Vakantiehuisje voor kinderen

27-01-2021 14:22 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een beetje aan het rondkijken voor een midweek weg met de kinderen.
Nu zie ik bij centerparcs iets ( nieuws ? )
Ik heb het nog niet eerder gezien namelijk.
Nieuwe generatie kinderhuisjes.
Helemaal ingericht voor kinderen , met een speelkamer en een eigen speeltuin met glijbaan op het terras.
Helaas voor de periode waarin ik kijk al helemaal volgeboekt.

Wie weet er nog meer van dit soort huisjes ?
Het mag in heel Nederland zijn.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij hebben sommige Landal parken ook die kinderhuisjes, bijvoorbeeld Esonstad.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Wij zaten laatst in zo'n kinderhuisje. Behalve wat viezig speelgoed en een stapelbed met leuke ombouw hebben wij het verder niet als extra praktisch of extra leuk ervaren. Het speelgoed keken ze niet naar om en ze waren al zo oud dat de afgedekte stopcontacten ook niet zoveel toevoegden. Je betaalt er wel extra voor. Wij gaan het niet nog keer doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja Landal heeft dat ook. Ik vind het niet veel want het is standaard een stapelbed en dat heb ik liever niet. Je betaald er ook meer voor omdat er speelgoed is. Maar dat vind ik het niet waard. Ik neem liever zelf speelgoed mee, is ook hygienischer.
Alle reacties Link kopieren
Parella schreef:
27-01-2021 14:37
Wij zaten laatst in zo'n kinderhuisje. Behalve wat viezig speelgoed en een stapelbed met leuke ombouw hebben wij het verder niet als extra praktisch of extra leuk ervaren. Het speelgoed keken ze niet naar om en ze waren al zo oud dat de afgedekte stopcontacten ook niet zoveel toevoegden. Je betaalt er wel extra voor. Wij gaan het niet nog keer doen.
Klopt Inderdaad, de meeste kindercottages vind ik ook niks dus meestal nemen we een vip huisje en nemen zelf wat speelgoed en spellen mee.
En normaal is er ook genoeg te doen dus veel hebben de kinderen verder niet nodig.

Maar deze vernieuwde huisjes hebben echt een privé speeltuintje op je eigen terras en binnen een aparte speelkamer naast de slaapkamers die er zijn.
Vooral het eigen speeltuintje lijkt me ideaal aangezien ik in de periode dat ik wil gaan ook nog werkgerelateerde dingen moet doen :P

Mocht iemand een andere leuke aanrader weten voor een midweekje weg of een bijzondere slaapplek dan is dat ook heel welkom!
Alle reacties Link kopieren
Hier wel goede ervaring met de Landal kinderhuisjes. Je kunt op hun site specifiek naar (parken met) kinderbungalows zoeken. Het is volgens mij niet of amper duurder dan een gewoon huisje. Wel vaak veel goedkoper dan CP ;-).

Of je het echt van toegevoegde waarde vindt of liever zelf speelgoed meeneemt is natuurlijk aan jezelf.
happiness = reality - expectations
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn je kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor Landal kiezen, die parken hebben vaak mooiere huisjes met moderne inrichting.
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
27-01-2021 15:09
Hoe oud zijn je kinderen?

3 en 7 :)
Alle reacties Link kopieren
Oh en mocht iemand toevallig een kortingscode hebben voor centerparcs of dergelijke dan graag :)
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
27-01-2021 15:29
3 en 7 :)
Dan lijkt het mij ideaal inderdaad, maar die huisjes staan alleen in een park in Frankrijk en in Duitsland. Ze zien er wel geweldig uit!
Landal is veel leuker dan Centerparcs! Of ga naar Beekse Bergen. Supermooie huisjes, giraffen lopen langs (als je een Savannelodge boekt) en (Indoor)speeltuin is open.
Alle reacties Link kopieren
Op vakantiepark de Leistert zijn een aantal huisjes (5 of 6 denk ik) waar een hekje om de gezamenlijke tuin staan (wel vrijstaande huisjes) met in het midden een speeltuin. Ziet er leuk uit en je kinderen kunnen dan zelfstandig in dat speeltuintje zonder weg te kunnen.
Zijn ook mooie nieuwe huisjes.
Verder zijn er op het park ook veel leuke speeltuintjes. Welke faciliteiten verder open zijn weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Melofkim schreef:
27-01-2021 15:49
Landal is veel leuker dan Centerparcs! Of ga naar Beekse Bergen. Supermooie huisjes, giraffen lopen langs (als je een Savannelodge boekt) en (Indoor)speeltuin is open.

Oh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat is ook wel heel leuk voor de kinderen.
Ik ga even kijken wat ze in de aanbieding hebben :)
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
27-01-2021 15:32
Dan lijkt het mij ideaal inderdaad, maar die huisjes staan alleen in een park in Frankrijk en in Duitsland. Ze zien er wel geweldig uit!

Welke huisjes ?
De huisjes uit mijn op hebben ze tegenwoordig ook in Nederland op bepaalde centerparcs parken :P
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
27-01-2021 16:05
Oh daar had ik nog helemaal niet aan gedacht dat is ook wel heel leuk voor de kinderen.
Ik ga even kijken wat ze in de aanbieding hebben :)
Wij zijn er toevallig laatst geweest, echt super leuk! Maar je kan je kinderen niet alleen naar buiten laten, er is geen omheining oid om de tuin, en best een diepe geul naar het hek waar de dieren achter lopen. Wat vorige week met sneeuw wel erg leuk was, maar een 3-jarige kan daar niet echt alleen buiten spelen denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Protocol schreef:
27-01-2021 16:10
Wij zijn er toevallig laatst geweest, echt super leuk! Maar je kan je kinderen niet alleen naar buiten laten, er is geen omheining oid om de tuin, en best een diepe geul naar het hek waar de dieren achter lopen. Wat vorige week met sneeuw wel erg leuk was, maar een 3-jarige kan daar niet echt alleen buiten spelen denk ik.

Welk type huisje zaten jullie als ik vragen mag?
Ik zie dat je ook huisjes hebt met een omheining , alleen zit je dan volgens mij weg van de dieren..
Alle reacties Link kopieren
welcomehome schreef:
27-01-2021 16:17
Welk type huisje zaten jullie als ik vragen mag?
Ik zie dat je ook huisjes hebt met een omheining , alleen zit je dan volgens mij weg van de dieren..
Ja dat klopt. Wij zaten in een savana lodge. Ik vond dat wel echt de meerwaarde van het park, aan het ontbijt met uitzicht op de giraffen en zebra's. Ook super leuk om rond te wandelen langs de andere savanne's, zeehonden en leeuwen.
Daarbij heb ik inderdaad die huisjes met hekje eromheen gezien, volgens mij was daar geen speeltuin binnen de omheining, maar dat heb ik niet goed bekeken.
Die huisjes hebben denk geen uitzicht op de wilde dieren, ze zitten tussen twee wandelpaden in. Het is wel maar 1 minuut lopen naar de giraffen/zebra's en de zeehonden vanuit daar.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
27-01-2021 15:09
Ik zou ook voor Landal kiezen, die parken hebben vaak mooiere huisjes met moderne inrichting.
Hier ben ik het helemaal mee eens. En ook goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Met onze kleinkinderen 3 -10 jaar, huren wij regelmatig heel plezierig een huisje, lodge, pipowagen bij een boerderij. Kindvriendelijk, beestjes in de wei of stal, eieren rapen, schommel. Vaak alle comfort (keuken, sanitair, bedden opgemaakt) en vooral vrijheid. De kinderen hebben binnen en buiten alle ruimte. Volwassenen s'avonds de houtkacel aan. Google op < Vakantie op de boerderij>, <boerderijvakanties>. Zoveel leuker en verrassender dan een bungalowpark met plattegrond en regels.
Alles sal reg kom
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn met onze kinderen naar de Erperheide van Centerparcs geweest. Fantastisch park! Groot zwembad, groot indoor speelgedeelte. Wij hechten niet zoveel waarde aan het huisje, meer aan de faciliteiten op het park. Huisjes zijn wat gedateerd, maar wel schoon.
Meerdal is ook leuk om dezelfde redenen. Maar dan vind ik Erperheide leuker.

kortingscode voor CP : www.centerparcs.nl/exculsief en www.bungalowcadeaubon.nl (algemene codes)

Bij Landal vind ik het Vennenbos erg mooi. Wederom een groot zwembad. het park is mooi groen.

Kortingscode: www.landal.nl/krt20L

Veel plezier met uitzoeken!
Alle reacties Link kopieren
ExodusRedux schreef:
27-01-2021 16:23
Hier ben ik het helemaal mee eens. En ook goedkoper.
Ik ben toevallig ook aan het zoeken maar bij Landal ben ik steeds veel duurder uit!

Verbaast mij ook, want ik dacht ook altijd dat zij goedkoper waren. Maar valt nu best tegen. Huisjes vind ik inderdaad wel vaak fijner en mooier in plaats van die aftandse Center Parcs bungalows.
mupke80 schreef:
27-01-2021 16:44
Wij zijn met onze kinderen naar de Erperheide van Centerparcs geweest. Fantastisch park! Groot zwembad, groot indoor speelgedeelte. Wij hechten niet zoveel waarde aan het huisje, meer aan de faciliteiten op het park. Huisjes zijn wat gedateerd, maar wel schoon.
Meerdal is ook leuk om dezelfde redenen. Maar dan vind ik Erperheide leuker.

kortingscode voor CP : www.centerparcs.nl/exculsief en www.bungalowcadeaubon.nl (algemene codes)

Bij Landal vind ik het Vennenbos erg mooi. Wederom een groot zwembad. het park is mooi groen.

Kortingscode: www.landal.nl/krt20L

Veel plezier met uitzoeken!
Maar de zwembaden zijn dicht. Ik zou nu voor een mooi huisje gaan.
Protocol schreef:
27-01-2021 16:21
Ja dat klopt. Wij zaten in een savana lodge. Ik vond dat wel echt de meerwaarde van het park, aan het ontbijt met uitzicht op de giraffen en zebra's. Ook super leuk om rond te wandelen langs de andere savanne's, zeehonden en leeuwen.
Daarbij heb ik inderdaad die huisjes met hekje eromheen gezien, volgens mij was daar geen speeltuin binnen de omheining, maar dat heb ik niet goed bekeken.
Die huisjes hebben denk geen uitzicht op de wilde dieren, ze zitten tussen twee wandelpaden in. Het is wel maar 1 minuut lopen naar de giraffen/zebra's en de zeehonden vanuit daar.
Ik heb wel huisjes met een speeltuin binnen omheining gezien. Misschien met jonge kinderen wel aan te raden ja. Lopen de dieren alleen niet langs je huis. Maar goed, daar loop je zo even heen.
Alle reacties Link kopieren
mupke80 schreef:
27-01-2021 16:44
Wij zijn met onze kinderen naar de Erperheide van Centerparcs geweest. Fantastisch park! Groot zwembad, groot indoor speelgedeelte. Wij hechten niet zoveel waarde aan het huisje, meer aan de faciliteiten op het park. Huisjes zijn wat gedateerd, maar wel schoon.
Meerdal is ook leuk om dezelfde redenen. Maar dan vind ik Erperheide leuker.

kortingscode voor CP : www.centerparcs.nl/exculsief en www.bungalowcadeaubon.nl (algemene codes)

Bij Landal vind ik het Vennenbos erg mooi. Wederom een groot zwembad. het park is mooi groen.

Kortingscode: www.landal.nl/krt20L

Veel plezier met uitzoeken!

Oh top dankjewel voor de codes !
Ik zie nu inderdaad bij Landal ook wel wat huisjes die erg mooi zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven