Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Bah, bah, bah, ik ben er nog steeds zo vreselijk klaar mee 2

06-02-2021 21:19 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een heel topic vol geklaagd, gescholden, geraasd en getierd. Maar de lockdown duurt voort dus we zullen het nog vaak genoeg nodig hebben. Dit schreef ik in deel 1:

Ik zal niet de enige zijn na de opbeurende persconferentie (not!) van zo even. Ik ben toch zo ongelooflijk klaar met die kut lockdown en nog veel erger klaar met die stomme Mark Rutte en die afschuwelijke Hugo de Jonge.

Zo, dat moest ik even kwijt.

Raas, tier, vloek, klaag en fulmineer hier ook even lekker van je af. Het lucht- een heel klein ieniemini beetje - op.

coronavirus-covid-19/bah-bah-bah-ik-ben ... #p32490445
Am Yisrael Chai!
Haha! Maar we waren inmiddels in het heropende deel..
Alle reacties Link kopieren
:D
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Hoe meer versies hoe beter, ook topics kunnen muteren!
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
06-02-2021 21:26
Hoe meer versies hoe beter, ook topics kunnen muteren!
Hahahaha!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
06-02-2021 21:26
Hoe meer versies hoe beter, ook topics kunnen muteren!
:rofl: :rofl:
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt bij de Sarcastische zee.
Voornu schreef:
06-02-2021 21:26
Hoe meer versies hoe beter, ook topics kunnen muteren!
:rofl:
Zolang ze niet de verkeerde kant op escaleren..
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
06-02-2021 21:26
Hoe meer versies hoe beter, ook topics kunnen muteren!
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
.
despierta wijzigde dit bericht op 10-02-2021 18:18
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
T akke
V vreselijk
P estpokkevirus
Alle reacties Link kopieren
hahaha, nu heb ik 3 van deze topics in de top 3 staan :puh:
suzy65 wijzigde dit bericht op 06-02-2021 21:50
84.38% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Despierta schreef:
06-02-2021 21:36
Ik was even afgeleid (bellen met vriendin) maar wat heerlijk dat we dit forum overspoelen met scheld, klaag, tier topics!
Ik ben trots op ons!
Het helpt me echt!

Niet te geloven toch dat het bijna een jaar geleden is dat we voor het eerst in lockdown gingen? Ik vond het toen al onvoorstelbaar dat 1 juni werd aangehouden als richtlijn. 1 juni?! (Juno) Kon ik niet overheen zien.

Het geeft me op zich wel rust dat ik dit jaar vast ook wel kan afschrijven, hoe rot het ook is. Geen vakantieplannen maken, ook geen teleurstellingen.
Het komt door de verwachte sneeuw dat ik iets minder chagrijning ben dit weekend. Lijkt me zo mooi! Ben zo benieuwd wat ik morgen zie als ik de gordijnen opendoe. En het maakt het leven iets minder eentonig.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
.
despierta wijzigde dit bericht op 10-02-2021 18:19
99.11% gewijzigd
Pingu schreef:
06-02-2021 21:49
Het helpt me echt!

Niet te geloven toch dat het bijna een jaar geleden is dat we voor het eerst in lockdown gingen? Ik vond het toen al onvoorstelbaar dat 1 juni werd aangehouden als richtlijn. 1 juni?! (Juno) Kon ik niet overheen zien.

Het geeft me op zich wel rust dat ik dit jaar vast ook wel kan afschrijven, hoe rot het ook is. Geen vakantieplannen maken, ook geen teleurstellingen.
Het komt door de verwachte sneeuw dat ik iets minder chagrijning ben dit weekend. Lijkt me zo mooi! Ben zo benieuwd wat ik morgen zie als ik de gordijnen opendoe. En het maakt het leven iets minder eentonig.
Het laatste vind ik echt moeilijk, ik weet niet meer welke dag ik leef, echt nadenken doe ik ook niet meer want alles voelt saai en ik merk dat ik nu ook af en toe klaag over dit hele gebeuren, misschien ook wel dat ik heb bedacht dat dit nog wel een jaar kan duren, ik word nu liever verrast dan dat ik er nog op hoop want dat kost te veel energie. Blegh.
Alle reacties Link kopieren
.
despierta wijzigde dit bericht op 10-02-2021 18:20
99.54% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Despierta schreef:
06-02-2021 21:57
Het is inderdaad niet te geloven, bijna 1 jaar in deze misère. En ik word niet blij van de beloofde sneeuw, eigenlijk. En dan die richtlijnen weer :facepalm:
Keihard om lachen maar want het is toch te zot voor woorden....
idd, met 1 vriend(in) sneeuwballen gooien naar elkaar of schaatsen.
De betutteling, pff.

Geronimo: herkenbaar hoor, als je geen kantoorbaan hebt lijken alle dagen zowat hetzelfde, dat het weekend is merk je hooguit aan dat de supermarkt eerder dicht gaat en er niks op tv is (ik keek jaren geen tv, maar nu weer wel, vooral luchtige pre-corona programma's waarin de anderhalve meter nog niet geldt, en onbekenden gewoon naast elkaar staan of elkaar nog onbekommerd omhelzen, zonnige verbouwprogramma's zoals Fixer Upper, en Droomhuis op het platteland).

Niet gaan doemdenken, he, echt niet dat dit nóg een jaar gaat duren!!!!!!
Dat kan ook niet, want dan is iedereen bankroet, en de staat ook.
Ik heb mijn hoop gezet op het buitenleven, laten we bidden en hopen dat dat er volop in zit dit voorjaar, zomer en najaar :sun:
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb destijds in maart elke keer my blessings gecount met het mooie weer en de lengende dagen. En gedacht, 'als dit nog niet in de winter de deur uit is, dan wordt dat wat'. Dus deze sikkeneurigheid had ik deels voorzien.

Ik ben zo'n rare die deels emoties of stemmingen inplant. Als in plannen. Niet planten.
Alle reacties Link kopieren
Suzy65 schreef:
06-02-2021 22:14

Niet gaan doemdenken, he, echt niet dat dit nóg een jaar gaat duren!!!!!!
Dat kan ook niet, want dan is iedereen bankroet, en de staat ook.
Ik heb mijn hoop gezet op het buitenleven, laten we bidden en hopen dat dat er volop in zit dit voorjaar, zomer en najaar :sun:
Blijkbaar zijn er niet genoeg mensen met die vrees. Dat beeld is net zo angstaanjagend als zieke mensen die niet meer geholpen kunnen worden in het ziekenhuis wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je optimistisch, Suzy. Ik heb er weinig vertrouwen in dat we snel weer een leuker leven krijgen. Ik heb serieus het idee dat het kabinet zichzelf in een hoek gemanoeuvreerd heeft en half maart zijn er verkiezingen, dus tot die tijd zullen ze allemaal blijven volhouden dat ze heus de juiste route aan het volgen zijn (en dat geloof ik dus niet, ik heb het idee dat dat vaccinatiebeleid met name van de fouten en blunders aan elkaar hangt en 1 grote clusterfuck is).
Nou, dan heb je dus de verkiezingen gehad dus dan is het allemaal ook stuurloos, ondertussen is er nog steeds nauwelijks een hond gevaccineerd maar zijn er wel allerlei mutaties en ellende in omloop...

Ik denk dat we blij mogen zijn, echt de vlag uit mogen hangen en god op onze knietjes danken als we rond september eindelijk eens mogen versoepelen. Maar ik vrees dat we dan te horen gaan krijgen dat de herfst begint en dus de besmettingen stijgen en dat we dan dus nog steeds in deze shit zitten.

Die fuck-Hugo die had het over focking APRIL dat de zorgmedewerkers eens aan de beurt zijn, nou, dan moeten ze eerst de vergeten naalden opsnorren, oh nee, toch verkeerde vaccin, oh jee, IT niet op orde, nou, reken maar op juni dus.

Ik heb het jaar al afgeschreven en we zitten pas in focking februari.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
.
despierta wijzigde dit bericht op 10-02-2021 18:19
99.43% gewijzigd
Ben ook helemaal klaar met kut OMT met hun tunnelvisie.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
06-02-2021 22:26
Ben ook helemaal klaar met kut OMT met hun tunnelvisie.
Nou, inderdaad.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ik haat het OMT!!!
Met hun kutadviezen de hele tijd.
't Is al met al een heel gedoe
Alle reacties Link kopieren
Despierta schreef:
06-02-2021 22:06
Ik heb het meeste moeite met de bemoeienis van anderen in mijn doen en laten. Ik word er echt spuugchagrijnig van dat de overheid en daardoor ook alle brave burgers denken ook maar iets te zeggen te hebben over MIJN leven. Ja, ik weet dat er een virus rondwaart, en ja, ik weet wat ik kan doen om de kans op besmetting te beperken maar het fucking leven moet wel gewoon doorgaan, JA!!! En wel op de manier zoals IK dat wil. Grrrrrr.
Dit!!!!!!!!!!!!
Gevoel de hele dag in de gaten gehouden te worden, op je gelet wordt.
Grote moeite mee, niet alleen door de overheid maar uberhaupt door iedereen die 's avonds thuis niks te doen heeft en weet dat alle anderen ook thuis zijn, dus waarom neem je dan niet ff op, sms je niet ff terug? (en niet eentje he, maar veel meer mensen die willen appen, lang bellen en smsen. Heb ik geen zin in 's avonds of de energie niet voor.

En alles gaat dan over "wat ga je doen vandaag/ heb je gedaan vandaag/ gegeten"..
Ik ben zó niet gewend dat men zo op de hoogte is/wil zijn van je doen en laten, terwijl ik vroeger gewoon vaak de deur uit was 's avonds (zwemmen, uit eten, naar vrienden of de kroeg). Dan was je er dus gewoon niet, maar dat gaat nu niet op, he?
Vaak nog goedbedoeld ook, maar als ik dan toch niet irl extravert kan zijn, dan maar lekker alleen 's avonds (op soms een bezoekje brengen of iemand hier 1 op 1 na).

Ik word als het toch niet kan dan blijkbaar introverter en zoek mijn eigen/andere bezigheden wel, ik vind het vaak gewoon niet fijn om gestoord te worden. Ik wil niet met mobieltje in de weer zijn tijdens koken, eten, boek lezen of internetten, iets op tv kijken.
Ik vind het fijn om 1 ding tegelijk te doen, maar het gaat er soms gewoon niet in, bij mensen voor wie hun mobieltje juist hun reddingsboei is en het heerlijk vinden om alsmaar in contact te zijn. Ook al gaat het over niks bijzonders.

Ik mocht best wat huiselijker worden, maar dit is het andere uiterste :'(
suzy65 wijzigde dit bericht op 06-02-2021 22:33
1.77% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven