Ergelijke facebookberichten deel 6

04-10-2019 10:44 2270 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Van plaatjes die het eerste product in de po van het kleine wondertje laten zien tot ellenlange slecht geschreven verhalen, die toch maar door 5% van de vrienden gedeeld worden. Wat kwam jij tegen op facebook vandaag?

Afbeelding


Een groot deel van de vorige ergernissen is hier te vinden digi/ergerlijke-facebookberichten-deel- ... #p30455537
Later is nu
Manonna schreef:
29-12-2020 12:17
Ik heb dat ook gelezen. Maarre...........lees de bijsluiter eens van bijvoorbeeld anti depressiva. Wat je daar allemaal van kunt krijgen wordt je niet bepaald blij van. Alle medicijnen hebben bijwerkingen en alle bijwerkingen moeten genoemd worden. Als iemand zeer allergisch is voor een bestanddeel in het vaccin kan dit inderdaad de dood veroorzaken. Net als bij bijvoorbeeld een notenallergie.

Om eerlijk te zijn ben ik zelf niet vies van complotten maar het gaat nu allemaal een eigen leven leiden en alles word uit zijn verband gerukt. Mijn motto is..altijd kritisch blijven. Zowel naar de voor als naar de tegenstanders van alles wat nu gaande is. Vooral zelf blijven denken.
Nou dat. Bij allergieën kàn een medicijn of vaccin ernstiger bijwerkingen hebben (je hoeft niet eens meteen dood), net zoals mensen ziek worden of dood kunnen gaan aan een voedselallergie. Toch staan pinda's niet op de complotlijst van zaken waarme de oVeRheID ons wil vergiftigen.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
29-12-2020 13:45
Nou dat. Bij allergieën kàn een medicijn of vaccin ernstiger bijwerkingen hebben (je hoeft niet eens meteen dood), net zoals mensen ziek worden of dood kunnen gaan aan een voedselallergie. Toch staan pinda's niet op de complotlijst van zaken waarme de oVeRheID ons wil vergiftigen.
Leg ze dat maar eens uit.
minnimouse schreef:
29-12-2020 13:46
Leg ze dat maar eens uit.
Heeft geen enkele zin nee. Want dan ben je een schaap en niet krities en al onder invloed van Bill Gates.
Ik ga trouwens graag dat vaccin halen als we daarmee weer normaal kunnen leven op sen duur. Ik vind het alleen jammer dat ik dat moet doen en dat mensen die mij verketteren daarvoor lekker meeliften.
Ik zou bijna willen pleiten voor privileges voor gevaccineerden, maar ergens vind ik dat ook niet terecht en een voedingsbodem voor verdeeldheid; doe maar niet dus.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alweer (sinds onbekende datum) een papegaai vermist in één van de vele Beethovenlanen ergens in het land...
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
28-12-2020 21:22
Ja!
En: 'schaapjes', 'wacht maar' en 'wees nou eens kritisch'.

En "wil je bewijzen? Je kunt toch zelf googlen!"
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
29-12-2020 11:16
Ja nee, dat overkomt alleen de zwakko's hè. Het dorre hout.
Dat de reguliere zorg ook al een jaar zwaar onder druk staat is niet zo boeiend.
Totdat de viruswaanzintokkie zelf een gemiste tumor heeft of ernstig nadeel ondervindt ondat zijn knieoperatie al 8 maanden is uitgesteld, dan kunnen ze daar weer over schreeuwen.

Ik ben trouwens benieuwd wat die debielen volgend jaar te zeggen hebben, als er helemaal geen mysterieuze bijwerkingen zijn en het coronavirus zowaar onder controle is. Zouden ze door het stof gaan?

Ach welnee, ik hou mezelf voor de gek; waarschijnlijk kennen zij massaal heul veul mensen die ruggenmergtering hebben opgelopen van het vaccin. Is echt wasr, stond op de site van Jensen.
Dat is allemaal de schuld van Rutte en de bezuinigingen op de zorg. NIET van het virus. Begreep ik vandaag. Echt een bron van informatie, dat facebook.
Later is nu
Dreamer schreef:
31-12-2020 10:13
Dat is allemaal de schuld van Rutte en de bezuinigingen op de zorg. NIET van het virus. Begreep ik vandaag. Echt een bron van informatie, dat facebook.
Ja, dat las ik ook. Dus omdat Rutte op de zorg heeft bezuinigd hoeven wij niet ons best te doen om diezelfde zorg te ontlasten nu. Uh-huh

En meteen ook stemadvies erbij: denk erom op wie je stemt in maart!!!

Nou, dat werd sowieso geen VVD. Vroeger niet en nu ook niet. Ook geen PVV trouwens, of de Jensen/Engel partij voor WaArHeiD als die zou bestaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
31-12-2020 10:04
En "wil je bewijzen? Je kunt toch zelf googlen!"
Ik reageerde gisteren op een facebook post van een vriendin van mij en ik had ff niet door dat het bij een artikel van het AD was. Ze zei namelijk dat ze graag de vaccins wilde overnemen van de mensen die hem weigerden zodat zij weer sneller normaal kon leven. Daar reageerde iemand op dat er al honderden mensen dood zijn gegaan aan de nieuwe vaccins, dus ik vroeg netjes om zijn bron. Manman, alle viruswappies die doken op me. Inclusief opmerkingen als "het heeft geen zin, deze mensen krijgen we niet meer wakker"

Meteen spijt dat ik al niet gelijk zag welke pagina dat was en gereageerd had. :bonk: Ik heb er namelijk echt helemaal geen zin zin meer in. En dit:

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, ik probeer ook niet te reageren. Ik lees 's morgens dit soort reacties ter lering ende vermeack. En doe m'n best niet te reageren. Ik verbaas en verwonder mij :mrgreen:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
(en ja, ik verbaas mij ook over het doorzettingsvermogen van een aantal mensen, die blijven reageren en proberen door te dringen tot hen.. echt wel knap)
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
31-12-2020 10:49
(en ja, ik verbaas mij ook over het doorzettingsvermogen van een aantal mensen, die blijven reageren en proberen door te dringen tot hen.. echt wel knap)
Ja die heb ik ook op mijn tijdlijn zitten, een paar.
Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik kan niet meer op tegen zoveel domheid.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
31-12-2020 10:32
Ik reageerde gisteren op een facebook post van een vriendin van mij en ik had ff niet door dat het bij een artikel van het AD was. Ze zei namelijk dat ze graag de vaccins wilde overnemen van de mensen die hem weigerden zodat zij weer sneller normaal kon leven. Daar reageerde iemand op dat er al honderden mensen dood zijn gegaan aan de nieuwe vaccins, dus ik vroeg netjes om zijn bron. Manman, alle viruswappies die doken op me. Inclusief opmerkingen als "het heeft geen zin, deze mensen krijgen we niet meer wakker"

Meteen spijt dat ik al niet gelijk zag welke pagina dat was en gereageerd had. :bonk: Ik heb er namelijk echt helemaal geen zin zin meer in. En dit:

Afbeelding
Zo raar, dat ze weigeren hun bronnen prijs te geven
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
31-12-2020 11:56
Zo raar, dat ze weigeren hun bronnen prijs te geven
Doe je oogkleppen af, ben kritisch en doe zelf onderzoek! :proud:

Ik zag laatst trouwens dat die schoonmoeder van Lange Frans net zo gek is als hij zelf. Man, man, man wat die allemaal op Instagram zet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb echt veel bekenden op mijn tijdlijn die dingen delen over hoe onveilig de vaccins zijn, de meesten zijn niet eens slim genoeg om te begrijpen hoe het in elkaar steekt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
31-12-2020 12:19
Ik heb echt veel bekenden op mijn tijdlijn die dingen delen over hoe onveilig de vaccins zijn, de meesten zijn niet eens slim genoeg om te begrijpen hoe het in elkaar steekt.
Nou ja, ik ook niet. Ik ben geen afgestudeerd viroloog of zo. Maar ik vertrouw er gewoon op dat de overheid en medische wetenschap er niet op uit is iedereen ziek of dood te maken.
En ja, natuurlijk hebben medicijnen bijwerkingen. Hele nare bijwerkingen soms. En ja, we kennen allemaal voorbeelden van medicijnen die vreselijke gevolgen hadden.
Maar de bijwerkingen voor zover nu bekend van het coronavaccin zijn niet erger dan wat verhoging, hoofdpijn en een zere arm. Boehoe.

Als 'ze' me dood wilden hebben, dan hebben 'ze' daar veel efficiënter middelen voor dan eerst een jaar aanmodderen met een niet heel dodelijk virus en dan een vaccin die ik niet eens verplicht moet halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
-Darkside- schreef:
31-12-2020 13:29
Nou ja, ik ook niet. Ik ben geen afgestudeerd viroloog of zo. Maar ik vertrouw er gewoon op dat de overheid en medische wetenschap er niet op uit is iedereen ziek of dood te maken.
En ja, natuurlijk hebben medicijnen bijwerkingen. Hele nare bijwerkingen soms. En ja, we kennen allemaal voorbeelden van medicijnen die vreselijke gevolgen hadden.
Maar de bijwerkingen voor zover nu bekend van het coronavaccin zijn niet erger dan wat verhoging, hoofdpijn en een zere arm. Boehoe.

Als 'ze' me dood wilden hebben, dan hebben 'ze' daar veel efficiënter middelen voor dan eerst een jaar aanmodderen met een niet heel dodelijk virus en dan een vaccin die ik niet eens verplicht moet halen.
Ja eens.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het valt me op dat al die schreeuwerds vaak niet eens Corona kunnen schrijven. Ik heb alle varianten al gezien. Corana, Carona, Corono, Carano, en ga maar door.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
31-12-2020 11:04
Ja die heb ik ook op mijn tijdlijn zitten, een paar.
Ik heb het inmiddels opgegeven. Ik kan niet meer op tegen zoveel domheid.

Ik gok dat we dezelfden hebben ;-))
Ik 'ken' een aantal in elk geval via hier. Het forum dan.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
31-12-2020 14:23
Het valt me op dat al die schreeuwerds vaak niet eens Corona kunnen schrijven. Ik heb alle varianten al gezien. Corana, Carona, Corono, Carano, en ga maar door.
:rofl:
Ja dit heb ik ook gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.facebook.com/events/732616830709580/

10,6 d gaat en 32,9 d is geïnteresseerd, waaronder 3 van mijn fb vrienden

Het feit dat iemand dit heeft aangemaakt vind ik al sneu..
Alle reacties Link kopieren Quote
Potver, dit hele deel gemist.. ik heb wat bij te lezen..

Heb zelf ook een aantal wappies in mijn FB lijst. Ik snooze ze regelmatig omdat ik mij op zit te winden over alle domheid die zij verspreiden. Filmpjes van Tjippy boy ( of zoiets, ik wil niet eens onthouden hoe hij heet). Trommelen op het strand om een tegen geluid te geven, zuchten en steunen over dat ze wel knuffelen ( zoalng ze mij maar met rust laten moeten ze dat zelf weten). Maar vooral ook, als je het niet met ze eens bent ben je een schaap.. niet kritisch, denk je niet na, ben je een nsb'er die er voor zorgt dat de rest straks niks meer mag/kan.. zucht.. zo vermoeiend.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaa, dat vooral. Of je bent kritisch (en loop je achter dhr. Engel aan) of je bent een slapend schaap.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren Quote
Dreamer schreef:
21-01-2021 12:56
Jaa, dat vooral. Of je bent kritisch (en loop je achter dhr. Engel aan) of je bent een slapend schaap.
zo irritant.. gelukkig kan je mensen snoozen.. scheelt mij een hoop ergernis.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Krulliebollie73 schreef:
21-01-2021 12:51
Maar vooral ook, als je het niet met ze eens bent ben je een schaap.. niet kritisch, denk je niet na, ben je een nsb'er die er voor zorgt dat de rest straks niks meer mag/kan.. zucht.. zo vermoeiend.
Of; ik gebruik wél mijn gezonde verstand!

Jahaaaa! Dat doet iedereen op zijn/haar manier en die gezonde verstanden komen dan niet overeen. Omdat ik wel hoop hou dat het goed komt betekent het niet dat ik mijn gezonde verstand niet gebruik :frusty:
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier in de verre omtrek zijn honden in verschillende plaatsen ziek geworden, en nu denken ze aan vergiftiging.

En dat wordt dan 4x door verschillende mensen gedeeld op de dorpspagina. Als er dan wordt aangegeven dat dat er al verschillende keren op staat, wordt er (al dan niet in hoofdletters/met uitroeptekens) gezet dat het echt heel belangrijk is en niet genoeg geplaatst kan worden. 🙈
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven