Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 9 (ZONDER SPOILERS)

04-01-2021 15:23 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2020:
    - Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks)
      - Familie Kraan: Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen.
        - Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 8 kinderen en negende op komst.

        Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook ter sprake komen:
        - Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen. Inmiddels over op vloggen.
        - Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
        - Familie Adema, het gezin met de vierling en nog twee dochters.
        - Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
        - Willy Vink en haar 11 kinderen.
        - Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
        - Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.

        (linkjes naar alle vorige topics op pagina 1: viewtopic.php?f=11&t=472685&p=32363564&start=#p32363564)
        cookielover wijzigde dit bericht op 11-01-2021 16:01
        8.98% gewijzigd
        Alle reacties Link kopieren
        Linkjes naar vorige delen:

        Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
        Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
        Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
        Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
        Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
        Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425
        Deel 7 entertainment/een-huis-vol-deel-7-zonde ... ges/467050
        Deel 8 entertainment/een-huis-vol-deel-8-zonde ... ges/470757
        Whoop! Happy new topic!
        Alle reacties Link kopieren
        :cheer:
        Alle reacties Link kopieren
        Hoera!
        Maar waar moeten we het nu over hebben? Ik ga echt proberen de Nagelkerkjes te boycotten, ik gun ze mijn clicks niet meer.
        't Is al met al een heel gedoe
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp

        Ik lees sowieso niks over de Deijsjes en de Nagelkerkjes. 😊
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp :cheer2:
        Tralalalala
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp
        ...
        Alle reacties Link kopieren
        Tvp,

        Ik moet enorm afkicken! Ik hoop dat dezelfde families weer meedoen volgend jaar.
        Tvp
        :cheer:
        HNT :cheer2:
        Alle reacties Link kopieren
        :cheer:
        Alle reacties Link kopieren
        https://www.youtube.com/watch?v=XcAmHfibnSM

        Filmpje van familie Adema over thuis werken en thuis onderwijs.
        Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
        Dajka schreef:
        04-01-2021 15:57
        Tvp,

        Ik moet enorm afkicken! Ik hoop dat dezelfde families weer meedoen volgend jaar.
        Ik hoop juist op nieuw bloed. Op een gegeven moment heb je alles wel een keer gezien..
        Alle reacties Link kopieren
        We gaan ze missen vanavond!
        Onee is het seizoen afgelopen???? Ik had me er juist op verheugd.
        minnimouse
        maandag 4 januari 2021 om 12:48

        Ttroeteltje schreef: ↑04-01-2021 12:40
        Ik hoor ineens ook de naam De Bakkertjes langskomen. Is dat ook een groot gezin dat bekend is van deze reeks?
        Ja dat is de familie Nagelkerke.
        Dat is een bakkersfamilie.

        En dat is dan een van de gezinnen die jullie niet zo adoreren, toch?
        Alle reacties Link kopieren
        tvp
        Alle reacties Link kopieren
        Expreszo schreef:
        04-01-2021 16:19
        Ik hoop juist op nieuw bloed. Op een gegeven moment heb je alles wel een keer gezien..
        Ja nieuw bloed is zeker ook leuk!
        Alle reacties Link kopieren
        hnt :cheer2:
        Alle reacties Link kopieren
        Ik denk dat ik echt elk seizoen met heel veel plezier heb gekeken. Behalve het seizoen dat de Baumgards naar Suriname gingen, ik kijk toch het liefst naar de ‘gewone’ gang van zaken. Heb ik bij de BBjes ook wel een beetje gemist dit seizoen. Ik hoop dat moeder Thaila wat meer tijd voor zichzelf gaat creëren, al heb ik er een hard hoofd in met een kleinkind waarop ze gaat oppassen, zodat Chay haar school gaat afmaken.
        Alle reacties Link kopieren
        Leuk dat de Adema's af en toe nog een update doen! Ik vind ze niet interessant genoeg voor een hele serie, maar erg leuk om te zien hoe de meiden opgroeien.
        Ik heb de afgelopen week dit seizoen gekeken en ben nu begonnen in het vorige seizoen. Wat een lief gezin die Jelies’! Al die lieve meisjes die gewoon luisteren, en die ouders altijd zo rustig en betrokken.

        De andere twee gezinnen vind ik ook leuk, maar de familie Kraan heeft wel voortdurend gedoe met die botsende karakters en die überpuber. Of zouden ze op een bepaalde manier neergezet worden? Het is natuurlijk ook een keuze wat je uitzendt en wat niet. Ik kreeg soms wel medelijden met Linda, die ook zo lief en rustig blijft.

        Ik kende het programma helemaal niet. Zijn de oudere seizoenen ook de moeite waard?

        Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
        Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

        Terug naar boven