Het positieve topic!

19-01-2021 08:06 55 berichten
Omdat velen van ons wel wat positiefs kunnen gebruiken in deze tijd. Ik wel in ieder geval. :biggrin:

Heb je wat leuks/moois/gezelligs/grappigs te delen? Gooi het erin! :cheer2:
Ik zie hier de zon ook stiekem tussendoor piepen! Dat wordt wandelen vandaag, fijn! :sun:
2e sneeuwstorm met >75 cm sneeuw in één week en ik vind het geweldig :cheer2:

Bijkomend voordeel is dat de sportschool onnodig is met het continu weghalen van sneeuw.
Alle reacties Link kopieren
PatatasBravas schreef:
21-01-2021 08:46
Er komt vast weer meer positiefs op je pad op enig moment.
Heb zelf een heftige periode (deels) achter de rug en zag het bij vlagen echt niet meer zitten. "Besloten" daar niet aan toe te willen geven, want ik ken de gevolgen voor mezelf inmiddels. Hoe cliché ook, er is elke dag wel iets de moeite waard, hoe klein ook.
Oh het komt ook zeker wel goed hoor, ik zit alleen even in een dip omdat ik heel slecht nieuws over iemand heb gekregen. Maar dit is gewoon even een periode, komt wel weer goed.
PhiIae schreef:
21-01-2021 10:35
2e sneeuwstorm met >75 cm sneeuw in één week en ik vind het geweldig :cheer2:

Bijkomend voordeel is dat de sportschool onnodig is met het continu weghalen van sneeuw.

Oh wow! En hier het hele land in jubelstemming over 2 cm sneeuw vorig weekend :proud:
Blauwetrui schreef:
21-01-2021 12:18
Oh het komt ook zeker wel goed hoor, ik zit alleen even in een dip omdat ik heel slecht nieuws over iemand heb gekregen. Maar dit is gewoon even een periode, komt wel weer goed.

Sterkte :hug:
Mijn post was niet betuttelend of belerend bedoeld hoor trouwens, maar vooral als hart onder de riem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven