Singles Unite : deel 5!!! 😄

21-11-2020 11:01 3004 berichten
Alle reacties Link kopieren
En doorrrrrr met deel 5 ....

De dagelijkse beslommeringen van ons singles.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
30-12-2020 10:57

Deze week hadden de kinderen een ongelukje en viel er een enorme spiegel kapot in huis..heel vreemd maar die ruimte waar die spiegel was voelt nu zoveel beter aan..bijna alsof die spiegel een poort was naar een nare plaats..nu is het licht en vredig in die ruimte ipv de donkere zenuwachtige onrust die er steeds hing.
Had de spiegel een speciale betekenis, was het een kadootje of spiegel zonder enige waarde die er toevallig hing.
Hij hing vroeger in onze slaapkamer..

veel negatieve energie denk ik :rofl:
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
30-12-2020 12:34
Hij hing vroeger in onze slaapkamer..

veel negatieve energie denk ik :rofl:
En te veel gezien 😎

:rofl: :rofl:
nee zo hing ie niet..is niet feng shui om een spiegel op je bed te richten.

kinderen weer weg..voor het eerst dat ik dat het best wel k#t vind dat ze vertrekken
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
30-12-2020 14:37
nee zo hing ie niet..is niet feng shui om een spiegel op je bed te richten.

kinderen weer weg..voor het eerst dat ik dat het best wel k#t vind dat ze vertrekken
Snap ik. Stil in huis.
Mijn dochter is voor 10 dagen naar papa heerlijk. Ik kan er echt van genieten nu. Maar in het begin niet hoor dan vond ik het zo leeg als ze weg was.

Zo net naar de Jumbo geweest eten ingeslagen en nu hoef ik er pas zaterdag weer uit.

Een uur in het bos geweest koud maar lekker nu een bokje met stokbroodje uit de oven met Netflix aan.
Krijg altijd meteen zin in een Belgisch biertje als ik dat lees🤤

Ik drink nooit als ik alleen ben. Alleen heel af en toe een lekker speciaal biertje mjammm.
En morgen als uitzondering op de regel, champagne🥂
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor prosecco. Ook bubbels en vind ik iets lekkerder.

Vanmorgen voor 2 weken boodschappen besteld bij de appie.
Maar morgen of zo nog even voor de komende paar dagen naar de jumbo.

Stilte ben ik inmiddels wel gewend. Op 5 jaar samenwonen na woon ik al jaren alleen. En toch op sommige momenten kan ik er ook weer moeite mee hebben.
Mijn bestie belde net hij komt deze kant op morgen. Gezellie gezellie wordt ouderwets brullen om Youp en we gaan masked Singer kijken. :cheer: :jump:
Oo wat leuk! Dat is nog eens een leuke verrassing.

Tom die spiegel :P

Ik heb ook 5 jaar geleden voor het laatst samengewoond. Misschien wel voor het laatst in mijn leven. Met jonge kinderen krijg je veel levendigheid en ben je altijd wel bezig, maar ik ben toch blij dat ik die fase gehad heb.

Ik heb net nog wat lekkere dingen voor morgen gehaald. Puddingbroodjes :-D
Julus heb jij kinderen dan, nee toch?
Ooo pudding broodjes zooooo lekker.
Ik zit fuck de liefde te kijken. Ik weet het niet maar acteren is het toch echt niet. Ach het beweegt en ik kan er mooi andere dingen bij doen.

Processo lekker. Bestie neemt een champoepel mee.
Qiyara schreef:
30-12-2020 15:54
Julus heb jij kinderen dan, nee toch?
Ja eentje
Datertje schreef:
30-12-2020 16:10
Ooo pudding broodjes zooooo lekker.
Jaaaaaa
Datertje schreef:
30-12-2020 16:14
Ik zit fuck de liefde te kijken. Ik weet het niet maar acteren is het toch echt niet. Ach het beweegt en ik kan er mooi andere dingen bij doen.

Processo lekker. Bestie neemt een champoepel mee.
Die heb ik ook gezien. Best leuk vermaak. Net als Wat is dan liefde en Hartenstraat. Maar die NL films halen het niet bij de Amerikaanse of Engelse. Er komt een Soof 3 uit. Dat vind ik dan wel echt leuk.
Julus schreef:
30-12-2020 16:14
Ja eentje
Oh dat wist ik echt niet joh. Wat grappig. Je hebt het er nooit over.
Er wordt hier trouwens niet geknald. Het is best gek. Er is nu een nieuwsbericht dat als je gewond raakt, je mogelijk niet in het ziekenhuis terecht kunt. Misschien helpt dat.
Qiyara schreef:
30-12-2020 16:15
Oh dat wist ik echt niet joh. Wat grappig. Je hebt het er nooit over.
Is een bewuste keuze.
Julus schreef:
30-12-2020 16:41
Is een bewuste keuze.
Dacht ik al. Wilde al een vragenvuur loslaten, maar hier ben je erg privé over. In al die jaren dat ik je lees heb ik het echt nog nooit (bewust) voorbij zien komen. Doe je goed😉
Alle reacties Link kopieren
Datertje schreef:
30-12-2020 16:14
Ik zit fuck de liefde te kijken. Ik weet het niet maar acteren is het toch echt niet. Ach het beweegt en ik kan er mooi andere dingen bij doen.

Processo lekker. Bestie neemt een champoepel mee.
Ik stond in de winkel en dacht heb al lang een fles cava liggen. Als ik die nu gewoon eens opmaak.

Qua hap even morgen kijken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn beste vriendin wilde vanavond nog langs komen, maar al visite.

En morgen zit ze op de bank met man en kind.
🛋️
Mijn dochter weet dat ik hier schrijf. Ik zou ook nooit iets schrijven wat zij niet oké zou vinden. Ik ben echt een open boek ook voor mijn dochter. Wij hebben een voor andere vreemde verhouding. Wij zijn daar heel blij mee.

Oké dus processo met pudding broodjes lekker begin van het nieuwe jaar.

Twijfel over wat ik ga eten vanavond.
anoniem_399709 wijzigde dit bericht op 30-12-2020 17:12
16.70% gewijzigd
Qiyara schreef:
30-12-2020 16:47
Dacht ik al. Wilde al een vragenvuur loslaten, maar hier ben je erg privé over. In al die jaren dat ik je lees heb ik het echt nog nooit (bewust) voorbij zien komen. Doe je goed😉
Ja he? :-D
Kind komt ook nooit op social media bij mij. Ook bewust.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven