Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Ga jij je laten vaccineren? Deel II

09-12-2020 22:14 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik het toch wel een interessant onderwerp vind, een deel 2.

Ga jij je laten vaccineren?

Totaal aantal stemmen: 632

Ja (63%)
Nee (22%)
Weet nog niet (14%)
...
En stel je eens voor: elke nieuwe minister moet ingewijd worden in De Geheimen. We weten hoe vaak ministers aftreden, dat zijn echt heel veel mogelijke lekken. Toch heeft nog nooit iemand iets gelekt of in zijn memoirs onthuld.
Ongelooflijk, zelfs iets onbelangrijks als de troonrede wordt elk jaar gelekt, maar plannen om de mensheid te chippen niet?
Alle reacties Link kopieren
The 2016 study revealed that for an old-fashioned cover-up to stay under-wraps for a decade, fewer than 1,000 people would need to be involved.

And to remain secret for a century, the number of people 'in on it' would need to be below 125. Considering that the most popular conspiracy theories would realistically involve thousands of people, the odds aren't great.


https://www.sciencealert.com/equation-s ... led-by-now


  • If the Moon landing was really a hoax, around 411,000 NASA employees would have known, and it would have been revealed in just 3.7 years.

  • A cover-up of the link between vaccines and autism would have been exposed anywhere between 3.2 and 34.8 years after it started.

  • A climate change 'fraud' would have been revealed in 3.7 to 26.8 years.

  • The suppression of a cancer cure would have been leaked by someone inside big pharma in just 3.2 years.
Alle reacties Link kopieren
Als je dat omrekent naar Corona vaccins krijg je dit:

How many people really know about conspiracies? Suppose Big Pharma is in on the danger of vaccinations; this would leak out within 3.15 years. But is it just the World Health Organization and the American Centers for Disease Control and Prevention? Then it would take 34.78 years.



https://thecorrespondent.com/653/how-lo ... 6-1e5f6eab
AnAppleADay schreef:
12-01-2021 10:08
Als je dat omrekent naar Corona vaccins krijg je dit:

How many people really know about conspiracies? Suppose Big Pharma is in on the danger of vaccinations; this would leak out within 3.15 years. But is it just the World Health Organization and the American Centers for Disease Control and Prevention? Then it would take 34.78 years.



https://thecorrespondent.com/653/how-lo ... 6-1e5f6eab
Ha, ik wou het net zeggen, over een jaar of 3-4 weten we het.
Alle reacties Link kopieren
Zorginstellingen laten kantoorpersoneel en andere ondersteunende functies ook al vaccineren omdat ze hele personeelsbestand in een keer aanmelden bij GGD
smulrol schreef:
12-01-2021 11:32
Zorginstellingen laten kantoorpersoneel en andere ondersteunende functies ook al vaccineren omdat ze hele personeelsbestand in een keer aanmelden bij GGD
Ik las het. En daardoor kan ik later.
Terwijl ik op de werkvloer tussen coronapatienten sta.
smulrol schreef:
12-01-2021 11:32
Zorginstellingen laten kantoorpersoneel en andere ondersteunende functies ook al vaccineren omdat ze hele personeelsbestand in een keer aanmelden bij GGD
Best asociaal.
-Darkside- schreef:
12-01-2021 09:44
Haha, de regeringen van deze wereld laten zoveel steken vallen; die zijn helemaal niet in staat om een groots complot met z'n allen uit te voeren. En dan ook nog eens zonder dat het uitlekt :hihi:
No way
Nou he? Ik werk veel met de overheid samen en als ik zie hoe het er daar soms aan toe gaat zou ik alle betrokkenen een lintje geven als het ze lukt om een dergelijk plan succesvol uit te voeren :hihi:

Edit, on topic: ja, maar ik wacht nog even de adviezen af van de verloskundige. Voorlopig ben ik niet aan de beurt in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
12-01-2021 10:00
En stel je eens voor: elke nieuwe minister moet ingewijd worden in De Geheimen. We weten hoe vaak ministers aftreden, dat zijn echt heel veel mogelijke lekken. Toch heeft nog nooit iemand iets gelekt of in zijn memoirs onthuld.
Ongelooflijk, zelfs iets onbelangrijks als de troonrede wordt elk jaar gelekt, maar plannen om de mensheid te chippen niet?
Aha, maar dat komt natuurlijk door een speciale beveiliging die er op de Speciale Geheimen Overlegkamer zit.

Zodra je de kamer binnengaat, weet je het weer: de mensheid wordt gechipt!
Ga je de kamer uit, dan ben je het direct vergeten.

Slim he?! ;-D
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
tonkje schreef:
12-01-2021 13:07
Aha, maar dat komt natuurlijk door een speciale beveiliging die er op de Speciale Geheimen Overlegkamer zit.

Zodra je de kamer binnengaat, weet je het weer: de mensheid wordt gechipt!
Ga je de kamer uit, dan ben je het direct vergeten.

Slim he?! ;-D
Maar hoe weet je dan dat je de kamer in wil gaan? :sherlock:
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-01-2021 13:17
Maar hoe weet je dan dat je de kamer in wil gaan? :sherlock:
Ja, gaan we moeilijk doen! :whip:
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-01-2021 13:17
Maar hoe weet je dan dat je de kamer in wil gaan? :sherlock:
Op de deur staat: “Answer to the Ultimate Questions of life the universe, and everything”
Een zebra is geen paard met strepen
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
12-01-2021 13:40
Op de deur staat: “Answer to the Ultimate Questions of life the universe, and everything”
42
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
11-01-2021 12:28
Maar wat houdt dat dan in? Hadden ze twee dagen koorts? Consulteerden ze toen uit voorzorg een dokter, maar bleek er niks ernstigs aan de hand?
Of liggen ze in coma? Kregen ze ter plekke een hartaanval?

Dat staat er niet bij en ik heb echt nog geen berichten gezien dat mensen massaal gehandicapt raken na het vaccin.

En wat gebeurt er dan als je moderna krijgt? Valt er eens iemand flauw (wat best vaak gebeurt omdat best veel mensen prikangst hebben), of schreeuwen ze moord en brand omdat het heel pijnlijk is? Sommige dingen zijn inderdaad gevoelig om in te spuiten, dat klopt. Maar hoe erg is dat? Again: was hun arm daarna verlamd/afgestorven/werd ie groen?

Nee het lag ineens op de grond met een zakje Bill Gates chips met Sorossmaak in de hand....
Life is peachy, somethimes soft and sweet, somethimes hard and rotten
tonkje schreef:
12-01-2021 13:07
Aha, maar dat komt natuurlijk door een speciale beveiliging die er op de Speciale Geheimen Overlegkamer zit.

Zodra je de kamer binnengaat, weet je het weer: de mensheid wordt gechipt!
Ga je de kamer uit, dan ben je het direct vergeten.

Slim he?! ;-D
Men in Black was gewoon een documentaire :hihi:
Mutsje78 schreef:
12-01-2021 13:45
Nee het lag ineens op de grond met een zakje Bill Gates chips met Sorossmaak in de hand....
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
fbjewel schreef:
12-01-2021 00:51
Ik haal deze reactie weg en kom ook niet meer op dit topic reageren. Want jullie kunnen alleen op een hele kinderlijke manier reageren. Fijne dag allemaal!! Hoop voor ons allemaal dat alles helemaal goed goed blijft gaan 😉
Huh? En die reactie van Elein dan, die de moeite heeft genomen om al je linkjes aan te klikken, alles door te nemen en overal de nuance aan te brengen en daarmee jouw idee dat er allemaal vreselijke dingen door het vaccin gebeuren heeft weerlegd?
Alle reacties Link kopieren
nicole123 schreef:
12-01-2021 17:16
Huh? En die reactie van Elein dan, die de moeite heeft genomen om al je linkjes aan te klikken, alles door te nemen en overal de nuance aan te brengen en daarmee jouw idee dat er allemaal vreselijke dingen door het vaccin gebeuren heeft weerlegd?

Het was vast niet de bedoeling om een inhoudelijke dialoog op te starten.
smulrol schreef:
12-01-2021 17:58
Het was vast niet de bedoeling om een inhoudelijke dialoog op te starten.
Nou inderdaad. Kinderachtig van Elein om alles te nuanceren. Partypooper. :'(
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
12-01-2021 21:01
Nou inderdaad. Kinderachtig van Elein om alles te nuanceren. Partypooper. :'(
:D Sorry not sorry.

Ik kom net even kijken of ze nog gereageerd heeft, :facepalm: . Nou ja, ik hoop dat al dat nachtwerk in ieder geval iets bijdraagt voor anderen die al die enge koppen lezen en opeens weer/meer gaan twijfelen. Koppen zijn clickbait, trap er niet in, of trap er goed in en lees het hele artikel!
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
12-01-2021 21:46
:D Sorry not sorry.

Ik kom net even kijken of ze nog gereageerd heeft, :facepalm: . Nou ja, ik hoop dat al dat nachtwerk in ieder geval iets bijdraagt voor anderen die al die enge koppen lezen en opeens weer/meer gaan twijfelen. Koppen zijn clickbait, trap er niet in, of trap er goed in en lees het hele artikel!


Zou mij niet verbazen dat de tekst met links gekopieerd was van fb of een antiCoronaVaxx website aangezien aantal links niet te benaderen waren.
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-01-2021 21:49
Zou mij niet verbazen dat de tekst met links gekopieerd was van fb of een antiCoronaVaxx website aangezien aantal links niet te benaderen waren.
Ik denk het ook, omdat ze het overduidelijk niet zelf gelezen had. Maar ik vraag me dan zo af of ze zèlf de persoon is die er bang van wordt en dan in het rond gaat strooien, of dat het echt moedwillig angst en verwarring zaaien is.

En zij is nu één voorbeeld, maar dat vraag ik me breder af.
Alle reacties Link kopieren
elein schreef:
12-01-2021 22:36
Ik denk het ook, omdat ze het overduidelijk niet zelf gelezen had. Maar ik vraag me dan zo af of ze zèlf de persoon is die er bang van wordt en dan in het rond gaat strooien, of dat het echt moedwillig angst en verwarring zaaien is.

En zij is nu één voorbeeld, maar dat vraag ik me breder af.

Moedwillig beleid torpederen door angst te zaaien en corona te bagataliseren
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
12-01-2021 22:39
Moedwillig beleid torpederen door angst te zaaien en corona te bagataliseren
Nou ja, wel minder werk dan het capitool bestormen ;-D
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
12-01-2021 11:41
Ik las het. En daardoor kan ik later.
Terwijl ik op de werkvloer tussen coronapatienten sta.

Wat rot!
Zeg me je naam en ik vertel je hoe je heet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven