Tomcat reading

18-01-2021 12:41 38 berichten
Hoi allemaal,

Voor wie mag ik een reading doen

Leg de aub situatie/vraag uit waar je een reading over wil.

Voor de eerste 2 of 3 mensen die dit voldoende doen doe ik een reading.

Als tegenprestatie graag feedback in het feedback Topic.

Kloppen de kaarten van Tomcat


Ik doe de readings binnen 1 a 2 dagen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je nog meer readings gaat doen, maar zo ja, dan zou ik graag willen weten of er nog mogelijkheden gaan komen voor mij wat betreft een baan. Ik werk momenteel niet en gezien mijn leeftijd en het soort baan / maximaal aantal uren wat ik zoek heb ik m’n twijfels of dat nog gaat lukken.
bleempje wijzigde dit bericht op 18-01-2021 16:32
32.02% gewijzigd
Graag!

Ik zit al een aantal jaar ziek thuis (meervoudige pscychiatrische problematiek) heb al veel geaccepteerd en kan tevreden zijn met wat ik heb. Ik start binnenkort met een nieuwe behandeling, resultaat is nooit gegarandeerd.
Ik hoop op stabiliteit, tevredenheid. Tevredenheid heb ik grotendeels onder de knie, stabiliteit niet.
Ik ben benieuwd wat de toekomst me gaat brengen, want voor mijn gevoel kan het alle kanten op
tomcat schreef:
18-01-2021 16:24
Hoi Theamuts, sorry maar hier kan ik niet zoveel mee
Ok, geeft niet dank voor het melden!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb via de app contact met een man. Dit weekend gaan we afspreken. Ben op zoek naar een fijne relatie na roerige jaren.
Hoor graag of we bij elkaar passen :-)
Alle reacties Link kopieren
GreenLadyFern schreef:
18-01-2021 16:31
Graag!

Ik zit al een aantal jaar ziek thuis (meervoudige pscychiatrische problematiek) heb al veel geaccepteerd en kan tevreden zijn met wat ik heb. Ik start binnenkort met een nieuwe behandeling, resultaat is nooit gegarandeerd.
Ik hoop op stabiliteit, tevredenheid. Tevredenheid heb ik grotendeels onder de knie, stabiliteit niet.
Ik ben benieuwd wat de toekomst me gaat brengen, want voor mijn gevoel kan het alle kanten op
Tomcat, als je wat positiefs ziet, wil je deze dan beantwoorden :A: Dat heeft ze echt wel verdiend.
femke09 schreef:
18-01-2021 16:40
Tomcat, als je wat positiefs ziet, wil je deze dan beantwoorden :A: Dat heeft ze echt wel verdiend.
Awwwww dankje :hug:
Renee* schreef:
18-01-2021 12:44
Komt er dit jaar weer eens een keer iets positiefs op mijn pad?



Ik ga je FB geven. Beloofd.
wonderlijk, ik zie feestelijk positiefs in je verleden, vieringen, in het heden wordt je geïnspireerd om je hart te volgen.
Wel is er iemand die een invloed op je heeft zonder dat jij het door hebt, er is een analytisch, planmatig iemand buiten jouw zicht bezig. Dit hoeft niet per se negatief te zijn, maar het is wel berekenend, zakelijk, planmatig.
Comfort, gemak, is een uitdaging heb je dat niet of heb je het wel maar in een situatie die je niet helemaal wilt en houdt dat je juist tegen?

Je bent bijna klaar, aan het leren of oefenen, bijna maar nog niet helemaal daar maar je wordt wel geadviseerd om je instincten te volgen. Het zal waarschijnlijk leiden tot een realisatie van je ambities, niet cadeau, je zal er wel voor moeten werken maar je kan je ambities waarmaken.


ik snap er weinig van maar het lijkt mij positiefs ja..

heb je soms een zaak die door de corona gesloten is of werkte je daar ofzo? nu bezig met business of jouw beroep veranderen door de situatie?
Alle reacties Link kopieren
Kun je met mij ook iets tomcat?
tomcat schreef:
18-01-2021 16:42
wonderlijk, ik zie feestelijk positiefs in je verleden, vieringen, in het heden wordt je geïnspireerd om je hart te volgen.
Wel is er iemand die een invloed op je heeft zonder dat jij het door hebt, er is een analytisch, planmatig iemand buiten jouw zicht bezig. Dit hoeft niet per se negatief te zijn, maar het is wel berekenend, zakelijk, planmatig.
Comfort, gemak, is een uitdaging heb je dat niet of heb je het wel maar in een situatie die je niet helemaal wilt en houdt dat je juist tegen?

Je bent bijna klaar, aan het leren of oefenen, bijna maar nog niet helemaal daar maar je wordt wel geadviseerd om je instincten te volgen. Het zal waarschijnlijk leiden tot een realisatie van je ambities, niet cadeau, je zal er wel voor moeten werken maar je kan je ambities waarmaken.


ik snap er weinig van maar het lijkt mij positiefs ja..

heb je soms een zaak die door de corona gesloten is of werkte je daar ofzo? nu bezig met business of jouw beroep veranderen door de situatie?



Eerlijk gezegd vind ik jouw bericht wat verwarrend. Er is niets positiefs of feestelijks in mijn verleden.


Echter deze zin vind ik wel treffend: Comfort, gemak, is een uitdaging heb je dat niet of heb je het wel maar in een situatie die je niet helemaal wilt en houdt dat je juist tegen?

Ik zit op dit moment (eerlijk gezegd al jaren) in een bepaalde situatie dat mij idd tegenhoudt (knap van jou) om stappen te ondernemen naar iets dat ik graag wil. Ik zit 'vast' zeg maar aan iets. Het kan gezien worden als gemak (heb me voorlopig bij deze situatie neergelegd) en ik neem de situatie maar zoals het is. Wat inhoudt dat ik idd veel vrije tijd heb en een stuk minder verplichtingen heb als vroeger. Kan gezien worden als comfort.
Maar ik ben allesbehalve blij met deze situatie en wil het idd niet maar moet mijn tijd nog even uitzingen. Ik zou het graag anders zien want deze situatie houdt mij idd tegen.



Over het laatste ben ik wel verrast hoor 😁.

Dank je

Ik zal deze FB ook in je andere topic zetten.
Alle reacties Link kopieren
Heej Tomcat, leuk dat je het weer doet.
Mocht je nog willen, zou je dan een lezing willen doen over mijn werk? Ik moet een keuze gaan maken of ik blijf of dat ik toch wat anders ga zoeken, naast een opleiding die ik wil gaan doen, en kom er niet uit wat wijsheid is.
Tomcat, ik laat feedback achter als alles blijkt te kloppen en dan steek ik een gigantische veer in je dinges. :-D
Als het niet blijkt te kloppen mag feedback ook hoor Cateau

ben zelf ook altijd wel benieuwd of het nog ergens op slaat of niet.
Ik heb het uitgeprint en in mijn agenda gedaan. Komt goed, je bent zo ondertussen een aardige tijd bezig, dus je zal geen kletskoek verkopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven