Entertainment alle pijlers

Mafs NL (Tv-uitzending) Geen spoilers

05-01-2021 20:39 1791 berichten
Wie zit er ook voor de buis nu?

Vorig seizoen heb ik genoten van alle romantiek, drama en de wenkbrauwen van Wenkie.

Over Wenkie gesproken. De intro :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die buurvrouw Koleta van Lars teveel in beeld zie? Doet me denken aan de BFF/buurvrouw van een deelnemer een paar jaar geleden die ook zo ertussen zat.
Koleta komt iets te vaak in beeld heb ik het idee...
Trouwgelofte van Lars

Ondeugende randjes

*Insert kotssmiley*
Alle reacties Link kopieren
Blondie5 schreef:
12-01-2021 22:26
Ben ik de enige die buurvrouw Koleta van Lars teveel in beeld zie? Doet me denken aan de BFF/buurvrouw van een deelnemer een paar jaar geleden die ook zo ertussen zat.
Koleta komt iets te vaak in beeld heb ik het idee...
De buurvrouwen van Lars schijnen een koppel te zijn, zie de Lees ook... ;-)
Alle reacties Link kopieren
Blondie5 schreef:
12-01-2021 22:26
Ben ik de enige die buurvrouw Koleta van Lars teveel in beeld zie? Doet me denken aan de BFF/buurvrouw van een deelnemer een paar jaar geleden die ook zo ertussen zat.
Koleta komt iets te vaak in beeld heb ik het idee...
Mee eens, ik dacht op een gegeven moment: er moet iets zijn met haar, ze is steeds in beeld. Dat ze een stiekeme relatie hebben ofzo. Alleen maar omdat ze zoveel in beeld is dus, die suggestie wordt zo wel een beetje gedaan.
Maar niet dat ik dat verder echt denk, ze leek oprecht erg blij voor hem. Miaschien had de cameraman een oogje op dr.
Alle reacties Link kopieren
https://www.viva.nl/stijl-en-update/gen ... s-deja-vu/
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
12-01-2021 09:39
Ik denk dat de broer van Lizzy wel gematcht had kunnen worden met Rein, zie dat eigenlijk wel als koppel samen.

Dat dacht ik ook, maar dan aan Danny!
Leuke jongen die broer van haar.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
12-01-2021 23:05
Dat dacht ik ook, maar dan aan Danny!
Leuke jongen die broer van haar.
Is die broer niet veel te jong voor Danny?
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
12-01-2021 20:59
Die bestie van Rein heeft al jaren stiekem een crush op hem ;-D
Nou, stiekem ? Die krijgt Danny bij het huwelijk kado denk ik, die blijft vast een grote rol spelen als BFF
Mick en Daisy...... Ik zie het niet echt.
onmymind schreef:
12-01-2021 21:20
Is er verteld of Lizzy al eerder een relatie heeft gehad? Ze is zo druk geweest met de topsport, dus vraag me af of ze daar genoeg tijd voor heeft gehad. Verder een heel leuk stel, hoop dat de vonk echt gaat overslaan!
Ze heeft 1 relatie gehad met iemand vanaf haar 15e. Ik heb niet meegekregen wanneer deze uit is gegaan.
LieveMona schreef:
12-01-2021 21:41
Vraag me wel af of ze op Mick zou kunnen vallen.
Andersom zeker wel, met zijn 'lekkere wijf' (dat die kerels dat ook altijd zonder enige zelfreflectie durven roepen).
Nou dit. Maar durfde het niet te roepen
Is Mick en Daisy het stel waar iedereen over gaat verkneukelen?

Zoals Pascal en Mirjam van seizoen 4. Een stel wat eigenlijk niet echt bij elkaar past. Voor de smeuïgheid
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-01-2021 23:10
Is die broer niet veel te jong voor Danny?
Ach, die zus heeft nu ook iemand van 10jr ouder.
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
13-01-2021 00:13
Ach, die zus heeft nu ook iemand van 10jr ouder.
Ik denk dat dit wel meer dat 10 jaar scheelt.
Mick en Daisy is inderdaad een dikke nee.
Ik ben benieuwd hoe Daisy gaat reageren. Ze geeft nu zo duidelijk aan dat ze niet op uiterlijk af zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Mick en Daisy dus wel echt een match, ik denk dat het wel hard kan knetteren. Maar dan wel twee kanten op dus òf dikke ruzie òf dikke mik ( :proud: )
Alle reacties Link kopieren
Metallover schreef:
12-01-2021 23:05
Dat dacht ik ook, maar dan aan Danny!
Leuke jongen die broer van haar.
Ze vallen allebei op mannelijke mannen, en dat broertje is echt een nicht. Ik zie de match totaal niet eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
12-01-2021 20:59
Die bestie van Rein heeft al jaren stiekem een crush op hem ;-D
Hahahaha dacht ik ook 😬
C'est la vie
Alle reacties Link kopieren
Wel langdradig dit na tig seizoenen MAFS Australië. Ik neem het op en zap al het pak passen snel door....
Alle reacties Link kopieren
Die hoed!! Ik snap best dat je als moeder er niet voor hebt gekozen om op tv te komen en dat je niet niet fijn vindt. Maar zo val je toch alleen maar veel meer op.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet de aflevering van gister snel terugkijken, had ook niet door dat het 2 avonden achter elkaar was..

Ik krijg altijd de kriebels van de bff van zowel Danny als Lars, altijd van die vrouwen die zichzelf naar de voorgrond wurmen in iemands leven.
Bescheiden een stap opzij doen komt niet in ze op

Sylvia is best een aardig vrouw, maar wat ziet ze er oud uit, had haar eerder 67 gegeven ipv 57
Haar aanstaande, ben even de naam kwijt, zit ws ook geen kwaad in maar absoluut niet mijn type. Een man die zijn tong uitsteekt naar de camera... :roll:
Bijzonder verhaal had hij: hij was dood neergevallen. En dus herrezen uit de dood

Lizzy lijkt me aardig, maar wat bleu en saai
koreveen schreef:
13-01-2021 14:32
Wel langdradig dit na tig seizoenen MAFS Australië. Ik neem het op en zap al het pak passen snel door....
Haha, dat doe ik ook! Minste boeiende onderdeel die kleren.

Al vraag ik me wel af hoe het komt dat beide heren een flamingo onderbroek hebben. Danny heeft allerlei flamingodingen in huis en tuin, maar Rein krijgt opeens ook 'n flamingobroek. Zou dat door de redactie zijn bepaalt?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
13-01-2021 08:29
Mick en Daisy is inderdaad een dikke nee.
Ik ben benieuwd hoe Daisy gaat reageren. Ze geeft nu zo duidelijk aan dat ze niet op uiterlijk af zal gaan.
Dat is het politiek correcte antwoord. In de praktijk gaan we het zien.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
13-01-2021 17:04
Haha, dat doe ik ook! Minste boeiende onderdeel die kleren.

Al vraag ik me wel af hoe het komt dat beide heren een flamingo onderbroek hebben. Danny heeft allerlei flamingodingen in huis en tuin, maar Rein krijgt opeens ook 'n flamingobroek. Zou dat door de redactie zijn bepaalt?
Rein had toch ook iets met flamingo’s?
Was hij het niet die een opmerking maakte over flamingo’s in de etalage van zijn vriendin?
Of was dat Danny?
AnAppleADay schreef:
13-01-2021 18:54
Rein had toch ook iets met flamingo’s?
Was hij het niet die een opmerking maakte over flamingo’s in de etalage van zijn vriendin?
Of was dat Danny?
Ik dacht dat dat Danny was. En op zijn vrijgezellenfeest stonden ook flamingos.
Ze zullen wel naar Aruba gaan dan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven