Dilemma

16-01-2021 12:20 32 berichten
Jullie zijn vast op de hoogte van het vreselijke drama wat er is gebeurd in Almelo met het meisje wat is omgekomen.

Nu lijkt het er op dat de vader zijn zoons wilde helpen, wellicht onderweg politie heeft gebeld aangezien deze op hen stonden te wachten toen zij thuis kwamen.( pure aannamen we weten niet wat er is gebeurt)

Mn vraag, zouden jullie je kind helpen als zij zich bevinden in een vreselijke situatie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, op zijn/ haar weg naar de politie om zichzelf aan te geven/ vertellen wat er gebeurd is.
Ik zou hem/haar niet helpen het misdrijf te verdoezelen.
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
huurvrouwtje schreef:
16-01-2021 12:20

Mn vraag, zouden jullie je kind helpen als zij zich bevinden in een vreselijke situatie?

Ik zou helpen de politie te bellen. En mijn kind bijstaan. Niet om een lijk in een sloot te dumpen.
Ik wil er niet eens over nadenken
PoezzinBoots schreef:
16-01-2021 12:31
Ik zou helpen de politie te bellen. En mijn kind bijstaan. Niet om een lijk in een sloot te dumpen.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
PoezzinBoots schreef:
16-01-2021 12:31
Ik zou helpen de politie te bellen. En mijn kind bijstaan. Niet om een lijk in een sloot te dumpen.
ja, dat ja
Alle reacties Link kopieren
En jij to?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik woon zelf in Almelo, maar deze bericht ken ik niet. Heeft iemand een link voor mij
viva-amber schreef:
16-01-2021 12:45
En jij to?
Ik heb geen kinderen, maar stel hij of zij zou mij bellen dat ik moet komen zou ik echt in schok zijn. Ik zo samen de politie bellen, beste hulp zoeken voor mn kind, er ondanks altijd voor hem of haar zijn. maar nee ik zou niet mn kind helpen om iets te verbergen nee. en in het ergste geval zou ik mijn kind aangeven of daar toe dwingen... hoe erg dat ook moet zijn.
HarleyQuin schreef:
16-01-2021 12:53
Ik woon zelf in Almelo, maar deze bericht ken ik niet. Heeft iemand een link voor mij
Je weet niks van het meisje bedoel je? Ik heb er namelijk bijgezet dat het een eigen aanname is dat de vader wellicht de politie heeft gebeld. Wat er is gebeurt weet niemand (nog)
HarleyQuin schreef:
16-01-2021 12:53
Ik woon zelf in Almelo, maar deze bericht ken ik niet. Heeft iemand een link voor mij

Hebben ze inmiddels al wel tv en internet in Almelo?
HarleyQuin schreef:
16-01-2021 12:53
Ik woon zelf in Almelo, maar deze bericht ken ik niet. Heeft iemand een link voor mij

Heb je onder een steen geleefd?
1) https://www.rtvoost.nl/nieuws/1495883/G ... rig-meisje

2) https://www.rtvoost.nl/nieuws/1495619/T ... -in-Almelo

3) https://www.rtvoost.nl/nieuws/1496203/D ... -in-Almelo

4) https://www.rtvoost.nl/nieuws/1496273/M ... uit-Almelo
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 16-01-2021 12:59
16.87% gewijzigd
RikM schreef:
16-01-2021 12:56
Hebben ze inmiddels al wel tv en internet in Almelo?
echt he haha
HarleyQuin schreef:
16-01-2021 12:53
Ik woon zelf in Almelo, maar deze bericht ken ik niet. Heeft iemand een link voor mij
is je google stuk?
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
16-01-2021 12:59
echt he haha
Zit jij nou werkelijk mensen uit te lachen terwijl jezelf allerlei aannames doet en hoopt dat anderen ook allerlei complotten gaan bedebken?

Echt walgelijk zeg
pearle schreef:
16-01-2021 13:04
Zit jij nou werkelijk mensen uit te lachen terwijl jezelf allerlei aannames doet en hoopt dat anderen ook allerlei complotten gaan bedebken?

Echt walgelijk zeg
Nog een keer lezen anders:

Mn vraag, zouden jullie je kind helpen als zij zich bevinden in een vreselijke situatie?

Echt walgelijk zeg, jouw insinuatie.
Wat voor vader ben je dan?
Weet iemand iets meer over het gezin van die vader en zoons die vastzitten?
huurvrouwtje schreef:
16-01-2021 12:59
is je google stuk?
Jij behoort het erbij te zetten in de OP waar je naar refereert. Niet iedereen volgt het nieuws op de voet.
moentje_ schreef:
16-01-2021 13:26
Jij behoort het erbij te zetten in de OP waar je naar refereert. Niet iedereen volgt het nieuws op de voet.
Hoort? :rofl:
Overigens staat dit topic op Overig en niet op Actueel.
PoezzinBoots schreef:
16-01-2021 12:56
Heb je onder een steen geleefd?
Andere prioriteiten. Ik lees geen kranten

En a ik heb tv en internet.
Als die vader zelf de politie had gebeld dan was hij toch niet vast gezet? Die jongens zijn minderjarig dus beter dat zijzelf de schuld erkennen (wanneer van toepassing) dan dat de vader die schuld probeert op zich te nemen.
HarleyQuin schreef:
16-01-2021 13:29
Andere prioriteiten. Ik lees geen kranten

En a ik heb tv en internet.
En daardoor kan je ook niet googlen maar moet iemand anders het voor je doen? Helder.
Ik hoop toch dat je als ouder het juiste doet in zo'n situatie. Een meisje dood laten liggen, terwijl je je zoon oppikt met zijn scooter is uiteraard niet het juiste om te doen.

Uiteraard steun je je kind, maar dat betekent niet dat je je kind moet laten wegkomen met een moord. Ik hoop toch dat we het daar allemaal over eens zijn?
moentje_ schreef:
16-01-2021 13:26
Jij behoort het erbij te zetten in de OP waar je naar refereert. Niet iedereen volgt het nieuws op de voet.

Is dat een wet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven