Singles unite, eerste editie 2021 deel 6❤

30-12-2020 18:37 2972 berichten
Voor alle singles! Klets hier over wel of niet daten en alles wat je bezighoudt als single.

Laat 2021 het jaar zijn dat we de liefde kunnen vieren🙂
Jaaa, daar zijn we weer. Aan jou de eer Julus. Op een mooi jaar vol liefde voor jou❤️
Alle reacties Link kopieren
Oke, ik doe ook weer een poging om mee te schrijven als dat mag. Het vorige topic ging zo snel dat ik de draad ff helemaal kwijt was🙈
Qiyara schreef:
30-12-2020 18:43
Jaaa, daar zijn we weer. Aan jou de eer Julus. Op een mooi jaar vol liefde voor jou❤️
Zelfliefde😀
Voor iedereen wordt dit hopelijk een jaar vol liefde, voor jezelf en misschien voor en met een ander!
Dwarrel75 schreef:
30-12-2020 18:53
Oke, ik doe ook weer een poging om mee te schrijven als dat mag. Het vorige topic ging zo snel dat ik de draad ff helemaal kwijt was🙈
Geeft niet. Lekker aanhaken wanneer je zin hebt. Ik sla soms ook over. Het is een cafe met klapdeuren.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 19:20
Geeft niet. Lekker aanhaken wanneer je zin hebt. Ik sla soms ook over. Het is een cafe met klapdeuren.
Au...even niet te hard klapperen julus 🙃🙃
O sorry...*doet zachtjes de deur weer dicht*.
Liever dit dan klapperende eierstokken, voor mij dan :P
Julia had jij nou maandag je operatie? Gaat deze nog door? Je weet het nu maar nooit, nu veel ziekenhuizen bepaalde operaties moeten uitstellen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 19:27
O sorry...*doet zachtjes de deur weer dicht*.
Liever dit dan klapperende eierstokken, voor mij dan :P

Die hoeven van mij ook niet. Die van mij zijn bezig aanleunwoningen te bezichtigen. Soms denk je.... gevonden en dan toch valt de badkamer weer tegen 🤣
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 19:28
Julia had jij nou maandag je operatie? Gaat deze nog door? Je weet het nu maar nooit, nu veel ziekenhuizen bepaalde operaties moeten uitstellen.
😣

Klopt, maar is een Oogziekenhuis.
Dus ik neem aan dat die doorgaat.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
30-12-2020 19:19
Zelfliefde😀
Voor iedereen wordt dit hopelijk een jaar vol liefde, voor jezelf en misschien voor en met een ander!
Zeker zelfliefde, of zoals RuPaul zegt, "als je niet van jezelf houdt hoe kun je dan van een ander houden"

En zo sta ik er ook in. Heeft wel even geduurd voor ik van mezelf ging houden. Maar nu ik daar eenmaal ben, niks houdt mij tegen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Julus schreef:
30-12-2020 19:19
Zelfliefde😀
Precies, dat wordt in 2021 bij mij nog meer uitvergroot.
Morgen ga ik ook echt mezelf compleet optutten, leuke kleding aan, m'n haar mooi, lekker voor mijzelf koken etc.
Ik ga feestelijk het jaar uit in m'n uppie. Even niet in huispak thuis.
Had vandaag een cadeautje van mijzelf en voor mijzelf in de bus, volledig ingepakt. Heerlijke parfum.

Zin in het nieuwe jaar.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
30-12-2020 19:45
Precies, dat wordt in 2021 bij mij nog meer uitvergroot.
Morgen ga ik ook echt mezelf compleet optutten, leuke kleding aan, m'n haar mooi, lekker voor mijzelf koken etc.
Ik ga feestelijk het jaar uit in m'n uppie. Even niet in huispak thuis.
Had vandaag een cadeautje van mijzelf en voor mijzelf in de bus, volledig ingepakt. Heerlijke parfum.

Zin in het nieuwe jaar.
Oh wat goed!! Je kunt je idd zoveel beter voelen in mooie kleding. Veel plezier morgen en op naar een mooi 2021, net heel veel liefde, geluk en gezondheid!
Wow wat lullen we veel.

Qiyara lekker jezelf optutten heerlijk love it.
Zijn we een saloon met klapdeuren?
Ik hou heel veel van mezelf altijd al gedaan. In 2021 nog een beetje meer.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
30-12-2020 19:45
Precies, dat wordt in 2021 bij mij nog meer uitvergroot.
Morgen ga ik ook echt mezelf compleet optutten, leuke kleding aan, m'n haar mooi, lekker voor mijzelf koken etc.
Ik ga feestelijk het jaar uit in m'n uppie. Even niet in huispak thuis.
Had vandaag een cadeautje van mijzelf en voor mijzelf in de bus, volledig ingepakt. Heerlijke parfum.

Zin in het nieuwe jaar.
Veel plezier dan maar. Ik ga denk ik het nieuwe jaar met meer mensen om mij heen dan mag van de NL regering.
Gokje, ikke, mijn 2 stuurlui, 2 scheepagenten, 2 douane, 1 immigratie, 2 port health en 2 maritieme admin officieren, zoiets.

Tja is dan wel Covid en alles maare je zult toch aan boord moeten komen, gewichtig doen met een stapeltje papierwerk om je slofje sigaretten te krijgen.
fietsen varen vrouwelijk doen
Dankjewel Dwarrel, voor jou hetzelfde!
En inderdaad, zo is het. Las er toevallig deze week nog een artikel over. Dat als je jezelf optut etc dat je hersenen een signaal krijgen dat er wat te gebeuren staat. En dat dit gelijk een effect heeft op je stemming e.d. Omdat je hersenen niet weten of je wel of niet iets gaat doen daarna.

En het werkt nu al positief omdat ik er al gelijk zin van krijg.
hoi..even nieuwe topic aanhaken..

ik zal wel raar zijn maar ik vind zelfliefde zo'n non-issue..ik ben meer bezig met liefde voor de rest van de wereld hebben..dat kost mij veel meer moeite dan van mezelf houden.
Ik wil helemaal niet van de wereld houden. Het overgrote deel maakt er een zooitje van.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
30-12-2020 19:45
Precies, dat wordt in 2021 bij mij nog meer uitvergroot.
Morgen ga ik ook echt mezelf compleet optutten, leuke kleding aan, m'n haar mooi, lekker voor mijzelf koken etc.
Ik ga feestelijk het jaar uit in m'n uppie. Even niet in huispak thuis.
Had vandaag een cadeautje van mijzelf en voor mijzelf in de bus, volledig ingepakt. Heerlijke parfum.

Zin in het nieuwe jaar.
Wat leuk Qiyara! Klinkt heel fijn, ik snap dat je er zin in hebt.
-
Alle reacties Link kopieren
Iedereenalvast een gezond en liefdevol 2021, wat gaat dit topic snel zeg!

Mbt relatie/scharrel materiaal: altijd wel rond mijn leeftijd, op redelijke afstand ( hoewel de laatste dat niet bepaald was ) en niet te jonge kinderen of geen kinderen maar dat is niet vanzelfsprekend meer.

Over wonen:
Ik woon in regio Nijmegen en daar zijn de prijzen flink aan het stijgen maar uiteraard niet zoals de gekte in de grotere steden, hoewel steeds meer mensen uit de grote steden deze kant op komen en daarmee de prijzen stuwen.
‘ grachtenpand’ was erg leuk, kleiner dan wat ik nu heb, erg leuk aan het water maar de makelaar was enorm aan het pushen en aangezien het geen pak melk is laat ik me niet opjagen.
En ik kan ook geen 3 ton krijgen hoor, niets mis mee want de markt is al gek genoeg.
Als ik meer naar het Zuiden afzak dan kan ik voor mijn budget genoeg leuks kopen maar ik wil niet opnieuw ver van alles en iedereen af zitten, ik ben niet honkvast maar er zijn grenzen.

Wat gaaf, Datertje, dat je aan de rand van de Veluwe woont!

Een goed uiteinde alvast!
Jaaah ik ben 16 x verhuisd en ook wel wat provincies gehad. Ooit nog met een vakantie geroepen hier zou ik nooit willen wonen :facepalm:

Ik woon hier prachtig water en bos op fietsafstand. Toch een stad, maar overzichtelijk. Op goede reisafstand het is hier dol fijn!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte alvast Julia !
Iedereen een fijne jaarwisseling en dat al jullie wensen en dromen uit komen in 2021. En blijf gezond ! :heart:
Jij ook Dido!!

Mats wel gaaf een grachtenpand en aan het water is echt leuk. Wat is de indeling van het pand?
Alle reacties Link kopieren
Jeetje deel 6 alweer, tijd vliegt!

Ik wens iedereen ook alvast een fijn uiteinde toe 😊 Met mijn 27 jaar zit ik waarschijnlijk ook alleen thuis, maar ergens vind ik het ook wel prima haha. Lekker op de bank met filmpje erbij, er is nu toch weinig aan met alle maatregelen! Ik woon overigens tegenover het bos en een plas, echt ideaal en vandaag weer lekker rondje gelopen met vriendin.

@Amme, hoe is het met jou? Al tijdje niet meer gehoord 😇
Alle reacties Link kopieren
dido68 schreef:
30-12-2020 22:26
Sterkte alvast Julia !
Iedereen een fijne jaarwisseling en dat al jullie wensen en dromen uit komen in 2021. En blijf gezond ! :heart:
Thanks 😊
Fijne jaarwisseling en een mooi 2021.

Zo borrelaars weg. Mijn bedje maar eens opzoeken.

Morgen weer present hier 🤣

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven