Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik ben er zo ontzettend klaar mee.

02-02-2021 19:54 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal niet de enige zijn na de opbeurende persconferentie (not!) van zo even. Ik ben toch zo ongelooflijk klaar met die kut lockdown en nog veel erger klaar met die stomme Mark Rutte en die afschuwelijke Hugo de Jonge.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Raas, tier, vloek, klaag en fulmineer hier ook even lekker van je af. Het lucht- een heel klein ieniemini beetje - op.
Am Yisrael Chai!
:hug:
Niks aan toe te voegen
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het ook echt zat. Tot voor kort had ik het gevoel dat ik er best redelijk doorheen kwam, maar sinds begin vorige week, toen het echt kutnieuws op kutnieuws op kutnieuws op kutnieuws zat en alles de hele week tegenzat thuis, ben ik echt zwaar uit mijn hum en is alles somber en uitzichtloos. Ik hoop echt dat ik weer mijn spirit terug kan krijgen, maar op dit moment voelt dat heel ver weg.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Helemaal eens, ik gebruik deze smiley: :biggrin: niet eens meer omdat 'ie me teveel aan Mark Rutte doet denken.
anoniem_210941 wijzigde dit bericht op 02-02-2021 20:01
2.63% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja check, ook ik ben er helemaal klaar mee :moon:
Alle reacties Link kopieren
O heerlijk, een klaagtopic. De persco niet gezien, daar word ik alleen maar nog bozer en ellendiger van, alles was al min of meer bekend en we krijgen alles de hele avond nog wel 100 x te zien.
Maar ik heb wel het gevoel dat ik echt op mijn tandvlees loop inmiddels. Het duurt en duurt maar en het perspectief lijkt verder weg dan ooit.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Henk-en-Roelie schreef:
02-02-2021 19:57
Helemaal eens, ik gebruik deze smiley :biggrin: niet eens meer omdat 'ie me teveel aan Mark Rutte doet denken :|
Oh, ik kan die schijnheilige rotkop met die geniepige grijns ook echt niet meer zien. En dankzij jou doet die smiley mij er nu ook aan denken :thunder: .
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon stoppen met al die maatregelen en net doen of er niets aan de hand is. Af en toe het zand uit je oren schudden omdat je je kop te lang in het zand heb gestoken en alles komt goed. En als er wat naasten vreselijk ziek worden gewoon zeggen dat ze zich niet zo aan moeten stellen.

Of denk je werkelijk dat het virus de schuld is van Rutte en De Jonge? En wat hadden ze dan moeten zeggen? Of welke politicus zou het land moeten leiden volgens jou? En wat zijn zijn of haar plannen waardoor het allemaal beter gaat?
Alle reacties Link kopieren
ca726647543 schreef:
02-02-2021 20:02
Precies. Gewoon stoppen met al die maatregelen en net doen of er niets aan de hand is. Af en toe het zand uit je oren schudden omdat je je kop te lang in het zand heb gestoken en alles komt goed.

Of denk je werkelijk dat het virus de schuld is van Rutte en De Jonge? En wat hadden ze dan moeten zeggen? Of welke politicus zou het land moeten leiden volgens jou? En wat zijn zijn of haar plannen waardoor het allemaal beter gaat?
Joh, dat zegt ze toch helemaal niet?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
02-02-2021 20:03
Joh, dat zegt ze toch helemaal niet?
Precies. Gewoon een klaagtopic, niks mis mee.
fashionvictim schreef:
02-02-2021 20:01
Oh, ik kan die schijnheilige rotkop met die geniepige grijns ook echt niet meer zien. En dankzij jou doet die smiley mij er nu ook aan denken :thunder: .
Ja bah!
En ik moest 'm al niet vóór zijn minister presidentschap, kun je nagaan hoe zwaar ik het nu heb. Dat hij gezegd zou hebben nu nog meer macht te hebben was beyond, er moet een ban op die kerel en ook op die smiley. Misschien kan dat tegelijkertijd.
Alle reacties Link kopieren
Goh, dat heeft nog lang geduurd, voor er weer iemand kwam zeiken.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Mag jouw kind straks wel weer naar school, FV?
:cheers:

Ik vind deze smiley ineens heel confronterend. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vanmiddag op de galerij van mijn flat gaan staan en heb één keer heel hard 'kutcorona' en 'kutwifi' geroepen.... Ik kan het gewoon even niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik werd ook wat verdrietig van de persconferentie. En ik mag eigenlijk niet eens klagen want ik heb gewoon een baan en geen kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Onzinnige maatregelen en het duurt maar. Corona is er altijd geweest en gaat altijd blijven. Scholen mogen open maar het word alleen maar chaotischer voor ouders en kinderen als ze om de haverklap 5 dagen thuis zitten. Snotlap straks voor kleine kinderen vind ik ook bizar. Het helpt niets en is goor. Bij volwassen al, bij kinderen nog veel goorder. Baal ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Kotsbeu ben ik ervan. Ik wil perspectief, ergens naar uit kunnen kijken. En dat wordt weer niet geboden.
Alle reacties Link kopieren
'Kutwifi' omdAt ik hier met twee gestreste pubers zit die dan ineens uit hun les Duits of maatschappij leer gegooid worden.
Alle reacties Link kopieren
Hangmat schreef:
02-02-2021 20:05
Ik ben vanmiddag op de galerij van mijn flat gaan staan en heb één keer heel hard 'kutcorona' en 'kutwifi' geroepen.... Ik kan het gewoon even niet meer.
En toen kwamen er 3 buren ook de galerij opgelopen om mee te roepen?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Tering tyfus fucking klote virus!
Zo.
Dan is het straks dus maart, het mooie weer begint dan zo'n beetje. En dan krijgen we weer verlenging want die enge Britse/ZA/Braziliaanse/ Spaanse mutaties. En dussss komt er nog een maandje bij en lijken die terrasjes en het op kantoor werken verder weg dan ooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook zo klaar mee. Blij dat de basisscholen open gaan, want dan kan ik weer fatsoenlijk aan het werk (als juf met 0-uren contract).
Maar mijn eigen kinderen (1e en 2e klas) zitten nog steeds thuis en worden steeds passiever en somberder. Brugklasser kwam dit jaar op een nieuwe school waar ze niemand kende en heeft nauwelijks tijd gehad nieuwe vrienden te maken. En dan wordt het opeens wel erg stil.
Ze willen graag naar hun clubjes, maar die gaan allemaal niet door. Had zo gehoopt dat er een klein beetje ruimte zou komen om daar creatief op in te spelen met kleine groepjes ofzo..
Een goede vriendin van mij is aan het bijkomen van een flinke covidbesmetting en kan nu niets meer ruiken of proeven. Haar man, werkend in de zorg had het mee naar huis genomen en ook hij was goed beroerd.


Van mij mag de lockdown aanhouden zolang als nodig wordt geacht, want als ze nu alles open zouden gooien, dan zou ik me vreselijk onveilig voelen.
Ik ben helemaal klaar met het eeuwige gezeur, je kan geen programma opzetten of op internet te kijken of er loopt wel iemand te klagen.
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
02-02-2021 20:06
En toen kwamen er 3 buren ook de galerij opgelopen om mee te roepen?
Ik ben daarna meteen naar binnen gerend, niks meer gehoord. Misschien heb ik voor iedereen gesproken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven