Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Oef, klinkt geweldig Mats. Dat zijn echt wel mijn type huizen. Schitterend. Maar onbetaalbaar voor mijzelf.
Doe mij maar een woning met heel veel oude details, maar ik heb nu gewoon een jaren 80 woning.
Op dit moment kan ik m'n appartement wel verkopen met 150.000 euro winst. Gekkenhuis hier. Alleen krijg er dan maar wat voor terug.
ik was hele facebook dating vergeten..dat is niet een heel groot succes geloof ik
Qiyara schreef:
29-12-2020 11:41
Oef, klinkt geweldig Mats. Dat zijn echt wel mijn type huizen. Schitterend. Maar onbetaalbaar voor mijzelf.
Doe mij maar een woning met heel veel oude details, maar ik heb nu gewoon een jaren 80 woning.
Op dit moment kan ik m'n appartement wel verkopen met 150.000 euro winst. Gekkenhuis hier. Alleen krijg er dan maar wat voor terug.

Als je ooit besluit om de grote stad waar je nu woont te verlaten kun je wel makkelijk een prachtig oud huis kopen voor minder dan de helft van het geld dat je in Utrecht, Amsterdam of Den Haag zou betalen.
In noord-oost groningen kan je ook leuk kopen :mrgreen:

Overwaarde kan ik voorlopig wel vergeten, maar dat was bij de vorige woning ook zo, en die is in 10 jaar circa verdubbeld in waarde. Gelukkig maar want daardoor kon ik dit weer kopen en opknappen...maar dat had ik waarschijnlijk 10 jaar geleden ook gekund zonder die overwaarde..de prijzen zijn meestal wel relatief hetzelfde ten opzichte van elkaar... Alleen het starten wordt steeds moeilijker, als je eenmaal meelift op de overwaarde blijft het wel gelijk.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-12-2020 12:46
In noord-oost groningen kan je ook leuk kopen :mrgreen:

Overwaarde kan ik voorlopig wel vergeten, maar dat was bij de vorige woning ook zo, en die is in 10 jaar circa verdubbeld in waarde. Gelukkig maar want daardoor kon ik dit weer kopen en opknappen...maar dat had ik waarschijnlijk 10 jaar geleden ook gekund zonder die overwaarde..de prijzen zijn meestal wel relatief hetzelfde ten opzichte van elkaar... Alleen het starten wordt steeds moeilijker, als je eenmaal meelift op de overwaarde blijft het wel gelijk.
In mijn eentje kopen wordt lastig. Geen slecht salaris. Maar hier starten huizen rond de 3 ton. Zoveel kan ik niet lenen.
Met 160.000 kom niet ver.
Daarbij eigen geld, opknappen en inrichten.

Nu sociale huurwoning nog net qua inkomen. 35% gaat naar de woningbouw. Het opknappen van de uitgewoonde huurwoning koste al genoeg 2 jaar terug.

Dus tenzij staatsloterij of een rijke oude man met nog 2 mnd op de teller 😂😂😂😂
Julia_20 schreef:
29-12-2020 13:04
In mijn eentje kopen wordt lastig. Geen slecht salaris. Maar hier starten huizen rond de 3 ton. Zoveel kan ik niet lenen.
Met 160.000 kom niet ver.
Daarbij eigen geld, opknappen en inrichten.

Nu sociale huurwoning nog net qua inkomen. 35% gaat naar de woningbouw. Het opknappen van de uitgewoonde huurwoning koste al genoeg 2 jaar terug.

Dus tenzij staatsloterij of een rijke oude man met nog 2 mnd op de teller 😂😂😂😂
Toch maar met die mannen van in de 70 aanpappen dan? (en dan begin je een affaire met de tuinman ofzo :D)
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-12-2020 13:10
Toch maar met die mannen van in de 70 aanpappen dan? (en dan begin je een affaire met de tuinman ofzo :D)
😂😂
Nahhhh ik blijf wel in mijn huurhuis. Minder ingewikkeld.
Ik zit mij nu serieus af te vragen wat ik zou vinden van een welgestelde 55+ dame die mij het hof zou willen maken..ik vind het wel leuk om die positie te zitten van het stiekeme vriendje uit de "gewone" wereld..ken dat ook wel een beetje al die positie.

Is ook best wel heerlijk op zijn tijd om gewoon als simpel trophy-vriendje gezien te worden. :rofl:

maar ja..je moet natuurlijk wel "iets" aantrekkelijk vinden aan zo'n oudere man of vrouw..anders wordt het nooit wat
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-12-2020 13:19
Ik zit mij nu serieus af te vragen wat ik zou vinden van een welgestelde 55+ dame die mij het hof zou willen maken..ik vind het wel leuk om die positie te zitten van het stiekeme vriendje uit de "gewone" wereld..ken dat ook wel een beetje al die positie.

Is ook best wel heerlijk op zijn tijd om gewoon als simpel trophy-vriendje gezien te worden. :rofl:

maar ja..je moet natuurlijk wel "iets" aantrekkelijk vinden aan zo'n oudere man of vrouw..anders wordt het nooit wat
En zij in jou iets aantrekkelijks 😜 als toyboy.

Maar dan heb je denk wel met een 70/80 jarige te maken in jouw geval toch 😂
Julia_20 schreef:
29-12-2020 13:36
En zij in jou iets aantrekkelijks 😜 als toyboy.

Maar dan heb je denk wel met een 70/80 jarige te maken in jouw geval toch 😂
nee hoor, ze was halverwege de 50, maar dat zou intussen eind 50 begin 60 zijn
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-12-2020 13:39
nee hoor, ze was halverwege de 50, maar dat zou intussen eind 50 begin 60 zijn
Ohhh er was al iemand....haalde ik er niet uit.

Maar 10 jaar is niet zo bijzonder toch.
Anders om vind men vaak van niet althans 😎
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
29-12-2020 13:19

maar ja..je moet natuurlijk wel "iets" aantrekkelijk vinden aan zo'n oudere man of vrouw..anders wordt het nooit wat
Nou dat geldt toch ook voor je eigen leeftijd mensen en jonger. Als daar niet iets aantrekkelijks aan zit wordt dat hem ook niet. Of meer wat is dat voor onaantrekkelijks. En dat is ieder voor zich dus, enne laat ik het zo zeggen, leeftijd is voor mij geen issue.
fietsen varen vrouwelijk doen
das ook weer waar..leeftijd als getal maakt mij ook niet zoveel uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoor, ik scheelde destijds met man 9 jaar (hij ouder) maar dat zou ik nu toch niet meer willen. Voor mij gaat het nu in ieder geval niet meer op dat 'leeftijd is maar een getal'. Voorkeur rondom of dezelfde leeftijd.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
iceteapeach schreef:
29-12-2020 16:07
Ik weet niet hoor, ik scheelde destijds met man 9 jaar (hij ouder) maar dat zou ik nu toch niet meer willen. Voor mij gaat het nu in ieder geval niet meer op dat 'leeftijd is maar een getal'. Voorkeur rondom of dezelfde leeftijd.
Ik heb partner van 9 jaar ouder gehad ook. Nu op dit moment denk ik... Nahhh.. Die was nu 61 geweest 😣
tomcat schreef:
29-12-2020 12:35
ik was hele facebook dating vergeten..dat is niet een heel groot succes geloof ik
Mijn collega had een date via fb dating. Maar zij vond het ook niet zo qua aanbod.
Ik wil het liefst iemand van mijn eigen leeftijd, of ietsje jonger. Dat past gewoon het beste voor mij.
Mannen van 10 jaar ouder spreken mij nooit zo aan. Kan daar niks aan doen.
Overmorgen is het zover. Het einde van een bewogen jaar.

Qiyara, wij kunnen genieten van the masked singer ( dat was jij toch?).
En hier af en toe wat schrijven en dan is het 2021.

Ik vind het opmerkelijk dat we dan een nieuw topic kunnen /gaan openen. Best bijzonder toch? Wel een beetje rustig aan doen he, anders lukt het niet :twisted:
Julus, nee the masked singer vind ik helemaal niks. Sabbieeh was dat volgens mij.

Antoon, ik weet het. Alleen voorlopig is de stad nog de beste keuze. Als introverte single heb ik wel wat drukte gezelligheid etc uit m'n omgeving nodig. Al zou ik wel meer natuur bij de hand willen hebben.
Mijn eerste lange relatie was 9 jaar jonger dan ik, 2e was 5 jaar ouder ofzo, 3e 2 jaar ouder..kan niet zeggen dat ik nu een voorkeur voor jonger of ouder heb..als het klikt dan klikt het..daar hangt geen leeftijd aan...
Maar ligt ook aan je eigen leeftijd en levensfase..een vrouw van 40 of van 55 zie ik nou niet direct heel grote verschillen in qua persoonlijkheden of levenshouding..die van 55 zal minder blij zijn met mijn kinderen denk ik..maar dat weet je ook niet, als ze zelf geen kinderen heeft dan misschien juist wel weer dat ze toch nog iets kan meepikken van het ouderschap ofzo..

jullie zijn minimaal dertigers toch? nou ja ok..ik snap dat een twintiger nog wel erg jong is dan en als je nog kinderen wilt dan liever niet met iemand die al in de veertig is..maar verder maakt het niet zoveel uit toch?
Alle reacties Link kopieren
Mijn 2 langste relaties (2 keer getrouwd, 2 keer gescheiden) was de eerste 3 ouder, de 2e zelfde leeftijd. Maakt dus allemaal niks uit. Nu seks ik gewoon een beetje in de rondte, en was de jongste 23 en de oudste 75. Oh en ik ben 45.
Maar voor relatie, ja dan toch wel liever in de buurt van mijn eigen leeftijd.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nu ook niet voor 10 jaar ouder gaan. Liefst rond mijn leeftijd. Iets ouder iets jonger.

Niet al te jonge kinderen als er kinderen zijn nog thuis.
julia_20 wijzigde dit bericht op 29-12-2020 17:51
23.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Voor mij wel. Maar ik denk dat veel mannen vaker hun zoekleeftijd veel ruimer naar beneden en boven zetten dan vrouwen. Daarnaast zou ik ook niks met een man willen die kinderen heeft die nog naar de basisschool gaan. Die fase is bij mij allang geweest nl.
Maargoed, zijn allemaal gedachtes waar ik verder toch niks mee doe :mrgreen:
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Zoals het er nu uitziet voor de tweede keer in mijn leven met o&n alleen thuis.

Tot nu toe was ik altijd wel ergens uitgenodigd. Eerste keer zeker 15 jaar geleden.

S middags komen er 2 wat drinken. Zij wilden beiden 's avonds thuis zijn.

Dus ik gok wat Netflix, top 2000 en hier wat schrijven.

Wat zijn jullie plannen?
Hier ook alleen, zou het niet anders willen.
Heb nergens zin in dit jaar. Heb voor mijzelf al champagne in huis en ga uitgebreid koken en hapjes maken. Denk dat ik voor 23uur al op bed lig.
Heerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven