appgewoonte van de man

18-01-2021 12:15 14 berichten
hoi dames,

laatste tijd heb ik wat intensiever contact met een scharrel, we hadden uiteindelijk tijdens ons laatste afspraakje toegegeven beiden meer voor elkaar te voelen.
kort daarna echter, moest hij voor werk 4 maanden (tot mei) naar het buitenland. we onderhouden contact en zeggen vaak tegen elkaar dat we zin hebben om elkaar te zien, halen herinneringen op. ook heeft hij een keer gebeld.
Maar, ik vind het lastig hoe 'intens' ik ons appcontact de komende maanden moet houden en anderzijds, hoe intensief hij het wil maken. Nu appt hij meestal elke 2/3 dagen met een soort mededeling of iets van 'veel plezier/succes daarbij en heb zin om je weer te zien!'. superleuk, maar hij stelt heen vragen. als ik dan weer reageer op zijn bericht blijft hij stil, tenzij ik iets vraag, dan reageert hij snel. Moet ik meer initiatief nemen, is hij nog geïnteresseerd? het is nl niet zo dat we echte dagelijkse conversaties hebben, maar hij neemt wel consequent om de zoveel dagen contact op, wat echter niet leidt tot een echte conversatie omdat hij niet doorpakt. hoe dit te interpreteren? ik heb wel het idee dat hij me oprecht leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
tsja, je zal toch eens zo idioot zijn om gewoon met elkaar te bellen.
grenada schreef:
18-01-2021 12:16
tsja, je zal toch eens zo idioot zijn om gewoon met elkaar te bellen.
hebben we gedaan hoor, was leuk
Annavanderwerff schreef:
18-01-2021 12:18
hebben we gedaan hoor, was leuk maar we zitten met een dik tijdsverschil en drukke banen waardoor dat niet altijd makkelijk is.
Heeft hij het niet gewoon druk met werken?
Alle reacties Link kopieren
Of zoals we vroeger deden, stuur eens een mail (bellen was toen ook lastig), of stuur een leuk videootje (en dan natuurlijk wel oppassen wat je stuurt)
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Gesprekken via Whatsapp vind ik verschrikkelijk. Je mist een hoop non-verbale communicatie, als ik bezig ben met een bericht, begint de ander weer over iets anders, het gaat langzaam, ik vind het niets. Zou het kunnen dat hij er ook zo over denkt?
Als je graag meer contact wil of een diepgaander contact kan je dat toch bij hem aangeven?
Kijken hoe hij daarop reageert.
Als hij interesse heeft zal hij proberen aan je verzoek te voldoen.
Maar wees duidelijk over je behoeften, een ander kan dat niet ruiken.
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn geen appers.. Tenminste niet zoals wij vrouwen dat kunnen..
Tel daarbij op dat ze vaak de focus maar op 1 ding tegelijk kunnen hebben, dus ik denk dat hij het daar gewoon druk heeft.. De intentie is er wel denk ik,anders zou hij helemaal niet appen..
Mimali schreef:
18-01-2021 12:40
Mannen zijn geen appers.. Tenminste niet zoals wij vrouwen dat kunnen..
Tel daarbij op dat ze vaak de focus maar op 1 ding tegelijk kunnen hebben, dus ik denk dat hij het daar gewoon druk heeft.. De intentie is er wel denk ik,anders zou hij helemaal niet appen..
ja ik denk ook zeker wel dat de intentie er is. en hij zegt ook echt lieve dingen. ik weet alleen niet hoe we dit nog 3 maanden vol kunnen houden zonder dat het gezapig wordt/de interesse verdwijnt bij 1 van ons. het was net superfijn toen hij weg moest en dat wil ik eigenlijk vast houden. Maarja, via de app verdampt dat ofzo
Alle reacties Link kopieren
Probeer e-mail! Ooit ging ik na een par maanden daten 3 maanden weg en de lange lieve emails waren echt iets om baar uit te kijken. Hij en ik konden er meer gevoel in kwijt. Het is niet zo ‘over en weer’ dat maakt het makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Wees creatief. Stuur inderdaad eens een leuk filmpje, of een keer een berichtje met een beetje dirty talk :) Denk op zich dat het weinig zin heeft om nu op zoek te gaan naar een diepe connectie of hele gesprekken. Hij is vast hard aan het werk, jij hebt ook een drukke baan, verschillende tijdzones enzo. Leg de focus vooral op elkaar vrolijk maken en elkaar geïnteresseerd houden :)
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe de gemiddelde man appt want iedereen is anders... Maar die van mij appt ook altijd alleen maar een mededeling of ergens oké of een duimpje op. Hele gesprekken voeren we niet per Whatsapp maar per telefoon. We bellen sowieso elke dag wel even als we niet samen zijn.

Ik denk dat je het gewoon even moet afwachten tot half mei. Die 4 maanden een je het wel toch?
Alle reacties Link kopieren
Die van mij is net als de man van Abracadabra. Hij belt liever, dus na een paar appjes van mij, belt hij me vaak. Of inderdaad 'oke' of een duimpje omhoog. Het hoeft dus zeker niet te zeggen dat hij niet meer geïnteresseerd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven