Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Ik vind die Rein wel 'n lekker ding! Mooie ogen!

Ben benieuwd of deze versie kan tippen aan de Australische. Vind het leukste onderdeel daar dat de groep telkens bij elkaar komt voor etentjes en voor die verbintenisceremonie. Doen ze dat ook bij de NL versie?
Alle reacties Link kopieren
Lars en Lizzy zou best eens kunnen werken. Dat leeftijdsverschil hoeft geen probleem te zijn en zij lijkt me op het eerste zich ook niet echt een bleu poppetje, die staat haar mannetje wel.

Rein vind ik leuk, had niet het idee dat hij zo arrogant was, meer dat hij er de draak mee stak.

Danny, tja, ik vind hem het type “alles overkomt me maar, daar kan ik niks aan doen maar ik lijd er vreselijk onder”. Een beetje een zeur, te serieus en stijfjes.
Maar he, we wachten het af!
Alle reacties Link kopieren
Zo, de uitzending ingehaald!

Ik vond het begin best wel vreselijk, toen die Chantal van vorig jaar ook nog eens langskwam heb ik de aflevering bijna afgezet - maar toch maar even verder kijken.

De eerste match ben ik nog niet helemaal uit. Het lijken me op het eerste gezicht twee leuke mensen. Ik vraag me alleen af of ze qua levensfase bij elkaar passen. Ja, zij heeft best veel meegemaakt op bepaalde vlakken, maar anderzijds woont ze nog bij haar ouders en is ze nu aan het studeren. Hij heeft al samengewoond en noem het maar op en woont zelfstandig. Toch een groot verschil en ik weet niet of dat bij elkaar gaat komen.

De twee mannen vind ik geen match.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Alle reacties Link kopieren
ja toen Chantal er meteen in de eerste 5 minuten al bij kwam wilde ik ook bijna afhaken. Wat een goedkope actie van RTL zeg...hebben ze dat nog niet genoeg uitgemolken?
Alle reacties Link kopieren
Dat eerste koppel denk ik wel dat bij elkaar past, althans, als hij geduldig is en accepteert dat zij minder ver is met bepaalde dingen zoals nog thuis wonen.
Dat gay koppel is geen stel denk ik, ik vind Rein te leuk voor die ander. Rein komt ambitieuzer over ofzo dan Danny.
Robinson schreef:
06-01-2021 18:35
Dat eerste koppel denk ik wel dat bij elkaar past, althans, als hij geduldig is en accepteert dat zij minder ver is met bepaalde dingen zoals nog thuis wonen.
Dat gay koppel is geen stel denk ik, ik vind Rein te leuk voor die ander. Rein komt ambitieuzer over ofzo dan Danny.
Ik vind Danny juist leuker. Hein denkt dat hij alles is en komt egoïstisch op mij over. Danny komt juist vriendelijk over.
Robinson schreef:
06-01-2021 18:35
Dat eerste koppel denk ik wel dat bij elkaar past, althans, als hij geduldig is en accepteert dat zij minder ver is met bepaalde dingen zoals nog thuis wonen.
Dat gay koppel is geen stel denk ik, ik vind Rein te leuk voor die ander. Rein komt ambitieuzer over ofzo dan Danny.
Danny heeft een paar eigen zaken en komt succesvol over met z'n patserbak voor de deur, terwijl Rein eruit ziet alsof ie net uit het studentenleven komt. Is klushuizen opknappen zijn bron van inkomsten?

Die tegenstelling zou juist wel goed kunnen werken als ze op elkaar vallen.
Alle reacties Link kopieren
Danny werkt als verkoper toch? Dacht dat die zaken niet van hem waren
Ben trouwens wel benieuwd naar die vriendin van Rein hoe ze zich verder gaat gedragen. Enige wat ze kan uitbrengen is dat hij zo knap is en dat zij met hem wilde trouwen. Krijg de indruk dat zij erg aanwezig is, hoop dat ze een stapje terug gaat doen in dat opzicht
Alle reacties Link kopieren
Robinson schreef:
06-01-2021 18:35
Dat eerste koppel denk ik wel dat bij elkaar past, althans, als hij geduldig is en accepteert dat zij minder ver is met bepaalde dingen zoals nog thuis wonen.
Dat gay koppel is geen stel denk ik, ik vind Rein te leuk voor die ander. Rein komt ambitieuzer over ofzo dan Danny.
Ik denk dat het gaykoppel ook niet bij elkaar past maar vind juist Danny een stuk ambitieuzer over komen.

Verder vond ik het raar dat je van Rein alleen de kapster zag. Heeft hij verder geen familie of vrienden vraag ik me dan af.
Alle reacties Link kopieren
vlokkenopjebrood schreef:
06-01-2021 17:46
ja toen Chantal er meteen in de eerste 5 minuten al bij kwam wilde ik ook bijna afhaken. Wat een goedkope actie van RTL zeg...hebben ze dat nog niet genoeg uitgemolken?

O dat vond ik juist heel goed gevonden!
Verder ben ik het eens met de rest: Lars en Lizzy lijken mij heel goed gekoppeld, de mannen absoluut niet.
madamecannibale schreef:
06-01-2021 19:07
Ik denk dat het gaykoppel ook niet bij elkaar past maar vind juist Danny een stuk ambitieuzer over komen.

Verder vond ik het raar dat je van Rein alleen de kapster zag. Heeft hij verder geen familie of vrienden vraag ik me dan af.
Volgens mij kwam Rein niet uit de plaats waar hij nu dat huis opknapt. Dus wellicht heeft ie zijn sociaal leven elders?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
07-01-2021 08:11
Volgens mij kwam Rein niet uit de plaats waar hij nu dat huis opknapt. Dus wellicht heeft ie zijn sociaal leven elders?

Nou ik kan me ook heel goed voorstellen dat je als naaste familie totáál niet zit te wachten om met je kop op tv te komen voor zo’n programma.
Die Rein is een knapperd maar heeft nog nooit een relatie gehad wat ik begreep, dus denkt hij nu echt dat het nu op deze manier wèl zal lukken? Ben wel benieuwd hoe het verder gaat.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
06-01-2021 18:42
Ik vind Danny juist leuker. Hein denkt dat hij alles is en komt egoïstisch op mij over. Danny komt juist vriendelijk over.
Helemaal mee eens.
Dwarrel75 schreef:
05-01-2021 21:44
Die ene homo....die ogen!!! Wauw! Om in te verdrinken. Wat een knappe vent.
Ja, inderdaad, wat een leukerd. (Rein) (Mijn moeder zou zeggen : wat zónde van zo'n man dat hij niet op vrouwen valt... :-)-) )
Zijn aanstaande, (Danny) met die (d)rol op het hoofd vind ik minder....
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik de corona tijd toch anders beleef (knuffels, zoenen, feestjes etc blijkbaar allemaal normaal?)

Die vriendin van Rein zou dat geen blok aan het been zijn?

Verder heeft Lizzy wel lieve ouders hoor.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
07-01-2021 12:30
Ja, inderdaad, wat een leukerd. (Rein) (Mijn moeder zou zeggen : wat zónde van zo'n man dat hij niet op vrouwen valt... :-)-) )
Zijn aanstaande, (Danny) met die (d)rol op het hoofd vind ik minder....
Ik vind Rein echt geen knappe man, net een jongetje. Danny heeft zo'n mega accent, daar alleen al zou ik heel erg aan moeten wennen.
redbulletje schreef:
07-01-2021 08:11
Volgens mij kwam Rein niet uit de plaats waar hij nu dat huis opknapt. Dus wellicht heeft ie zijn sociaal leven elders?
Ik begreep dat Rein uit het zuiden komt maar 2,5 jaar in Haarlem woont.
Knappe meid, de 25-jarige, maar na zo'n topsportperiode eerst een beetje hoeren en sloeren kan denk ik geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel jammer dat je in de intro alweer veel flitsen ziet van wat er allemaal gaat gebeuren de komende tijd.
ZaraZara100 schreef:
08-01-2021 15:12
Ik begreep dat Rein uit het zuiden komt maar 2,5 jaar in Haarlem woont.
En hij verdient de kost met huizen renoveren?
Hij is dus nog niet gebonden aan de regio als zijn familie in het zuiden woont. Komt goed uit met de Limburger met z'n eigen zaken.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
07-01-2021 01:04
O dat vond ik juist heel goed gevonden!
Verder ben ik het eens met de rest: Lars en Lizzy lijken mij heel goed gekoppeld, de mannen absoluut niet.
Ik moest ook vreselijk lachen om Chantal / Wenkie :D

Verder ook eens: Lars en Lizzy vind ik een goede match, de mannen niet.
En ik vind Rein helemáál niet leuk. Doe mij Danny maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me wel een paar keer af zitten vragen wanneer dit opgenomen is. Die agenten die allemaal bovenop elkaar in dat kantoortje stonden, Carlo die ook regelmatig veel te dicht bij de deelnemers stond. Hallo, 1,5 meter?
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
08-01-2021 17:07
Ik heb me wel een paar keer af zitten vragen wanneer dit opgenomen is. Die agenten die allemaal bovenop elkaar in dat kantoortje stonden, Carlo die ook regelmatig veel te dicht bij de deelnemers stond. Hallo, 1,5 meter?
Dit is in juni/juli opgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Haley schreef:
08-01-2021 17:07
Ik heb me wel een paar keer af zitten vragen wanneer dit opgenomen is. Die agenten die allemaal bovenop elkaar in dat kantoortje stonden, Carlo die ook regelmatig veel te dicht bij de deelnemers stond. Hallo, 1,5 meter?
Tsja, als agent heb je niet echt een beroep waarbij je 1,5m afstand tot elkaar kan bewaren. Net als in de zorg of als bouwvakker.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
08-01-2021 17:44
Tsja, als agent heb je niet echt een beroep waarbij je 1,5m afstand tot elkaar kan bewaren. Net als in de zorg of als bouwvakker.
Er was op dat moment geen reden waarom 10 agenten dicht bij elkaar stonden.
Maar goed, maakt niet uit, ik wil het topic hier niet mee vervuilen. Het viel me gewoon op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven