Geen zin in seks

21-01-2021 08:44 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,


Ik heb nu voor een half jaar een vriend. We hebben het erg leuk en we zijn elke dag samen. We hadden eerst wel regelmatig seks. Sinds een tijd is dit niet meer. Dit komt vooral door mij. Ik heb gewoon geen zin. Echt 0,0 gewoon. Ik word niet opgewonden als hij mij aanraakt, ik vind het eerder vervelend en duw hem weg. Ik vind het echt vervelend voor hem omdat hij het nog wel graag wilt. Soms denk ik dat het komt door de pil. Heeft iemand tips voor mij?
Alle reacties Link kopieren
het kan door de pil komen
Maar het kan ook in je hoofd zitten bijvoorbeeld

Toen jullie wel seks hadden, was dat dan lekker? geil? spannend?

Wil je graag, dat je wel weer zin hebt? Wil je daar echt iets voor doen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je eerdere relaties gehad? En herken je dit daarvan? Vind je hem wel leuk genoeg?
Het kan zeker door de pil komen, maar het kan ook dat je gewoon niet zo'n hoog libido hebt. Je zou een spiraaltje kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Vind je hem wel aantrekkelijk?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
21-01-2021 08:52
het kan door de pil komen
Maar het kan ook in je hoofd zitten bijvoorbeeld

Toen jullie wel seks hadden, was dat dan lekker? geil? spannend?

Wil je graag, dat je wel weer zin hebt? Wil je daar echt iets voor doen?
Bedankt voor je reactie!

Onze seks is voor mij nooit spannend geweest.. Dit zeg ik niet tegen hem maar voor mij voelt dat wel zo. Hij komt snel en het is altijd binnen 5 minuten wel klaar. De seks met mijn ex was zoveel beter en dat maakt het ook lastig omdat je gaat vergelijken.
Ik wil echt meer zin krijgen maar ik weet niet hoe..
Alle reacties Link kopieren
Belle73 schreef:
21-01-2021 08:54
Vind je hem wel aantrekkelijk?
Ja, dat wel! Ik vind hem verder echt leuk maar de spanning is een beetje weg op het gebied van seks dan
Alle reacties Link kopieren
Mariabern1234 schreef:
21-01-2021 08:54
Bedankt voor je reactie!

Onze seks is voor mij nooit spannend geweest.. Dit zeg ik niet tegen hem maar voor mij voelt dat wel zo. Hij komt snel en het is altijd binnen 5 minuten wel klaar. De seks met mijn ex was zoveel beter en dat maakt het ook lastig omdat je gaat vergelijken.
Ik wil echt meer zin krijgen maar ik weet niet hoe..
fijn dat je eerlijk bent, want nu hebben we wel de kern te pakken. Jullie klikken sexueel niet.
Daar kun je je bij neerleggen, en dan gaat je relatie binnenkort uit

Of, je kunt het er met hem over hebben, bespreken wat jij lekker vind in bed. Aangeven dat je meer tijd nodig hebt dan vijf minuten.
En samen proberen er iets lekkers van te maken
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Precies wat lilalinda zegt.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Kijk spannende filmpjes als jullie daarvan houden... en gebruik wat hulpmiddeltjes... en dan hoef je echt niet voluit 50 shades te gaan, hehe :cheer2:

Een trillend of glijdend middeltje kan al veel doen voor de gemoederen.
En als dat allemaal niet lukt, tja, dan lijkt het me einde verhaal. Want je hele leven zo doorgaan op de “meh” stand lijkt me niet zo gezond.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties. Ik ga het er nog eens met hem over hebben en kijken wat voor mij wel werkt
Doe je best eens om elkaar lekker te masseren met een heerlijke olie, te beginnen bij schouders en nek.
Alle reacties Link kopieren
Mariabern1234 schreef:
21-01-2021 08:54
Bedankt voor je reactie!

Onze seks is voor mij nooit spannend geweest.. Dit zeg ik niet tegen hem maar voor mij voelt dat wel zo. Hij komt snel en het is altijd binnen 5 minuten wel klaar. De seks met mijn ex was zoveel beter en dat maakt het ook lastig omdat je gaat vergelijken.
Ik wil echt meer zin krijgen maar ik weet niet hoe..
Je kunt jezelf en hem helpen door heel duidelijk naar hem te zijn over wat je fijn vindt en ook aan hem te vragen wat hij fijn vindt. En laat het hem duidelijk merken dat je het fijn vindt als hij doet wat jij fijn vindt.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Van 5 min seks zou ik ook geen zin meer hebben. Seks is meer dan alleen penetratie. Doe eens een keer iets anders. Laat je masseren met olie en bijvoorbeeld eerst je laten vingeren voordat je over stapt naar penetratie.

De man moet ook investeren in seks. Ontdekken wat de vrouw lekker vind. Seks is met beide en nu is het alleen vanuit zijn kant lekker.
Alle reacties Link kopieren
Zin maken maakt zin.
Oftewel, gewoon aan beginnen.

*wanneer loopt je half jaar af?
(Ik heb nu voor een half jaar een vriend....)
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
21-01-2021 09:51
Zin maken maakt zin.
Oftewel, gewoon aan beginnen.

*wanneer loopt je half jaar af?
(Ik heb nu voor een half jaar een vriend....)

Nou, ik zou ook geen zin maken voor 5 minuten penetratie.

Ik ben helemaal vóór je wensen bespreken qua seks, maar ik vind het ergens ook wel onaantrekkelijk als een volwassen vent zelf niet snapt dat 5 minuten neuken niet je van het is.

Hoe oud zijn jullie? is hij onervaren?
Zou maar zo door de pil kunnen komen.

Heb je helemaal geen zin in seks of geen zin in seks met hem?
Alle reacties Link kopieren
Mariabern1234 schreef:
21-01-2021 08:54
Bedankt voor je reactie!

Onze seks is voor mij nooit spannend geweest.. Dit zeg ik niet tegen hem maar voor mij voelt dat wel zo. Hij komt snel en het is altijd binnen 5 minuten wel klaar. De seks met mijn ex was zoveel beter en dat maakt het ook lastig omdat je gaat vergelijken.
Ik wil echt meer zin krijgen maar ik weet niet hoe..
Dit snap ik dus nooit.
Hoop je dat hij gedachten kan lezen?
Dat het op een miraculeuze wijze zal spontaan zal veranderen?
Of accepteer je het maar uit angst om teleur te stellen, waarmee je wel je hele relatie op het spel zet?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
21-01-2021 10:51
Dit snap ik dus nooit.
Hoop je dat hij gedachten kan lezen?
Dat het op een miraculeuze wijze zal spontaan zal veranderen?
Of accepteer je het maar uit angst om teleur te stellen, waarmee je wel je hele relatie op het spel zet?
Dit, je hebt wel seks met hem maar durft niet te zeggen dat je er geen bal aan vind.
En je kan er zelf ook wat aan doen hè om de seks leuker voor jezelf te maken, vrouwen hoeven niet alleen maar op hun rug te liggen zeesterren.
Dan kan je zeggen “goh triest dat een man dat zelf niet snapt”, ja misschien wel maar niet alle mannen zijn zo seksueel begaafd en een beetje helpen zorgt voor een veel leuker seksleven.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk hier, dat als we b.v. een dikje week geen sex hebben gehad (wisseldiensten enz.), dan bouwt met name bij hem de spanning oo.
De eerst volgende keer is hij ook binnen 5 minuten klaar....
Alleen hoeft dat geen einde te zijn, maar kan het ook een begin zijn.

Praten over sex met hem dus! En als je dat eng vindt, zoek dan eens naar zo'n kletspot-vragen, met thema sex.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
Een half jaar geleden slikte je ook de pil en toen had je wel zin. Dus daarvan komt het niet.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
21-01-2021 10:51
Dit snap ik dus nooit.
Hoop je dat hij gedachten kan lezen?
Dat het op een miraculeuze wijze zal spontaan zal veranderen?
Of accepteer je het maar uit angst om teleur te stellen, waarmee je wel je hele relatie op het spel zet?
er zijn best veel mensen die moeite hebben om het over seks te hebben.
en TO geeft al aan, dat ze het gaat doen, dus beetje flauw om haar dit nu voor de voeten te werpen.
Madeliefjees schreef:
21-01-2021 11:29
Een half jaar geleden slikte je ook de pil en toen had je wel zin. Dus daarvan komt het niet.

Waar lees je dat?
Het klinkt alsof je je interesse in seks met hem bent verloren, omdat het steeds een teleurstellende ervaring is geweest.
Heeft hij wat ervaring op het gebied van seks?

Seks is iets wat je ook kan leren.
Wees duidelijk naar hem toe over wat je wil en lekker vindt.
Een leuke man wil graag dat zijn partner het ook fijn heeft in bed en zal daar moeite voor doen.

Is het snel klaarkomen het enige probleem?

Als je het samen verder leuk hebt en je wil samen verder zul je soms moeten investeren in de relatie. Dus geef het bij hem aan als je wil dat het verbetert en wees duidelijk.
Mocht blijken dat jullie op seksueel vlak gewoon niet bij elkaar passen kan je er altijd een punt achter zetten natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
thanx schreef:
21-01-2021 09:51
*wanneer loopt je half jaar af?
(Ik heb nu voor een half jaar een vriend....)

:HA:
Alle reacties Link kopieren
Om even te reageren op de reacties. Ik heb al eerder gepraat met mijn vriend over deze problemen. Maar niet gezegd dat ik er geen bal aan vind omdat hij best gevoelig is. Hij weet hoe ik erover denk maar hij vind het ook lastig om hier wat aan te doen omdat hij snel klaarkomt. We zijn samen aan het kijken naar wat we hieraan kunnen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven