berichten, het waren eerder subtiele woordspelingen. Ik zou absoluut nog niet het bed ingedoken hebben met hem op de tweede date, maar misschien heb ik hem wel dat idee gegeven. Lesje geleerd en ik neem dit mee in de volgende gesprekken 😉
Utakar schreef:
28-12-2020 00:38
Dat is ook soms vet lastig.

Wat ik van vrijgezellen vrienden hoor, is dat ze het stiekem vaak best onaantrekkelijk vinden als ze dames daten, waar ze potentieel inzien voor een langere relatie om gelijk in bed mee te duiken. Ik krijg dan verhalen te horen dat het wel een heel makkelijke dame is, en dat ze wat sletterig is. Misschien is hij daar wel bang voor. En wilt hij graag gaan voor wat serieuzer, en twijfelt die of jij dat wel "kan of wilt".

Dus heb plezier, ontspan, en denk positief, en wees vooral jezelf

En had ik al gezegd, geniet <3
Bah, wat een nare vrienden met hun oordelen.
Jullie hebben op de eerste date al gelijk gezoend. Misschien denkt hij ook daardoor dat je ook vrij snel sex gaat willen.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
28-12-2020 00:46
Eigenlijk is het ook heel logisch dat mannen het onaantrekkelijk vinden als een dame waar ze een serieuze langere relatie mee willen, al vrij snel sex wil. Dan denken ze al gauw dat die dame met nogal wat mannen snel het bed in gedoken is.

Een man die alleen op zoek is naar een snelle wip, die vindt het uiteraard prima als een vrouw snel het bed in wil.

Ben ik het 100% mee eens! In het vervolg moet ik beter nadenken. Ook was ik het absoluut niet van plan om al sex te hebben met hem, heb ik hem misschien wel dat idee gegeven.
WitteHaai schreef:
28-12-2020 00:46
Eigenlijk is het ook heel logisch dat mannen het onaantrekkelijk vinden als een dame waar ze een serieuze langere relatie mee willen, al vrij snel sex wil. Dan denken ze al gauw dat die dame met nogal wat mannen snel het bed in gedoken is.

Een man die alleen op zoek is naar een snelle wip, die vindt het uiteraard prima als een vrouw snel het bed in wil.

Doe normaal.
Alle reacties Link kopieren
WitteHaai schreef:
28-12-2020 00:54
Jullie hebben op de eerste date al gelijk gezoend. Misschien denkt hij ook daardoor dat je ook vrij snel sex gaat willen.
Met dat zoenen heb ik persoonlijk niet zo een problemen mee dat dat te snel zou zijn. Het was trouwens hij die me innig zoende bij het naar huis gaan en had wel het gevoel dat het langs beide kanten ok was. Voelde alleszins heel goed en vertrouwd.
Innig zoenen doe je meestal samen.
Klinkt als een vent waar je veel gedoe mee gaat hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven