Achter deze persoon aangaan of niet?

24-01-2021 13:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie..
Ik heb contact met een persoon die me inmiddels 3x heeft verwijderd en opnieuw toegevoegd. Een x was het wel gerechtvaardigd doordat ik dronken een filmpje van mij en iemand anders stuurde, het ging overigens om een onschuldig klein kusje op de lippen.

Dus nu hebben we een paar x proberen af te spreken sindsdien maar iedere x zegt de een of de ander af.
Wat ik wel grappig vind is toen zij zelf 2x achter elkaar last minute afzegde het geen probleem vond en toen dat mij onbewust ook overkwam door onmacht was zij boos geworden doordat er gedacht werd dat ik wraak nam ofso om hetzelfde terug te doen(terwijl dit niet het geval was).

Uiteindelijk na een poos was het weer oke en hadden we weer een poging gewaagd en een datum vastgeprikt.
Vervolgens liet niemand van ons wat horen, ik was het eerlijk gezegd vergeten en nu sprak ik dr laatst aan en werd vervolgens genegeerd en toen ik daar wat van zei ging ze erover heen praten. Toen dacht ik laat maar en reageerde ook niet. Daarna werd ik verwijderd.. toen nog een berichtje gestuurd en nu is er geen contact meer dus.


Mijn vraag aan jullie is, is het mijn fout? Dien ik alsnog proberen het goed te maken.. ik vind deze persoon namelijk wel echt leuk en de moeite waard, maar ik heb geen zin in kinderachtige praktijken van steeds verwijderen doordat iemand boos is en niet zichzelf kan uiten.
Vind het namelijk erg jammer doordat er wel wederzijdse interesse en aantrekkingskracht was en nu het verpest is door nonchalante houding mbt afspreken. Wellicht zijn t excuses maar t kwam mij echt niet uit en haar ook niet dus ze verwijt mij terwijl ze exact hetzelfde doet of deed. Wellicht lijken we teveel op elkaar en gaat dit daarom nooit werken?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-01-2021 15:39
Reden: permabanneling , to kan dus niet meer reageren
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval geen baby maken.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Alle reacties Link kopieren
Helaas, je bent nog te jong om te daten. Even wachten nog maar.
Als jullie elkaar echt zo leuk vinden dan hadden jullie allang een afspraak gehad.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Klinkt allemaal heel erg puberaal
Alle reacties Link kopieren
Ik word al moe als ik het eerste stukje alleen maar lees. Dit gaat hem niet worden.
Alle reacties Link kopieren
LaFolie schreef:
24-01-2021 13:46
In ieder geval geen baby maken.
Ik denk ook niet dat dat mogelijk is.
Alle reacties Link kopieren
Jullie geven geen echte advies waar ik wat aan heb. Nog een poging wagen en diegene benaderen of het erbij laten? Mijn ego zegt nee, maar mijn gevoel zegt ja doe er alles aan. I dont know, zit er ook wel best mee.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je beter huiswerk gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
Eerst heeft iemand je gefilmd terwijl je coke gebruikte, nu heb je een filmpje gestuurd terwijl je dronken iemand kust.

Gaat goed hè?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tadderak30 schreef:
24-01-2021 13:52
Misschien kun je beter huiswerk gaan maken.
Dat kan beter als ik het goed heb gemaakt?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even niet daten en een opleiding volgen?
Alle reacties Link kopieren
Zonmuis schreef:
24-01-2021 13:54
Gewoon even niet daten en een opleiding volgen?
Ik volg al een opleiding en werk.
Maar leven draait niet alleen daarom. Zou leuk zijn als je er leuke toffe mensen ernaast aan overhoudt om het leven ook plezierig te houden ipv alleen maar leerzaam en productief bezig zijn. Toch??
Alle reacties Link kopieren
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 13:52
Jullie geven geen echte advies waar ik wat aan heb. Nog een poging wagen en diegene benaderen of het erbij laten? Mijn ego zegt nee, maar mijn gevoel zegt ja doe er alles aan. I dont know, zit er ook wel best mee.

Tja, jij hebt niets aan de reacties. Anderen hebben niks aan een lege OP. Laat je hem deze keer wel staan dan?
Gewoon niet daten met deze persoon. Jullie vinden elkaar niet leuk genoeg, anders hadden jullie al lang afgesproken en een afspraakje vergeet je echt niet als je hoteldebotel bent. En er is zo veel gedoe: filmpje, verwijderen, negeren. Dit klinkt toch niet als een leuke relatie?
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
24-01-2021 13:56
Tja, jij hebt niets aan de reacties. Anderen hebben niks aan een lege OP. Laat je hem deze keer wel staan dan?
Ja dit keer wel omdat je het zo lief vraagt.
Alle reacties Link kopieren
Een date die begint met gezeik, kinderachtige spelletjes, manipulatieve trucjes en aannames....nou dat wordt vast een succes, moet wel, toch?
Alle reacties Link kopieren
Sasja90 schreef:
24-01-2021 13:57
Gewoon niet daten met deze persoon. Jullie vinden elkaar niet leuk genoeg, anders hadden jullie al lang afgesproken en een afspraakje vergeet je echt niet als je hoteldebotel bent. En er is zo veel gedoe: filmpje, verwijderen, negeren. Dit klinkt toch niet als een leuke relatie?
Ik had nog contact met iemand anders en dat was nog niet helemaal afgesloten waardoor ik er niet voor ben gegaan. Maar anderzijds is er ook niet heel veel initiatief vanuit haar gekomen. Vind het ook irritant dat ze verwijderd ipv aangeven wat dr dwarszit. Ik herken mezelf er ook wel in, was voorheen in t verleden ook zo met contacten geweest. Maar kreeg altijd erna spijt dus dat soort dingen doe ik niet meer tenzij ik zeker weet dat ik diegene niet zie zitten enz. Anders gwn moed oprapen en het met elkaar proberen oplossen.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 13:59
Ik had nog contact met iemand anders en dat was nog niet helemaal afgesloten waardoor ik er niet voor ben gegaan. Maar anderzijds is er ook niet heel veel initiatief vanuit haar gekomen. Vind het ook irritant dat ze verwijderd ipv aangeven wat dr dwarszit. Ik herken mezelf er ook wel in, was voorheen in t verleden ook zo met contacten geweest. Maar kreeg altijd erna spijt dus dat soort dingen doe ik niet meer tenzij ik zeker weet dat ik diegene niet zie zitten enz. Anders gwn moed oprapen en het met elkaar proberen oplossen.
Lees je tekst na? Dit is toch niet wat je wil?
Alle reacties Link kopieren
Jullie klinken allebei als pubers
-
Alle reacties Link kopieren
slekire schreef:
24-01-2021 13:58
Een date die begint met gezeik, kinderachtige spelletjes, manipulatieve trucjes en aannames....nou dat wordt vast een succes, moet wel, toch?
Ja maar tegenwoordig kom je moeilijk een persoon tegen die je aantrekkelijk vind, klik aanwezig is, dezelfde interesses en passies deelt. Dan zou je zeggen dat je dat ook voor lief kunt nemen of helpen elkaar zulke streken af te laten leren. Niemand is ten slotte perfect en er dient altijd wel wat aan elkaar gesleuteld te worden door onverwerkte gebeurtenissen of slechte gewoontes af te leren.
Alle reacties Link kopieren
Lekker laten gaan. Als die persoon serieus was zou die jou niet 3x verwijderen negeren en blokkeren. Er zijn leukere mensen dan dit soort types
Ben goed in andere dingen, maar spelling en grammatica horen daar niet bij.
Alle reacties Link kopieren
Sasja90 schreef:
24-01-2021 14:01
Lees je tekst na? Dit is toch niet wat je wil?
Nee. Het is alleen teleurstellend doordat het oprecht wel ernaast een leuk mens is. Jammer I guess. Maar dan ga ik wel verder met mn leven en niet er achterna. Geen zin in.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
24-01-2021 14:01
Ja maar tegenwoordig kom je moeilijk een persoon tegen die je aantrekkelijk vind, klik aanwezig is, dezelfde interesses en passies deelt. Dan zou je zeggen dat je dat ook voor lief kunt nemen of helpen elkaar zulke streken af te laten leren. Niemand is ten slotte perfect en er dient altijd wel wat aan elkaar gesleuteld te worden door onverwerkte gebeurtenissen of slechte gewoontes af te leren.
Je begint niet een relatie zodat je de ander kan veranderen.....
Dat is niet hoe het werkt
3_14pac schreef:
24-01-2021 14:02
Lekker laten gaan. Als die persoon serieus was zou die jou niet 3x verwijderen negeren en blokkeren. Er zijn leukere mensen dan dit soort types
Ja, normale mensen blokkeren 1x na zo'n achterlijk filmpje van TO en deblokkeren dan gewoon nooit meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven