Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb een bericht geplaatst op Facebook en iemand is het daar niet mee eens. Krijg ik een pb dat ik het er nu af moet halen. Echt waar: 'nu eraf halen' schrijft ze. Hahahaa....dat bepaal ik altijd nog zelf wel.
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
27-12-2020 12:51
Elk jaar dezelfde berichtjes rond kerst:

'Dit jaar geen kerstkaarten, maar wij wensen jullie toch ...blablabla'.

Dit zijn mensen die al 10 jaar geen kaarten sturen. En dan onder elk bericht 'jullie ook'.
Ik stoor mij daar ook al jaren mateloos aan. Fijn Feestdagen Allemaal!!!!!!!! En dan met een lullig plaatje erbij. Toppunt van luiheid en desinteresse. Ik scrol er snel voorbij en reageer al helemaal niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daantje1970 schreef:
28-12-2020 14:53
Ik heb een bericht geplaatst op Facebook en iemand is het daar niet mee eens. Krijg ik een pb dat ik het er nu af moet halen. Echt waar: 'nu eraf halen' schrijft ze. Hahahaa....dat bepaal ik altijd nog zelf wel.
Jij maakt mij erg nieuwsgierig.....
Alle reacties Link kopieren Quote
Het bericht was van een vader die zijn kinderen niet mag zien. Zij kent de moeder blijkbaar en eist van mij dat ik het eraf haal.
Alle reacties Link kopieren Quote
Manonna schreef:
28-12-2020 15:18
Ik stoor mij daar ook al jaren mateloos aan. Fijn Feestdagen Allemaal!!!!!!!! En dan met een lullig plaatje erbij. Toppunt van luiheid en desinteresse. Ik scrol er snel voorbij en reageer al helemaal niet.
Ik reageer er ook nooit op.
Dat mensen geen kerstkaarten sturen vind ik prima. 99% van mijn FB vrienden zijn mensen waarmee ik niet zo close ben dat ik ze een kaart zou sturen, maar elk jaar dat gezever over 'wij sturen dit jaar geen kerstkaarten' en dan dat weinig originele 'jullie ook' eronder. Pffff ... vind het zo lui inderdaad.
Ik schrijf zelf wel kerstkaarten en vind het leuk daar een persoonlijke boodschap in te schrijven. Als ik in plaats daarvan een algemeen FB bericht zou plaatsen en ik allemaal 'jullie ook' terug zou krijgen, dan ontvang ik net zo lief niks want zo'n bericht heeft totaal geen waarde vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Daantje1970 schreef:
28-12-2020 15:55
Het bericht was van een vader die zijn kinderen niet mag zien. Zij kent de moeder blijkbaar en eist van mij dat ik het eraf haal.
Ken jij die vader?
Waarom plaats je zoiets?
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
28-12-2020 16:07
Ik reageer er ook nooit op.
Dat mensen geen kerstkaarten sturen vind ik prima. 99% van mijn FB vrienden zijn mensen waarmee ik niet zo close ben dat ik ze een kaart zou sturen, maar elk jaar dat gezever over 'wij sturen dit jaar geen kerstkaarten' en dan dat weinig originele 'jullie ook' eronder. Pffff ... vind het zo lui inderdaad.
Ik schrijf zelf wel kerstkaarten en vind het leuk daar een persoonlijke boodschap in te schrijven. Als ik in plaats daarvan een algemeen FB bericht zou plaatsen en ik allemaal 'jullie ook' terug zou krijgen, dan ontvang ik net zo lief niks want zo'n bericht heeft totaal geen waarde vind ik.
Ik stuur wel kerstkaarten en voor de facebookvrienden die niet krijgen, zet ik de kaart ook op facebook. Veel mensen zetten daar inderdaad 'jullie ook' onder. Dat is aardig. Mensen die zelf dan op facebook ook hun kerstwens zetten, reageer ik niet meer op. Die heb ik immers al wat gewenst :)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
27-12-2020 23:41
Afbeelding
Whut :bonk:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
28-12-2020 16:08
Ken jij die vader?
Waarom plaats je zoiets?
Ja, dus ik heb zijn bericht gedeeld.
Alle reacties Link kopieren Quote
OMG die van Minni had ik gemist :O
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Daantje1970 schreef:
28-12-2020 17:02
Ja, dus ik heb zijn bericht gedeeld.
Nou ja, persoonlijk vind ik dat soort berichten ook nogal 'tokkie' om te delen. Waarom moet dat op FB?
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
28-12-2020 17:20
OMG die van Minni had ik gemist :O
Ja erg he? Heb al die berichten gerapporteerd.
Bij heel veel van die berichten over Trump en Corona staat al dat het gecheckt is door de factcheckers en dat het bericht (gedeeltelijk) onjuiste informatie bevat. Maar die wappie's twijfelen dan weer aan de betrouwbaarheid van de factcheckers :bonk:
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
28-12-2020 20:54
Ja erg he? Heb al die berichten gerapporteerd.
Bij heel veel van die berichten over Trump en Corona staat al dat het gecheckt is door de factcheckers en dat het bericht (gedeeltelijk) onjuiste informatie bevat. Maar die wappie's twijfelen dan weer aan de betrouwbaarheid van de factcheckers :bonk:

Ja, 'we worden gecensureerd' en uiteraard 'mensen wordt wakker!' :nut:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
28-12-2020 21:05
Ja, 'we worden gecensureerd' en uiteraard 'mensen wordt wakker!' :nut:
Ja!
En: 'schaapjes', 'wacht maar' en 'wees nou eens kritisch'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Echt niet te doen, die complotshit.

Een tijdje geleden zag ik op Twitter iemand schrijven dat één van de bijwerkingen van het vaccin de dood zou zijn. Ik vroeg om een bron.

'Doe je eigen onderzoek'.

:roll:
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
28-12-2020 22:05
Echt niet te doen, die complotshit.

Een tijdje geleden zag ik op Twitter iemand schrijven dat één van de bijwerkingen van het vaccin de dood zou zijn. Ik vroeg om een bron.

'Doe je eigen onderzoek'.

:roll:
Haha ja 'doe je eigen onderzoek' en als je dan eens een 'bron' krijgt dan is het één of andere vage site of een Youtube filmpje gemaakt door een andere wappie.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een ergernis via Messenger;

Ik koop vaak iets via een veilinggroep op Facebook.

Ik win een item, terwijl ik nog op twee andere wacht van dezelfde. En dan na elke win onmiddellijk ‘hoi meid, wanneer kom je xxx’

Die xxx ??!! Zo puberaal...
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb laatst een pagina geliked van iemand die make-up verkoopt (soort Tupperware voor make-up). Heb 1 keer iets bestelt en krijg nu steeds messengerberichten of het bevalt en of ik het al uitgeprobeerd heb.

Ook een keer een pagina geliked van iemand die lezingen geeft over criminaliteit. Krijg ik meteen een vriendschapsverzoek van zijn vrouw?? Ik vroeg wie zij was. Krijg ik als reactie dat ze graag met iedereen in contact is die de pagina liked? Pfff ... like maar weer weggehaald.
minnimouse schreef:
28-12-2020 22:30

Ook een keer een pagina geliked van iemand die lezingen geeft over criminaliteit. Krijg ik meteen een vriendschapsverzoek van zijn vrouw?? Ik vroeg wie zij was. Krijg ik als reactie dat ze graag met iedereen in contact is die de pagina liked? Pfff ... like maar weer weggehaald.
Wat raar! En waarom dan? Op zoek naar criminelen? Welke vrouwen de lezingen van haar man interessant vinden en of die vrouwen niet te mooi zijn? Wat was dat voor pagina? Ik ga 'm liken :D
Alle reacties Link kopieren Quote
AbsoFabso schreef:
28-12-2020 23:15
Wat raar! En waarom dan? Op zoek naar criminelen? Welke vrouwen de lezingen van haar man interessant vinden en of die vrouwen niet te mooi zijn? Wat was dat voor pagina? Ik ga 'm liken :D
Geen idee, ben er verder niet op ingegaan en het is al een tijdje geleden haha.
Ik zal even een PB sturen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
28-12-2020 22:05
Echt niet te doen, die complotshit.

Een tijdje geleden zag ik op Twitter iemand schrijven dat één van de bijwerkingen van het vaccin de dood zou zijn. Ik vroeg om een bron.

'Doe je eigen onderzoek'.

:roll:
vreemd he, bijwerking van niet vaccineren zou ook wel eens de dood kunnen zijn
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
nlies schreef:
29-12-2020 10:52
vreemd he, bijwerking van niet vaccineren zou ook wel eens de dood kunnen zijn
Ja nee, dat overkomt alleen de zwakko's hè. Het dorre hout.
Dat de reguliere zorg ook al een jaar zwaar onder druk staat is niet zo boeiend.
Totdat de viruswaanzintokkie zelf een gemiste tumor heeft of ernstig nadeel ondervindt ondat zijn knieoperatie al 8 maanden is uitgesteld, dan kunnen ze daar weer over schreeuwen.

Ik ben trouwens benieuwd wat die debielen volgend jaar te zeggen hebben, als er helemaal geen mysterieuze bijwerkingen zijn en het coronavirus zowaar onder controle is. Zouden ze door het stof gaan?

Ach welnee, ik hou mezelf voor de gek; waarschijnlijk kennen zij massaal heul veul mensen die ruggenmergtering hebben opgelopen van het vaccin. Is echt wasr, stond op de site van Jensen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
28-12-2020 22:05
Echt niet te doen, die complotshit.

Een tijdje geleden zag ik op Twitter iemand schrijven dat één van de bijwerkingen van het vaccin de dood zou zijn. Ik vroeg om een bron.

'Doe je eigen onderzoek'.

:roll:
Ik heb dat ook gelezen. Maarre...........lees de bijsluiter eens van bijvoorbeeld anti depressiva. Wat je daar allemaal van kunt krijgen wordt je niet bepaald blij van. Alle medicijnen hebben bijwerkingen en alle bijwerkingen moeten genoemd worden. Als iemand zeer allergisch is voor een bestanddeel in het vaccin kan dit inderdaad de dood veroorzaken. Net als bij bijvoorbeeld een notenallergie.

Om eerlijk te zijn ben ik zelf niet vies van complotten maar het gaat nu allemaal een eigen leven leiden en alles word uit zijn verband gerukt. Mijn motto is..altijd kritisch blijven. Zowel naar de voor als naar de tegenstanders van alles wat nu gaande is. Vooral zelf blijven denken.
manonna wijzigde dit bericht op 29-12-2020 12:17
Reden: Stijlfoutje
0.21% gewijzigd
minnimouse schreef:
28-12-2020 23:22
Geen idee, ben er verder niet op ingegaan en het is al een tijdje geleden haha.
Ik zal even een PB sturen.
Ik heb een verzoek gestuurd om lid te worden en deze is geaccepteerd. Ik ben benieuwd of en wanneer ik een vriendschapsverzoek van de vrouw krijg. Of misschien mag dat niet meer van haar man omdat ze potentiële leden wegjaagt :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
AbsoFabso schreef:
29-12-2020 12:36
Ik heb een verzoek gestuurd om lid te worden en deze is geaccepteerd. Ik ben benieuwd of en wanneer ik een vriendschapsverzoek van de vrouw krijg. Of misschien mag dat niet meer van haar man omdat ze potentiële leden wegjaagt :rofl:
Nou ja, ik 'ken' deze man via-via en met zijn verleden hoeft die vrouw niet bang te zijn dat iemand haar vent in wil pikken hoor ;-)
Hou me op de hoogte! ;-)

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven