Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Nationaal logeerweekeind!

23-01-2021 20:17 179 berichten
Het is zover, avondklok.
Mijn beide kinderen (puber/jongvolwassen) slapen vanavond niet thuis, want ze zijn bij vrienden en dan ga je echt niet om 20:15 vertrekken.
Waar slapen die van jullie?
Thuis.
Alle reacties Link kopieren
Beetje raar dit. Alsof logeren de normaalste zaak van de wereld is tijdens een lockdown en avondklok. Dat is dus juist niet de bedoeling he?
Alle reacties Link kopieren
Die van ons slapen thuis. Focus gelegd op, als we het nu niet doen met zijn allen, kunnen we van de zomer niet op buitenlandvakantie. Toen waren ze meteen om. Nu hoop ik op een spelletjes avond :proud: :yes:
In hun bed.
Alle reacties Link kopieren
Thuis.
Zeker niet bij vrienden. Nu even niet. Als we corona onder controle hebben, dan pas weer.
Herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
Echt niet vertrekken? Waarom niet? Ik ben niet voor de avondklok maar dit soort acties vind ik gewoon echt triest.
Ze houden zich dus aan de avondklok, maar als ik 'vrienden' lees vraag ik me al af hoeveel vrienden er dan samen komen (er mag er maar 1 op bezoek) en die anderhalve meter afstand houden zie ik ook niet gebeuren bij mensen die hier zo mee omgaan.
Alle reacties Link kopieren
Er was geen hond beschikbaar om mee terug naar huis te lopen, opstartster :-) ?

(En dan morgen overdag die effe terugbrengen.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Thuis natuurlijk.
Ik hoorde gister iemand aan de telefoon zeggen: "kom je vanavond langs om te vieren dat het de laatste dag is voordat avondklok ingaat, gewoon gezellig met wat meiden".
Echt, sorry maar dit vind ik gestoord wtf?!
Alle reacties Link kopieren
Thuis uiteraard.
Op díé fiets!
Alle reacties Link kopieren
Cinderella00 schreef:
23-01-2021 20:28
Ik hoorde gister iemand aan de telefoon zeggen: "kom je vanavond langs om te vieren dat het de laatste dag is voordat avondklok ingaat, gewoon gezellig met wat meiden".
Echt, sorry maar dit vind ik gestoord wtf?!
Zolang je geen feestje met 20 man bouwt zie ik 't probleem niet echt.

Men oogst toch echt wat men zaait.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Ach, ja #AvondklokProtest is trending dus alle verzetshelden gaan na 21 uur buiten rondjes lopen om te laten zien hoe stoer ze zijn.
Alle reacties Link kopieren
Thuis, anders komen we hier nooit uit.

Ik hoef geen chinese lockdown.
taferelen, maar het werkt wel . Ze kunnen weer heel veel in Wuhan.
Ik denk dat er de komende tijd erg veel gelogeerd gaat worden en daarom vraag ik me ook af of die avondklok wel gaat werken.

Vind het ook niet zo geslaagd want meer risico op besmetting maar men verbreekt niet de regels als er ook maar echt 1 persoon op bezoek komt.
Waarom moet men in godsnaam logeren? Blijf verdomme gewoon thuis! Is dat zo fucking moeilijk!!!!
smulrol schreef:
23-01-2021 20:32
Ach, ja #AvondklokProtest is trending dus alle verzetshelden gaan na 21 uur buiten rondjes lopen om te laten zien hoe stoer ze zijn.
Laatst was er ook een of ander protest gepland tegen de regels en uiteindelijk was het groepje maar met 6 mensen, nou dat schiet op zeg :blabla: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Vind het nog netjes dat ze blijven slapen. Dan maken ze het niet laat.
Alle reacties Link kopieren
Wennas schreef:
23-01-2021 20:37
Vind het nog netjes dat ze blijven slapen. Dan maken ze het niet laat.
Of net wel :-).

Want toch geen moeder die haar naar bed stuurt of verwacht dat ze op uur X thuis is.
wissewis wijzigde dit bericht op 23-01-2021 20:38
8.13% gewijzigd
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Thuis in hun eigen bed, en er logeert hier niemand anders.
Wat een vreemd topic.
Alle reacties Link kopieren
Sneu dat je nog gaan opscheppen dat je kinderen niet thuis slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees trouwens dat anderen er iets minder openlijk voor gaan uitkomen dan jij, opstartster.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Triest. Blijf gewoon thuis. Tuurlijk het is niet leuk. Maar waarom snapt niemand dat wanneer er op deze manier met de maatregelen om gegaan wordt, we alleen nog maar langer in deze rotzooi zitten.
Alle reacties Link kopieren
Thuis natuurlijk. Geen logeerpartijen. Achterlijke ......
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven